Ara bölüm (smut)

699 45 17
                                    

Bu bölümü ruyatmk' ye adıyorum.

————————

⚠️Smut Warning⚠️

Alfa evin kapısını açtı ve ayakkabılarını çıkarıp, montunu askıya astı. Omega da aynı şeyi yaptı, alfa ellerini yıkamak için yukarı çıkmaya yeltendiğinde omegayla göz göze geldi, omega gözlerini parlak yakutlarla buluşturduğu anda çevirdi. Yüzü kızardı ve sanki bir şey söyleyecekmiş gibi oldu.

Ellerini önünde birbirine kenetlemiş, alfadan gözlerini kaçırıyordu. Alfa ilk önce bu olanlara anlam veremesede daha sonra olanları anlamış ve istemsizce kikirdemişti. Omeganın beline sarıldı ve biraz kulağına yaklaştı. Tahrik edici bir ses tonuyla söyledi. “Hm sanırım anladım. Sana yetmemiş olmalı değil mi. Sonuçta benimle seks yapmak için çok sabırsızdın..”

Omega bunu bu kadar ani söylemesini beklemiyordu. Kekelemekten kendin alı koyamadı. “A-ama bu b-böyle s-s-söylenmez ki..” Onu utandırmak alfayı hoşnut ediyordu, utanınca çok tatlı oluyordu çünkü..

Onu kucağına aldı, ve odasına çıkardı. Hafifçe yatağa koydu ve tişörtünü çıkardı. Göz ucuyla omegaya baktı. Şaşırmış görünüyordu, alfa atletikti ve vücudu yapılıydı. Omuzları geniş, karın kasları belirgindi. Ve gerçekten çok iyi görünüyordu. Omega ise o sırada gözlerini alfanın vücudundan alamıyor, şaşkın gözlerle alfayı süzüyordu.

“Hadi ama~ bu kadar isteksiz olma ayıcığım. Sonuç olarak bunu sen istemiştin ?” omeganın tişörtünü sıyırırken söylendi alfa. Omega domatese dönmüştü resmen. Vücudundaki bütün kan yüzüne hücum etmişti ve alfanın tahrik edici sesi de buna hiç iyi gelmiyordu. “A-ama ç-ç-ç-çok ani ol-du y-yani..” omega da tişörtsüz kalmıştı artık.

Alfa omeganın ellerini belinden göğüslerine doğru çıkardı. “Sakin ol ayıcığım~, yoksa kalp krizi geçireceksin” Alfa omegasını sakinlerştirmek için feramonlar yaymaya başladı ve daha sonra da dudaklarını birleştirdi.

Omeganın kalp atışları yavaşladı, duruma alışmış gibiydi ellerini alfanın yapılı göğüsüne konumlandırdı. Daha sonra boynuna götürdü, alfa o sırada omeganın südyenini çıkarmıştı bile.

İkisinin de nefessiz kalmasıyla öpüşmeleri sona erdi. Omega alfasını baştan çıkarmak için tahrik edici feramonlar yaymaya başladı, ve amacına ulaşmıştı. Alfa bilinçsizce yaydığı açlık feramonundan habersizdi. Şu an sadece altındaki şaheseri seyrediyordu.

Omega daha fazla dayanamayıp bacağıyla  alfanın erkekliğini rahatsız etmeye başladı. Bunun alfayı hoşnut ettiğini görünce elini de aynı yere götürdü. Alfa sabırsız gibiydi ama kendini tutuyordu.

"Mmh~ ah~ ayıcığım. Çok iyisin!" Alfa bunu yetersiz bulmuş olacak ki elini uygunsuz bir şekilde omeganın eşofmanına soktu. Biraz ona dokunduktan sonra eşofmanı tek hamlede çıkarıverdi. Omega artık sadece iç çamaşırıylaydı.

"Hey! Bu adil değill sen de çıkar!" Omega, alfanın kemerini tuttu. Alfa omegasını dinleyerek pantolonunu çıkardı ve omeganın üstüne yöneldi. "Baş üstüne bebeğim~" alfa omeganın kulağına hafifçe bir dilini değdirdi. Omegayla oynuyordu.

Alfa saha fazla dayanamadı. Elini omeganın iç çamaşırından içeri sokup deliğinı genişletmeye başladı.

İlk parmağını soktu bu omeganın hoşuna gitmişti küçük bi inilti çıkardı. Bunu fark eden alfa hiç geçmeden ikinci parmağını da soktu ve makas hareketi yapmaya başladı. Bu omeganın gerçekten çok hoşuna gitmişti "Mmh~ ah~ k-atsuki benimle oynama gir içime artık ngh~"

"Hm.. belki biraz yalvarabilirsin huh ?" Alfa omegayla oynamak istiyordu. Kendisine ihtiyaç duydun istiyordu. Hayvan herif, omeganın ona muhtaç olmasından memnundu.

"K-katsukii~ lütfen-ngh~ sikinde zıplamama izin ver. ah~ Sana ihtiyacım var.. Ahm!" Katsuki birden 3. Parmağını içeri sokunca omega neredeyse çığlık atmıştı.

Alfa içinden *Siktir! Buraya kadar.. çok tahrik edicisin*  diye geçirdi. Parmaklarını omeganın deliğinden çıkardı ve kendisi de yatağa oturdu. Duvara yaslanmış olan omegayı kucağına aldı ve erkekliğini, onun deliğine konumlandırdı.

Omega aniden alfayı içina aldı ve sesli bir şekilde inledi "Mmh~ Ah! Katsuki~ Çok büyüksünh~" Alfa omeganın belinden tuttu ve onu hareket ettirmeye başladı. Omega aynı zamanda acıyla inliyordu. "Sabret ayıcığım birazdan geçecek."

Alfanın dediği gibi de oldu. Acı inlemeleri yerini hazza bıraktı. Omega istemeden hızlanmaya başlamıştı. Ve bu alfayı hiç olmadığı kadar iyi hissettiriyordu. Alfa büyük ellerini oleganın beline sarmış kafasını boynuna gömmüştü ve boynunda küçük izler bırakıyordu.

Alfanın hırlamaları arttıkça omega hızlanmaya başlamıştı alfa buna dayanamamış ve yüksesk sesle bağırmıştı "Siktir! Bu hız çok iyigh~!" O sırada omega gelmek üzerekydi ve hareketleri hızlanıyordu "Alfamh~ geleceğim.. Mmh~" 

Alfa omegayı belinden sertçe ama canını yakmadan kavradı. Sanki daha hızlı olabilirmiş gibi hareketlerini hızlandırdı ve sertleştirdi. "Ben de mh~"

Omeganın inlemeleri çığlığa dönüşürken. Alfa zevkten dört köşe oluyordu. En sonunda alfanın hızına dayanamayan omega gelmişti dakat alfa aynı durumda değildi.

Onun da gelmesini sağlamak için omega ilk önce alfanın erkekliğini biraz çekti daha sonra ucunu ağazına alıp yalamaya başladı.

Çok süre geçmeden alfa kısa bir inlemeyle omeganın ağazına gelmişti.

Omega yorgundu ama daha fanzlasını istiyordu kendisini alfasının yanına atıp ona kısa bir öpücük bahşetti. Alfa omeganın isteğini gözlerinden okuyabiliyordu. Üstüne çıktı ve kaba sesiyle "Bir tur daha ?" Dedi...

Buyrun efendim yazıp da yüklemeyi unuttuğun o yüzden gecenin 3 ünde attığım smut iyi eğlenceler

Bakugou X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin