🔹⏺️🔹Izuku diğerlerinin yanından ayrılmış yaralılara bakıyordu. Yaralı insanların arasından geçip ambulansta duran hastaları da inceliyordu, hepsine geçmiş olsun diyip küçük diyaloglar kuruyordu. Etraf karış karıştı, burada ki yaralı insanları tanıyordu, iyi bir gözlemci olduğu için karargâhta ki insanlar onu tanımasa da o bir kez yüzlerini görünce kafasına kazırdı.
Diğerleri de hala Karola' nın yanındaydı. Birden alarm sesleri işitilmeye başlamıştı, sonunda yardım ekibi gelmişti.
Izuku hemen yaralıların arasından sızıp yardım ekibinin araçlarına doğru ilerlemeye başladı. Araçların yanına vardığında normal kahramanların da geldigini gördü.
🌀Ufak bir bilgi: KAKB den olmayan kahramanlara normal kahramanlar diyeceğim🌀
İzuku acaba içlerinde yangını kontrol altına alabilecek özgünlüğe sahip birisi varmı? Diye içinden geçirdi.
M:Umarım vardır..
I: hm efendim ne dediniz?
M: *olduğu yerde sıçradı* HAA! NE ARA GELDIN!!
I: ah üzgünüm korkutmak istemedim.
M:İsole! Ödüm bokuma karıştı! şöyle birden çıkmamanı daha kaç kez diyeceğim?!
I: *güler* ama İzuku sen de hep korkuyon, komik oluyor ehehehe
M: -_-
I: :D
M: her neyse. millet! acele edin yardım ekibi geldi hemen yangını kontrol altına almalıyız!
Herkes yardım ekibine koşmaya başladı. Gerekli aletler ve bariyerler indiriliyordu o sırada İzuku kahramanlara doğru ilerlemeye başladı.
M:merhaba arkadaşlar aranızda yangını kontrol altına alabilecek tipte bir özgünlüğü olan var mı?
?:ah birden bire..
Dağ hanım: ahaha~ merhaba Midoriya! Merak etme var~
M:konuya birden böyle daldığım için üzgünüm ama acele etmeliyiz.
Shoto: haklısın böyle bir şey nasıl oldu merak ediyorum.
M: ben de ediyorum, göreceğiz..
İsole birden yanlarında belirdi.
I: demek siz geldiniz, başka yangını kontrol altına alabilecek biri var mı?
D.h: ah bir anda!..
?: Ah Rozse de burada suyu kontrol etmesiyle durdurabilir.
M: güzel nerede peki ya hemen acele edip yangının olduğu yere gidelim.
Shoto: diğer arabalardan birindeydi.
M: çabuk birisi bayan Rozse yi bulsun! Itfaiye arabalarının da önünü açın, yangına doğru götürün!
?:hemen efendim!
I: Shoto bey sizinle yangının olduğu yere doğru gitsek iyi olur.
Shoto: hemen gidelim!
M: Evet. Siz gidin ben Rozse' ye bakacağım.
I: tamamdır!
İsole ve Shoto yangının olduğu yere doğru koşmaya başladı. Izuku da etrafa bakmaya başladı.
Diğer arabalara doğru ilerlerken bir ses gelir.P: hey kaptan!
Izuku arkasını döndü ve Phil' i görüp ona ilerlemeye başladı.
M: Phil! Ne oldu iyi misin!?
P: yoo ölüyorum anlasanağğ ığ ığ ğııı
M: şakacı şey seniiii!
P: ehehehe
M: normal kahraman Rozse' yi gördün mü nerede?
P: o yangının olduğu yere çoktan gitti. öğhehğm o taktığın gaz maskesinden başka var mı?
M: gitti mi ne çabuk, onu göremedim.. gel sana da bir tane alalım oraya giderken.
P: tamam
M: bu arada nerede o Asahi?
P: arabanın birinde tekrar uyumaya başladı "nasıl olsa işe yaramam" dedi salah ya.
M:ulan bişey diyemiyorum artık, neyse ben ona sonra gösteririm.
🔥💥🔥
Shoto ve İsole yangının olduğu yere gelince, İsole yangının azaldığını görür. Etrafa baktığında Rozse'yi görür. Rozse'nin çoktan işe koyulmuş, kurulan barikatların ötesine giderek güçlerini kullanmaya çalışıyordu ama ne yazık ki daha fazla suya ihtiyacı vardı.
Diğer görevliler de işe koyulup yeni gelen barikatları yerleştirmeye başlamıştır. Nihayet itfaiye arabaları bu tarafa doğru gelmeyi başarmıştır. Koskoca bina yansa bile hala yıkılmadan ayaktadır.
I: kahraman Shoto hemen barikatın arkasına geçin ve özgünlüğünüzü tüm binayı çevreleyecek ve içine alacak şekilde kullanın!
S:tamam!
I:*bağırır* Bayan Rozse lütfen bu tarafa doğru gelin!
R: haa ne?! kim?!
Görevlilerden biri: bayan Rozse bu tarafa gelin Shoto özgünlüğünü kullanacak!
R: ah a- anladım. geliyorum!
Rozse olduğu yerden barikatlara doğru koşar, geldiğinde bir barikatın üstünden atlayarak geçer. Bu sırada Shoto barikatı çoktan geçmiş ve Rozse'nin barikatların ötesine geçmesini bekliyordu, önünde hiçbir engel kalmayınca özgünlüğünü kullanarak buzuyla tüm binayı ve çevreyi içine aldı. Sonra tekrar buzu eritti.
Yangın sonunda durmuş gibiydi bir yerlerden ateş çıkmıyordu. Sonunda her şey bitmişti, şimdi sıra araştırma yapmak ve tekrar restore edilmek vardı..
🌪️🌫️💫🌫️🌪️
Ewt uzun zamandır bölüm atmadığım için üzgünüm bazı sorunlarım vardı ve bu bölümü bir türlü şey yapamayıp sürekli silip yazdım, sanırım betimleme de fazla iyi olmadığımı öğrendim..Umarım bölüm güzel olmuştur artık bu yangın şeyinden bende çıkmak istiyorum ama nasıl devam edeceğimi fazla bilmiyorum, bu noktada fikir alabilir miyim sizden pls? 😌
Yine ne zaman bölüm gelir bilmiyorum ama takipte kalın bu kitabı yarım bırakmayacağım!
Lütfen yorum yapmayı oy vermeyi ve zahmet olmazsa beni takip etmeyi unutmayın
Ve hayalet okuyucularım sizde birşeyler diyin sizinle de konuşalım böyle sanki üç beş kişi kitabı okuyor gibi hissediyorum 😥
Her neyse hepinizi çok seviyorum ve sağlıklı mutlu günler diliyorum.
💨🌫️🌪️🌫️💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~💫Wingless Angels💫~ {Kanatsız Melekler}
Fanfictionİzuku bir özgünlüğü olmadığı için kahraman olmaktan vazgeçer. Kendini başka şeylere adar. Bir kuruluş vardır KAKB yani Kahramanlardan Ayrı Kahraman Bürosu. Bu kuruluş özgünlüksüz insanları alıp meslek vererek çalıştırabilir. Onun katıldığı zamanlar...