☁️ Bilgi geçiti ☁️

127 15 27
                                    

▫️🔅🔆🔆🔅▫️

Bilgi geçitine geldiniz bazı bilgiler öğreneceksiniz

A) KAKB nedir açılımı ne?

KAKB' nin açılımı 'Kahramanlardan Ayrı Kahraman Bürosu' dur.

1- Bu kuruluş üyelerine fazladan seçenek sunar ve insanlar hem kahramanlık yaparken hem de bir meslek de edinebilirler, mesleklere güçlerinin uyması gerekmez.

2- Eskiden fazla ünlü ve büyük bir kuruluş değildi. Sonradan çok fazla değeri arttı.

3- Özgünlüksüz insanlara da iş tanıyabilirler onlara uygun sınavları ve seçenekleri vardır.

4- KAKB U.A. gibi bir sürü okul açmıştır, içlerinde özgünlüksüzler içinde uygun okullar vardır.

5- özgünlüksüz insanları daha çok bilime yöneltirler tabi bu insanlar diğer mesleklere de yönelebilir. Örneğin KAKB için çalışan bir iç mimar veya dış mimar olunabilir.

6- KAKB için en önde gelmek üzere bilim çok önemlidir ama spor ve sanata da değer verilir.

7- KAKB de sanat ile ilgili bir meslekte kimse çalıştırılamaz. Mesela KAKB doktorlarından biri bir resim yaparsa ve çok sevilip güzel olursa KAKB tarafından sergilenebilir.

8- Özgünlüksüz insanlarını 'Özgünlüksüz insanlar turnuvası' için gönderip, özgünlüksüz insanları sporcu yapabilirler.

9- KAKB den olmak için ilk yerine getirilmesi gerekenler onların okullarına gitmeli, ilk görevler yerine getirilmeli, sadakat yemini ve ant içilmelidir.

10- mesela 30 yaşında ki bir kişi KAKB den olmak isterse ama o yaşta okula gitmek istemezse diye o insanlara göre sınav yaparlar. Onlardan yerine getirmeleri için birşeyler isterler.

11- kurucuların niyeti hiç bir zaman kötü değildir çünkü onlar da kahramandır. Böyle Bir kurum kurdukları için diğer kahramanlar sorgulayıp niyetlerinin kötü olduğunu düşünmüştür "sonuçta niye bizden ayrı bir kurum kuruyorlar ki istedikleri şeyleri kamuoyuna verebilirlerdi." Gibisinden söylenirler ama oysa ki KAKB kurulmadan önce isteklerini yerine getirilmesi için kamuoyuna verip yıllarca cevap alamayınca "bunlar bizim fikirlerimizi dinlemiyor" deyip kendileri bu kuruluşu kurdular.

12- KAKB nin tam olarak hangi kişi tarafından kurulduğu belli değildir. Sonradan bu fikirler bazı kahramanlar arasında yayılmış ve o kişiyle bir olup kurmuşlardır. Yeni yeni kurulduğu o zamanlar destekçi toplamaya çalışılarak, birçok ülkeden birçok kahraman bir araya gelir, o kişiler kurucu sayılmıştır. Çünkü onlar KAKB nin ilk kırıntılarıdır.

13- KAKB ajanları casusları ve gizli gibi çalışmak zorunda olan tüm üyeler işlerinin en iyisini yapar. Onlardan iyi gizlenen kimse yoktur.

14- KAKB yi sevdin mi?


🌫️🌫️


B) Izuku' nün takımı WA

1- Takımın ismi WA yani Wingless Angels

2- takımdaki kişiler 1,2 ve 3 yıldır var.

3- ilk yıllar iyi gidip sonradan 8 kişi olduklarında birbirleriyle anlaşamayıp ayrılmanın eşiğine geldiler. Son görevlerini yapıp başka yerlere gideceklerdi. Birbirleriyle bazı durumlar yaşadılar ve sonunda anlaşıp ayrılmadılar.

4- Ekibin kurucusu aslında Dmitry' di ama Izuku' nun çok iyi olduğunu düşünerek onu kaptan yaptı.

5- yaptıkları bir görev ile ünlü oldular. İlk başta biraz işleri batırsalar da sonradan çok iyi topladılar ve bu onları birbirlerine bağlayan oldu.


🍁🍃

Ewt dostlar bilgi geçitinden çıktınız!

Başka vermem gereken bu tür bilgi kaldı mı bilmiyorum, kafanızda soru işareti olursa sorabilirsiniz yorumlarda bekliyorum!

Ayrıca destek olmak için oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın beni de takip ederseniz sevinirim

~Hepinizi öpüyorum hoşçakalın~

🌫️🌪️🌫️

~💫Wingless Angels💫~ {Kanatsız Melekler}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin