Bölüm- 12

78 14 19
                                    

🔹🔷🔹

Izuku koşarak arabasının patladığı yere gidiyordu. Arkasında ise İsole, Dmitry, Rozse ve bazı görevliler de vardı.

Izuku koşarken gördüğü manzara ile sonunda duraksamıştı. Arabası cayır cayır yanarken etraf tekrar savaş alanına dönmüştü.

R: H-HE- HEMEN MÜDAHALE-

Rozse soluk soluğa olduğu için konuşamıyordu, sürekli nefes alıp veriyordu.. kendini toparladı ve

R: HEMEN MÜDAHALE EDİYORUM!

İzuku olduğu yerde dona kalmıştı. Ne yapabileceğini bilmiyordu, sadece düşünüyordu.

İsole: İzuku! Dalmanın sırası değil, bizlik bişey yok geriye gel!

İzuku anlık irkilme ile İsoleye döndü ardından Dmitry' e. Hala şaşkın ve hüsran içindeydi.

D: arabanı çok sevdiğini biliyorum ama artık yapacak birşey yok..

İzuku sadece boş boş bakınmakla yetindi yerinden bile kıpırdayamıyordu, Dmitry bu sözleri kafasını dağıtmak için, hafif bir şaka yapmak istemişti ama sanırım olmamıştı.. İsole İzuku' nun kolunu tuttu ve çekiştire çekiştire, koşar adımlarla ilerlemeye başladılar.

~2 saat sonra~
🎐🍃🎐

Tüm herkes oturmuş kara kara düşünüyordu. WA ekibi toplatılıp karakola götürülmüştü, sorguya falan çekilmek için değil araştırma yapmak için mecburen kahraman karargahı olmadığı için götürülmüşlerdi.

İzuku bir eli ağzını kapatır biçimde düşünceli bir şekilde oturuyordu. Diğer herkeste ondan pek farklı değildi, tek eksik Phil' di o da komutan ile birlikteydi. Bu oda sanırım normal polislerin ve komutanların toplanıp konuştuğu bir odaydı. Ortada büyük dikdörtgen bir masa ve etrafında sandalyeler vardı, duvarda boydanboya büyük bir kitaplık ve bir sürü dosya, kitap bulunuyordu. Odada duvarın birinde bir plazma televizyon asılıydı.

Aradan birkaç dakika sonra odaya komutan ve Phil' in girmesi ile sessizlik bozuldu.

Komutan: Dedektif Midoriya bu sabah başımıza gelen olaylar hiç iyi ve hayli değildi bunu sizde biliyorsunuz.

M: evet biliyorum..

Kom: oldukça fazla şey oldu araba yanma, patlama olayları, karargahın yanması ve ondan önce yani karargahta üyelerin yaşadığı şeyler..

Karola: ve size haber veren kişilerde vardı sanırım.

İsole: onların kim oldukları hala bilinmiyor mu?

Phil: henüz değil ama şüpheli.

Dmitry: peki ya bu araba olayları? İyi ki İzuku indikten sonra oldu.. ayrıca Phil senin araban nasıl yandı?

P: arabanın ayarları ile oynamışlar o yüzden! (⁠༎ຶ⁠ ⁠෴⁠ ⁠༎ຶ⁠)

Laura: araban artık yok.

P: kes ya! Ben onun şeylerini hala ödüyordum!

Asahi: Allah'ım iyi ki benim motosikletim yerinde!

Kom: gençler gevezeliğin sırası değil!

M: her neyse Adam ve Karola artık karargahta ne yaşadıklarını anlatsın.

K: ah evet!

A: ben başlayayım.

