Hali hazırda akşam olmasından istifaden, alfa omegayı bir çatıya çıkardı. Çok yüksek olmamasına karşın şehrin ışıkları gerçekten de çok etkileyici görünüyordu. Omega burayı gördüğünde büyülenmişti. “Hey! Böyle bir yer biliyordun ve beni buraya hiç getirmedin mi yani-!”
Aniden alfa omegasının arkasından gelerek beline sarıldı. Kafasını tekrar boynuna gömdü. "Tam 14 ay oldu.. seni özledim.. neler yaptın bakalım ? Bensiz." Sona doğru sesi kısılmıştı alfanın.
Alfa omegasını içine çekti. Özlemini gidermeyi denerken kalbi acıdı. Sonunda ona dokunabiliyordu, sonunda onu hissedebiliyordu. Ona ne zaman bu kadar bağlammıştı ki..
Omega kafasını geriye yasladı başı alfanın omzuna güşüyordu. Bir süre alfanın güzel karamel kokusuyla sarhoş oldu. "Sadece özledim, seni, güzel kokunu, ilgini, lanet olası sesini, beni nasıl değiştirdiğini, herşeyini. Geçmişimi düşündüm.." omeganın gözünden birkaç damla yaş süzüldü. "Seni kaybettiğimi sandım Katsuki.." aniden arkasını döndü omega. Alfayla göz göze geldi. Gözleri birbirine kenetlenmişti. Omega hala ağlıyordu.
"Katsuki.. bunu söylemek için çok bekledim. Seni deviyorum ve bir daha birbirimizi hiç bırakmayalım olur mu ?" Omega buz gibi ellerini alfanın yanakların koydu. Alfa bif süre omegasını izledi. Içine çeker gibi hemde. Daha sonra dudaklarını birleştirdi. Omega artık ağlamıyordu.
"Seni bırakan orospu çocuğudur." Omega alfaya kızmış gibiydi. "Bütün anın içine ettin şu an !" Alfa burnunu omeganınkine hafifçe sürttü. "Göz yaşlarını görmeye dayanamıyorum ayıcığım.."
Omega birden U.A. yi hatırladı. "Katsuki sana birşey göstermeliyim!" Cebinden bileti çıkardı ve alfasına gösteddi. Alfa garip bur şekilde baktı. "Demek bunak beni dinlemiş ha ?"
Alfa omeganın yanağına bir öpücuk kondurdu "Sonunda yanımdasın sanırım.."
AWWW COK TATLI OLDUUU 🥺✋
Evet bebeklerim burada bitirdik. Ilk kitabımdı destekleriniz için çok teşekkur ederimm.
400 okuyucuya ulaşmış olmak.. pek beklediğim birşey değildi açıkçası.ben maksimum 50 olur diye düşünüyordum..
Ama fikirleriniz benim için hala çok değerli yani buyrun yeni kıtabımın konusu için ne istiyorsaniz artık onu yazın. En beğendiğimi yazmaya başlayacağım..
İlla bnha olmak zorunda değil istediğiniz animeden yazabilirsiniz.. seviyorum siziii muahh <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Reader
FanficHikaye içinde birlikte geçirdikleri zamanlarda yaşadıkları, hikayeyle alakası pek olmayan one shot "𝐚𝐫𝐚 𝐛𝐨𝐥𝐮𝐦ler" de olacak. Bu bölümleri hikayenin daha önceki bölümlerini okumumamış kişiler de rahatlıkla okuyabilir. >Tekrar ediyorum eğer...