🔹⏺️🔹
Izuku, Phil ile karargahın yanına geldiğinde sonunda ateşin söndüğünü görür. Artık kaos bitmiştir.Izuku yumruğunu sıktı, ve içinden düşünmeye başladı: "kim böyle bir şey yapmaya kalkışa bilir ki! Kim bilir içeride kaç tane çalışan cayır cayır yanarak öldü! Bunu kim yaptıysa başımıza daha çok iş açtı. Soruşturma ile yaptığım bir çok araştırma dosyaları oradaydı, lanet olsun hepsi yandı! Şimdi iki zor soruşturmayı birlikte yürütmemiz lazım veya bu peşinde olduğumuz kişiler tarafından yapıldı! ah lanet olsun.."
P: ah iyi misin? sinirli görünüyorsun
M: artık burada ki işimiz çok daha zor.
P: hmm ne yapacağız?
M: her zaman yaptığımızı
P:ah ah ರ╭╮ರ
Phil bu durumdan hoşnutsuzdu çünkü her zaman yaptıkları şeyin ne olduğunu çok iyi biliyordu ve bu durumdan çok sıkılmıştı. Yine delicesine araştırma yapıp oraya buraya sürükleneceklerdi.. üstelik artık iki soruşturma yürütmek zorunda olduklarını o da anlamıştı. Anlaşılan o ki baya bir zaman boyunca yine uykusuzluk çekecekti.
O sırada Dmitry ve Laura Izuku ve Phil' in yanına geldi.
D: hey yangını söndürmeyi başarmışsınız. Nasıl oldu? Kim söndürdü?
M: normal kahraman Shoto ve Rozse gelmiş.
D: Shoto burada mıymış? Ben başka bir şehirde sanıyordum..
L: demek ki buraya gelmiş ne yapacan?
D: hiiç, burada olduğunu bilmiyordum işte.
L: of neyse işte yangın da sönmüş artık ben eve gidebilir miyim?
P: Asahi bir sen iki yav, ne bu rahatlık anlamıyorum.
L: her neyse işte gidebilir miyim?
M: hayır -_-
D: nasıl bu kadar rahatsın ya, içerde kim bilir kaç tane insan yanarak öldü..
L: Allah rahmet etsin şimdi napim ben, kurtara bilsem kurtarırdım herhalde.
M: of susun Allah rızası için ya sinirlerim bozuldu of!
Isole birden yanlarında belirdi.
I: Izuku!
M: *tik sıçrar* Allah!
P: *küçük çaplı bir çığlık* aaaağğhhh
L: *tik sıçrar* o neydi gıhh
Dmitry ise sadece tik sıçrayarak durdu. Isole ise aldırmadı ve hemen konuya girdi.
I: yangın söndürme operasyonu başarıyla sonlandı, gelen diğer ekipler şimdi karargâha girmeye başlayacak ve aldığım bilgiye göre haberciler buraya gelmeye başlamış bile, bilgi alıp röportaj yapmaya çalışıyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~💫Wingless Angels💫~ {Kanatsız Melekler}
Fanfictionİzuku bir özgünlüğü olmadığı için kahraman olmaktan vazgeçer. Kendini başka şeylere adar. Bir kuruluş vardır KAKB yani Kahramanlardan Ayrı Kahraman Bürosu. Bu kuruluş özgünlüksüz insanları alıp meslek vererek çalıştırabilir. Onun katıldığı zamanlar...