Solo
"Tatlı kabus"Lütfen bölüm sonunda ki açıklamayı okuyun<3
_Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın...🌟
Kocaman kütüphanede istediğimi bulmak oldukça zor olacak gibiydi. Gözlerim kitapların üzerinde gezinirken derin bir iç çektim ve kendime şans dileyerek kitapları incelemeye başladım. Min Ho'nun yanından ayrıldıktan sonra bu rüya olaylarının peşine düşmeye karar vermiştim. İçim den bir ses bu işin peşini hemen bırakma diyordu. Ne zamandır kendi iç sesimi dinler olmuştum bilmiyordum ama en mantıklısı bu gibi geliyordu. Eğer Min Ho'nun dediği gibi rüyalarımın anlamını öğrenmek zor ise ve Min Ho bile çok zor çıkarım yapabildiyse pek başarılı olacağımı düşünmüyordum ama bir yerden de başlamam gerekiyordu, sonuçta ben zor günler için yetiştiriliyordum.
Şuan bulunduğum kütüphane Asian kraliyetinin en kapsamlı en büyük kütüphanesiydi ve sarayda bulunuyordu. Diyarın en önemli kitapları buraya babamın emri ile toplatılmıştı. Babamın düşüncesine göre bir Kral veya Kraliçe her türlü bilgiyi bilmek zorundaydı çünkü ileride bir sorunla karşılaştığında bildiği bilgiler işine yarayacaktı.
İki taraflı kitapların olduğu hole geldiğimde burada genellikle eski kitapların olduğunu fark ettim. Kim bilir içlerinde neler yazılıydı. Dünya yavaş yavaş tükeniyor gibiydi ama insanların yazacakları, yaşayacakları hiç tükenmiyordu. Dünya küçüktü ama içindekiler çok büyüktü.
Raftan kırmızı kadife kapaklı, oldukça eski bir kitap alarak arkamda ki rafa yaslandım ve gözlerimi sararmış sayfalarında gezdirmeye başladım. Her bir sayfa resimliydi ve farklı dillerde notlar içeriyordu. Sayfaları incelerken dikkatimi 'Yılanlar neyi temsil eder?" Yazısı çekti ve kitaba daha fazla odaklanarak yazılanları okumaya başladım.
"Bazı bilgelere göre doğurganlığı ve yaşamı sembolize de etse bazı Usta bilgeler tarafından dehşet verici ve tehlikeli bir tanrıça olduğu belirtilmektedir. Hem ölüm getiren hem de yaşam veren zehir anlamına gelir. Yılan hem siyahı hem beyazı, hem iyiliği hem kötülüğü temsil eder."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOLO | Vsoo
Fiksi Penggemar18 yaşına basan Kim Jisoo doğum gününde yaşananlardan sonra babasının isteği üzerine halasının sarayına gitmek için yola çıkar ama yolda karşılaştığı hain pusu bütün hayatını tepetaklak olmasına sebep olur. Pusudan Jisoo'yu kurtaran Kim Taehyung Jis...