Solo
"Kuzen"Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın...🌟
Gözlerimi aralamamla yatağın sağ tarafına bakmam bir olmuştu. Her ne kadar gitmesini istemesem de gitmek zorundaydı, uzun zaman sonra ilk defa sorunsuz bir uyku geçirmiştim. Yatakatan kalktım ve banyoya geçerek elimi yüzümü yıkadım, bugün nedensizce enerjiktim.
Saray halkı çoktan günlük işlerle koşuşturmaya başlamıştı. Yüz yıllardır bu topraklara ev sahipliği yapan kraliyetimiz her zaman, her türlü tehditlere karşı hazırlıklı olmalıydı. Babam kral Tharn, dedem Hyunjin ve bir çok atalarım her türlü eğitimden geçmişti. Bizim kurallarımızda Kadınlar da tahda çıkabilirdi ama şuana kadar hiç Kraliçemiz olmamıştı çünkü bu saray bir çok prensesin kanına ev sahipliği yapıyordu, ben Asian Kraliyetini yöneten ilk kraliçe olacaktım çünkü Ben Kim Jisoodyum, ben kimseye benzemem.
Üzerime sade, deri rengi, dizlerimin üzerinde biten uzun kollu bir elbise giydim ve saçlarımı sımsıkı at kuğruyu yaptıktan sonra sade kahve tonlarında bir makyaj yaptım ve beyaz topuklu ayakkabılarımı giydim.
Kahvaltıya inmem gerekiyordu.
"Günaydın anne."
"Hoşgeldin kızım."
Masaya oturdum ve gözlerim masanım etrafında gezindi.
"Babam neden yok."
"Onu Tae ile işleri vardı o yüzden dolayı saray dışındalar." Babamın Tae ile ne işi olabilirdi ki?
Peki diyerek önümde ki tabağa geri döndüm.
"Bugün Yengenin gönderdiği mektup elime ulaştı. Kuzenin geliyormuş, büyük ihtimal Asian'a varmak üzere."
"Seolhyun'mu?!" Şaşkınlığım sesimin yüksek çıkmasına sebep oldu.
"Evet Seolhyun, doğum gününde gelemedi o yüzden işleri biter bitmez yola çıkmış."
Seolhyun ile en son sekiz sene önce görüşmüştük, Amcam Zayn'in en büyük kızıydı ve benden bir yaş büyüktü. Burada yaşarlarken Seolhyun ile kardeş gibiydik, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez her zamanımızı beraber geçirirdik. Tabi o zamanlar yine prenses olduğum için Seolhyun ile arama her zaman bir soğukluk koymak zorundaydım. O zamanlar bunun sebebini anlamazdım hala da anlamıyordum.
Prenses olduğum için odun mu olmak zorundayım? Eğlenme, gülme, derslerine çalış, sadece politik arkadaşların olsun bla bla... en sonunda nefes alma diyecekler diye çok korkuyorum.
Prenses olmayı ben seçmedim. Yıllar önce atalarımın koyduğu kurallara uymak zorunda olmam çok haksızca.
"Çok güzel, özledim onu."
"O da seni özlemiş, uzun zamandır bir araya gelmediniz."
Amcam Zayn şifacıydı ve durumu olmayan yerleşim yerlerine yardım etmek için Asian'dan taşınmışlardı, işte en son o zaman Seolhyun'u görmüştüm.
"Keşke her şey eskisi gibi olsa.''
Annem kırgınca gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOLO | Vsoo
Fiksi Penggemar18 yaşına basan Kim Jisoo doğum gününde yaşananlardan sonra babasının isteği üzerine halasının sarayına gitmek için yola çıkar ama yolda karşılaştığı hain pusu bütün hayatını tepetaklak olmasına sebep olur. Pusudan Jisoo'yu kurtaran Kim Taehyung Jis...