🔹⏺️🔹Kaldığımız yerden devamm!
İyi okumalar~
▪️
◾
▪️
Izuku araba da kafasını direksiyona koymuş ağlıyordu. Phil ise İzuku' nun ağladığını anlayınca o da duygulanmıştı ve gözleri dolmuştu ama hale gülümsüyordu, acıklı bir şekilde..Phil en sonunda yerden kalktı ve konuştu:
P: I- İzuku sen iyi misin?
Izuku derin bir nefes aldığında cevap verir, sinirlidir.
I: lanet olsun bunların hepsi bir tuzaktı! Senin arabana bile birşeyler yapmışlar! Ortada büyük bir oyun var, bu bir kumpas!! *Izuku Elini alnına koydu* Phil sen iyisin değil mi?
P: e- evet iyiyim
M: bir yerinde bir şey yok yani?
P: ya merak etme bay mükemmel~ ben hala turp gibiyim ehehehe
M: ne yapacağım şimdi seni almaya mı gelmeli miyim? Ama ya karargâh? Ne yapmalıyım?
P: az bekle.
Phil' in yanına trafik polisleri ve birkaç kahraman gelmeye başlar. Phil onlara el sallar.
P: bay mükemmel~ merak etme buraya doğru gelen polis ve kahramanlar var sanırım şu anda karakola gitmeliyim olanları onlara anlatacağım ve sonrada karargâha gelirim, senin acilen oraya gitmen gerek. Kendine dikkat et senin için çok tehlikeli olacaktır, benden daha iyi biliyorsun.. Dmitry ve Isole de oraya geliyor zaten bende Asahi ve Karola ya bir baktırırım, tamam mı?
I: ah anlıyorum.. pekala sende kendine dikkat et tamam mı sakın öleyim demee!!
P: * kıkırdar* asla!!
Telefonu kapatırlar ve Izuku arabayı çalıştırıp yola son hız devam eder. Biraz ilerde yolu kapatan bazı görevliler çıkar. Izuku yanlarına gittiğinde durdurulur. Büyük kara dumanlar artık her yerdedir.
Bir polis arabaya doğru gelir ve cama açılması için tıklatır. Izuku camı açar ve cebini karıştırmaya başlar.
Polislerden biri: merhaba efendim yola devam edemezsiniz ileride bü-
Polisin konuşması yarıda kesildi çünkü İzuku ona KAKB kimliğini gösterdi.
Polis: p- pekâlâ efendim üzgünüm ama buradan sonra arabayla gidemezsiniz.
I: pekala anlıyorum o zaman ona iyi bak bir şey olmasın. Yoksa ödersin.
Diyerek arabadan çıkan İzuku ileri doğru gider.
Polis: a- ama e- efendim..
İzuku polisi duysada duymazdan gelir, yürümeye devam eder. Etraf perişan içindedir herkes bir o tarafa bir bu tarafa koşuşturuyordur. Birisi İzuku' nun yanına gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~💫Wingless Angels💫~ {Kanatsız Melekler}
Fanficİzuku bir özgünlüğü olmadığı için kahraman olmaktan vazgeçer. Kendini başka şeylere adar. Bir kuruluş vardır KAKB yani Kahramanlardan Ayrı Kahraman Bürosu. Bu kuruluş özgünlüksüz insanları alıp meslek vererek çalıştırabilir. Onun katıldığı zamanlar...