Kom: peki

A: ilk önce karargahta bazı bilgileri gözden geçirip olayları birbirlerine bağlamaya falan çalışıyorduk, sonra odaya birisi girdi ve biz hiç bir şeyin farkında değildik neyse işte kahvelerimizi verdi falan ama adam bana çok tanıdık gelmeye başladı sanki daha önce bir yerde görmüş gibiydim. Sonra kahveden yudum alacakken bir resimli dosya gözüme ilişti ve ona bakmaya kara verdim ve resim o adamın resmiydi, bir kaç ay önce sorguya çekip araştırdığımız biriydi ve sabıkalıydı taciz, tecavüz adam öldürme ve bir keresinde bir kahramanın arabasına bomba koyma gibi suçları vardı. Hemen dona kaldım, tabi o sırada adam kahveleri koyduktan sonra çıkıp gitmişti hemen Karola' ya söyledim ve arkasından gitmeye başladık. Orada yerleri süpüren bir çalışana sorduk "üst kata gitti" dedi ama kaçıncı kat bilmiyoruz, Karola hemen kamera odasına gitti bende bir kaç kişiye haber verdim. Katları gezerken alarmlar çalmaya başladı ve yanık kokusu almaya başladım, yanık kokusu hemen yakındaki bir odadan geliyordu, kapıyı açtım içeride yerde yatan bazı cesetler gördüm oda felaket içinde yanıyordu ardından birden binanın başka yerlerinde patlama oldu ve biri beni iterek o yanan odaya kapattı. Tabi benim astımım olduğu için çoktan etkilenmiştim başım falan dönmeye başladı. Ardından kapı birden açıldı Karola hemen geldi ve beni kaldırıldı, o sırada acil çıkış merdivenlerinden inerken Karola' nın kolu yandı ve sonra binadan çıktık. Özetle böyleydi.

Kom: peki seni odaya kapatan kimdi görebildin mi?

A: hayır o sırada içeriyi görünce şaşkına döndüm ve astımım olduğu için öksürüyordum, herşey birden oldu. Ama Karola görmüş.

K: bize kahveleri getiren o sabıkalı adamdı, kamera odasındaydım o sırada. Sonra patlamalar oldu ve koşarak Adam' ın yanına gittim tabi o sırada çok geçti her yer yanıyordu diğer herkesi de çıkmasını söyledim ve en sonunda biz de çıktık.

Kom: ilginç bir durum..

M: sizce bunların anlamı nedir? Araştırdığımız çete bizi öğrendi mi?

Kom: bilmiyorum ama artık çok dikkatli olmanız lazım..

L: aynı evde mi kalsak?

İ: bu iyi bir fikir mi bilmiyorum, hepimiz aynı yerde kalırsak bir şey olunca hepimiz ölürüz. Eve bile bomba koyabilirler.

Asahi: bu bölgeden ayrılsak mı karargahta araştıracak bir şey yok sonuçta. Herşey kül.

Adam: iyi bir fikir değil araba olaylarını nasıl çözeceğiz?

M: hımm birkaçımız burada kalsa bir kaçımız gitse mi acaba?

Kom: şuan birşey diyemiyorum, bu çete çok büyüktü öyle değil mi? Her yerde kolları olabilir.

D: haklısınız..

Adam: aslında zaten araştırma için başka bir bölgeye gidecekti birimiz. Araştırma yapmamız gereken bir sürü bölge var, şimdilik o şekilde dağılsak mı? Ama sürekli iletişim halinde olmalıyız.

K:yapacak birşey yok kaldığımız yerden devam.

Kom: o halde birkaç gün hazırlanın ve kimin nereye gideceğine karar verin. Bu sırada buradaki polislerin kaldığı yurtta kalın daha güvenli. Eve gidip eşyalarınızı toparlayın ama dikkatli olun.

M: pekâlâ hadi o zaman işe koyulalım.

🔸✴️🔸

Evet sevgili okuyucularım bu kadar uzun süre bölüm olmadığı için özür dilerim, hayat zor aga yapamıyorum..

Fazla diyeceğim bir şey yok, bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın!

He sakın yorum yapmayı oy atmayı da unutmayın görüşmek üzere!

~🖤~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~💫Wingless Angels💫~ {Kanatsız Melekler}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin