🔹⏺️🔹
Günün ilk ışıklarıydı, güneş sonunda gözükmeye başlamıştı. Saat sabahın 5 buçuk civarı.... Mevsimlerden ilkbahar, Mart ayı gelmişti, karlar yavaş yavaş eriyordu. Kuşlar uzun bir zaman sonra nihayet ortaya çıkmış şarkı söylüyorlardı.Izuku her şeyden habersiz mışıl mışıl uyuyordu, birazdan olacaklardan habersizdi tabi.... Birden telefonu çalmaya başladı. "Kahretsin" dedi içinden ne güzel uyuyordu, güneş bile daha yeni yeni yüzünü göstermişti ama Izuku kötü şeyler hissetmeye başlamıştı bile. Kesin bir şeyler olmuştu, oluyordu....
Gözlerini açmaya çalıştı, açamayınca kaşımaya başladı sonra hala çalmakta olan telefonunu aldı, yabancı numara arıyordu yine de hemen açtı.
?: BAY MIDORIYA ACELE ETMELISINIZ!! 13. BÖLGENIN KAHRAMAN KARARGÂHINDA YANGIN VAR!! NE OLDU NASIL BÖYLE OLDU KIMSENIN HIÇ BIR ŞEYDEN HABERI YOK!!!! *Arkadan büyük bir patlama sesi gelir, Midoriya bu sese karşın yatakta sıçrar ve hemen ayağa kalkar, çok fazla endişelenir*
M:HEY SEN ORADA NE OLDU AZ ÖNCE IYI MISIN?!*telefon kapanmıştır*
M: LANET OLSUN! LANET OLSUN!!
Midoriya hemen giysi odasına koşar ve hemen koltuğa oturup alele acele üstünü giymeye başlar, çoraplarını taktıktan sonra hemen telefonunu, cüzdanını ve anahtarlarını alıp siyah paltosunun cebine koyup, takıp, evden çıkar.
Hemen arabasına biner ve Kahraman karargahına gitmeye başlar.
Hız sınırları şu anda umrunda değildir. Zaten polis sireni de açıktır, hemencecik, bir an önce gitmesi gerekiyordur.
Onu kimin aradığını bilmiyordu ama her kimse muhtemelen ya patlayıp ölmüştü ya da patlama sonucu telefonu yere düşürüp bozmuştu ama hala yaşıyordu.
Bilmiyordu.... Bilmek istemiyordu "kahrettiğimin karargahında neler oluyor amk" diye geçirdi içinden....
M: umarım gerekli kişiler de şu an oraya ulaşıyordur. Hemen Adam' ı (Eydım' ı) aramalıyım offf! *Telefonu alıp aramaya başlar*
Adam telefona cevap vermiyordur.
M:BOKLU PIÇ AÇ ŞU ZIRVAYI!!
Midoriya ikinci denenmesini de yapmaya başlar ama sonra aklına gelir.... "Adam.. karargâhtaydı d- dimi...."
M:LANET OLSUUUNN!!
Midoriya' nın iç sesi: eğer, eğer Adam' a bir şey olursa HERŞEYI MAFEDERIM!! Yakarım burayı herkesi YAKARIM!!
Hemen telefonundan Phil' u aramaya başladı 15 saniye geçtikten sonra telefonu açmıştı.
P:ah ah ne oldu?! Sen karargaha gidiyor musun?!
M:NIYE TELEFONU HEMEN AÇMIYON HE AMK!!
P: TUVALETTEYDIM AMK!!
M:SEN HALA EVDE MISIN?! AMK!!
P: EVDEYIM AMK!!
M: ÇABUK OL AMK!!
P:OLURUZ AMK!!
M:TAMAM KES ARTIK AMK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~💫Wingless Angels💫~ {Kanatsız Melekler}
Фанфикİzuku bir özgünlüğü olmadığı için kahraman olmaktan vazgeçer. Kendini başka şeylere adar. Bir kuruluş vardır KAKB yani Kahramanlardan Ayrı Kahraman Bürosu. Bu kuruluş özgünlüksüz insanları alıp meslek vererek çalıştırabilir. Onun katıldığı zamanlar...