En son kaldığımız yerden devam
Mina: eee şimdi biz arkadaş mı olduk?
M: gülümser* bilmem olduk mu?
K: bence olduk
Mina: yaşasın!! Harika! Sevinir* şey ama bir şey söyleyeceğim Midoriya ben seni hiç bizim okulda göremedim başka okuldan mısın?
M:evet *** okulundayım siz
K: bizde *** okulundayız
Mina dizlerini silmek için ıslattığı mendille artık işi bitmişti onu hemen çöpe atıp geri geldi ve suyunu bir dikişte içti, ardından konuşmaya başladı
Mina: hadi o zaman birbirimizi daha iyi tanıyalım, benim özgünlüğüm asit yapıp fışkırta biliyorum ama fazla yapamıyorum merak etme seni de eritmem ehehehehe o kadar güçlü değilim ehehehe güler*
M: ahahaha kahkaha atar* merak etme korkmam
K:benim özgünlüğüm de sertleşme ama çok fazla sertleşemiyorum benimde kendimi geliştirmem gerek...
M:ah sertleşme ha güzel bir özgünlük olmalı bence zamanla kendini geliştirerek çok güçlü bir kahraman olabilirsin
K: teşekkür ederim
Mina: pekiya midoriya senin özgünlüğün ney?
M: ş- şe- şey benim özgünlüğüm yok
Mina: ahh gerçekten mi çok üzüldüm ve şaşırdım tanıdığım herkesin genelde hep pek önemli olmasa da bir özgünlüğü olurdu bu çok şaşırtıcı yani anlatabiliyor muyum?
K:Şu zamanlarda insanların %80' i özgünlüklü değil mi? Çok şaşırtıcı geldi Mina' nın dediği gibi...
M:evet biliyorum bu çok şaşırtıcı ben o %20'lik kısımdanım...
Mina: %20' lik kısım, insanlarda artık özgünlüksüz olmak çok garip ve şaşırtıcı geliyor bide özgünlüklerin ilk çıktığı zamanı düşünsenize o zamanlar özgünlüğü olan insanları bir canavar olarak görüyorlarmış dalga geçiyorlarmış şimdide özgünlüğü olmayan insanlarla dalga geçiyorlar. Midoriya sakın özgünlüğün olmadığı için üzülme bu bana göre senin özel olduğun anlamına geliyor nasıl mı çünkü sen o nadir görülen %20' lik kısımdan sadece birisin.
M:vay canına bu çok farklı bir bakış açısı gerçekten çok iyisin ama yinede bir özgünlüğüm olsun isterdim.
K: gerçekten farklı bir bakış açısı sundun sence böyle kahraman olabilir misin yoksa normal bir meslek mi seçeceksin
M: sanırım böyle bir durumda kahraman olamam, benim en büyük hayalim hep bir kahraman olmaktı... Ama gerçekler buna izin vermiyor normal bir meslek seçeceğim işte.
Mina: ahh üzülme sen çok iyi birisin... Of ne diyeceğimi bilmiyorum.
Birden 3 kişi ne diyeceğini bilemeyerek oturdukları masaya sessizlik çöktü bu sessizlikten hoşlanmayan Kirishima konuşmaya başladı:
K:pekiya Midoriya ne meslek seçeceğine karar verdin mi?
M: aklımda birşeyler var ama... Daha fazla araştırmak ve kahramanlara yakın olmasını istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~💫Wingless Angels💫~ {Kanatsız Melekler}
Fanficİzuku bir özgünlüğü olmadığı için kahraman olmaktan vazgeçer. Kendini başka şeylere adar. Bir kuruluş vardır KAKB yani Kahramanlardan Ayrı Kahraman Bürosu. Bu kuruluş özgünlüksüz insanları alıp meslek vererek çalıştırabilir. Onun katıldığı zamanlar...