bölüm-2

356 25 53
                                    

🔹⏺️🔹

Midoriya koşarak okula giderken bir suçlunun yakalandığını gördü. Dağ Hanım ve Ağaç Adam' ı izlemek istedi ama maalesef okula geç kalmıştı.

M:Akşam internetten bakarım. dedi ve koşmaya devam etti

Okula geldiğinde ders henüz başlamamıştı halbuki çoktan başlaması gerekiyordu, aceleden yerine oturdu ve arkasına dönüp neden "ders başlamadı" diye sordu ve çocuk öğretmenin hasta olduğunu gelemediğini söyledi. Yani dersleri boş geçecekti.

Bakugou da iki arkadaşıyla takılıyor, konuşuyordu. Midoriya onu öyle görünce ilk başta üzüldü. 5 yaşından beri hep onunla arkadaş olmaya çalışmıştı, ama hiçbir zaman başaramamıştı...

Bunların hepsi bir özgünlüğü olmadığı içindi neden? neden bir özgünlüğü yoktu? Onun diğerlerinden farkı neydi? ne olurdu bir özgünlüğü olsa....  o da kahraman olsaydı ne olurdu yani?  Midoriya yine derin düşüncelere dalmıştı, karanlık düşüncelere... umutsuzluğa kapılmıştı üzülüyordu, kendi durumuna üzülüyordu, acıyordu kendine...

Hayallerini hiçbir zaman gerçekleştiremeyeceği düşüncesi sağdan sola savruluyordu, kafasında.

Bir anda birisi Midoriya' nın kafasına özgünlüğü ile vurdu, bu Bakugou idi ve bağırmaya başladı.

B: HEY APTAL!! Sağır mı oldun şimdi de ha!?

Midoriya korkarak cevap verdi

M:n- n- nn ne o- oldu

B: bir saattir sana sesleniyorum aptal inek!

Midoriya içinden geçirir: n- ne olamaz yine düşüncelere dalmışım ve yine başım dertte of of....

Ve Midoriya sesli bir şekilde konuşur: Ü- üzgünüm d- dalmışım....

B:her neyse aptal inek!

M:n- ne söyleyecektin ki b- bana?

B:benim için yaptığın ödevlerimi ver!

M:p- peki....

Midoriya Bakugou ya onun için yaptığı ödevleri verdi ve iki ders boş geçtikten sonra matematik, ingilizce derken son ders geldi. Sınıf öğretmenleri verdiği 'gelecekte ne olmak istiyorum?' adlı yazı kağıtlarını okumuş ve herkesin kahraman olmak istediğini söylemiş, sevinçle, ama nedense Midoriya' nın kağıdı ilgisini çekmişti.

Midoriya, kağıda kahraman olmak istediğini U.A. ya gitmek istediğini yazmıştı ama onun bir özgünlüğü yoktu ve öğretmen midoriya ya sordu.

Ö: Midoriya kağıdında U.A.' ya gitmek istediğini yazmışsın, bu güzel bir şey ama özgünlüğün olmadan (vurgu yapio pislik) gidebileceğini düşünüyor musun?

*Ardından tüm sınıf gülmeye başlar*

M: b- ben bir kahraman olmak istiyordum....

*Şimdi herkes daha da şiddetli gülmeye başladı*

*Bakugou atıldı*

B:PUHAHAHA!! NE YANI SEN MI U.A.' YA GIDECEKSIN?! Ahahaha çok komiksin! Sen asla U.A.' ya gidemezsin, senin bir özgünlüğün bile yok! (Küçümsüyor it) Ama bakın ben öyle değilim, ben mükemmelim! Burada ki tüm fazlalıklar gibi değilim!

*Sınıftakiler  " tamam anladık senin möhkemmel bir özgünlüğün var, bize neden fazlalık diyorsun?, fazla kendini böyenmişlik yapmıyor musun?, He he kardişim anladık sen möhkemmelsin" diyerek Bakugou' ya çıkışmaya başladı*

*Midoriya utanmıştı, içinden şöyle geçirdi "onlar haklılar ben zaten o kağıda gerçekleşmesini istediğim ama hiç bir zaman gerçekleşmeyecek olan hayalimi yazdım biliyorum, her şeyin farkındayım....

Dersler bittikten sonra herkes çantasını topladı ve sınıftan çıktı. Midoriya da herkesin en arkasında çıkarken Bakugou onu itti ve düştü. Bakugou ve takıldığı arkadaşları midoriya ya güldü.

B:demek U.A.' ya gideceksin ha! Bir özgünlüğün olmadan mı?! Hahahaha güleyim bari!

Bakugou' nun takıldığı belalı jojuklardan biri: Sen asla U.A.' ya gidemezsin! senin bir özgünlüğün yok, bunu artık o aptal kafana sok ve boş hayal pilavı yeme!

B: U.A' ya gitse de, vazgeçmese de olamaz zaten! Hahehaeah

*Bakugou Midoriya'nın çantasını yerden alıp içini döktü ve bir defter buldu*

B:oi Deku bu defter de ne?! 'Gelecek hakkında planlarım ve kahramanlar hakkında notlarım' (unuttum o defterin ismini) ama tamda senden beklenen bir şey, geleceği ve bilgileri sadece bir deftere sığdırmak ha ne kadar da aptalca! Sence tüm kahramanlar hakkında aldığın bilgiler ve notlar, gelecekte yapmak istediklerini bu deftere mi sığdıracaksın? Saçma, çok saçma bunları boş ver ve kendine daha iyi bir yol çiz, başarabileceğin.... gerçeklere uygun bir yol!

*Bakugou defterin içini biraz göz attıktan sonra özgünlüğünü kullandı ve defteri camdan aşağıya fırlattı*

M:K- Kac- c- chan niye böyle yaptın şimdi b- biliyorum zaten asla bir kahraman olamayacağım.....

B: bak ne de güzel akıllandırdım seni, şimdi defolup evine git. Defteri de alma o saçma şeylere ihtiyacın olmadığını anla aptal inek.

*Ve devam etti: kendine başka bir meslek seç tabi onda da başarısız olmazsan AHAHAHA!

*Dedi ve arkadaşlarıyla konuşarak sınıftan çıkıp gitti.*

Midoriya bir kaç dakika olduğu yerde öylece durdu acaba normal bir meslek seçse cidden onda da mı başarısız olurdu?

🔷

Ewt aslında baya bir zamandır bölüm atmayınca bazı şeyleri unutmuşum bu yüzden tekrar okuyayım dedim ama yazı stili falan hep düz olduğu için (tabi o zamanlar acemi olduğum için bilmiyordum fazla o yüzden düz yazmıştım) tekrar bir düzenleme yapayım dedim ve sanırım son bir kaç şeyi önceden yazdığımkinden daha farklı yazdım....

Her neyse zaten fazla okuyucum yok, yeni okuyucuların kafasını karıştırmak istemem siz olduğu gibi devam edin.

O zaman diğer bölümlerde görüşmek üzere sağlıcakla kalın

~💚~

~💫Wingless Angels💫~ {Kanatsız Melekler}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin