Beklenen gün artık gelmiştir.
~~~~
Estelle'nin ağzından :
Üçüzler ile bağlanmamın üzerinden bir ay geçti. Bugün haziranın ilk günüydü. Hava yaz ayında olduğumuzu çok güzel belli ediyordu kavuruncu bir sıcaklık vardı.
Anely ile bağlandıktan sonra vücudum çok soğuktu tenime değen birinin hissedeceği kadar. Bundan en güzel yararlanan Litaydı bazen geceleri gelip bana sarılarak uyuyordu.
Tabi Erion bunu hiçte hoş karşılamıyor orası da ayrı bir konu. Artık dışarı çıkarken eldivende takmama sebep oluyordu.
Gittikçe dikkatli olmama gerekliydi, tabi beni izleyen üç kişiyide saymaz isek sanırım onlarda beni izlediklerini öğrendiğimi anladılar.
Buna rağmen devam ediyorlardı birkaç kez Erion onlar ile uğraşsada yerlerine farklı kişiler geliyordu. Tabi farklı kişiler olduğunu Erion anlamıştı.
Diğer bir konu ise bir aydır Anely ile Erion sürekli kavga halindeydiler. Erion her seferinde baskın gelip geceleri dışarı çıkan oydu. Anely her seferinde bana şikayet etsede ben bu durumu engelleyemiyordum.
Anely sayesinde bana gelen güçlerden biriside Erion'un söylediği gibi iyi bir görüştü. Bunun kötü yanları olsa da yavaş yavaş alışmaya başladım en güzel yanı ise Ernon ile olan antremanlarımda çok işe yarıyordu.
Yaptığı her hareketi ya da yapacağı önceden tahmin edip buna karşılık verebilmemi sağlaması. Bundan Ernon memnun olmasada Lita'nın dediğine göre beni eğittiği en iyi öğrenci olarak gördüğünü ona söylemiş.
***
Son bir hafta kaldı.
Akademiye kayıt olmak için bir testten geçirdiklerini öğrendim. Mananın düzeyini,
güç seviyesini ve hız kapasitesini, eğer avcı ise hangi tür olduğunu ölçmek içinmiş buna göre sınıflara yerleştirdiklerini söyledi Ernon.Bugün bu evdeki son günüm olduğu söylenebilir Ernon ile başkente gideceğiz. Söylediklerine göre akademide ne kadar iyi puanlara sahip olursam o kadar iyi bir makam sahibi olurmuşum tabi istediğim şey bu olmasada beni babamı bulmaya bir adım daha yaklaştırmış olur.
***
Hala Perus'tan bir iz bulunamaması ruhlar diyarının karmaşaya girmişti. Orman ruhları resmen kaos içerisindeydi onları koruyan ve yapacaklarını belirleyenin Perus olduğu göz önüne alınırsa bu olası birşeydi.
Erion geceleri ormana gidip her yeri didik didik arıyordu. Ama haftalar geçmesine rağmen bir iz bulamadı.
Onu sinirlerini bozan en büyük şeyde takip eden kişiler. Birkaç kez onları bayıltıp göz dağı verse de yine de izlemeye devam ediyorlardı.
Kim olduklarını öldürdükten sonra anlayabilirdi lakin suç Estelle'nin üzerine kalacağı için vazgeçmesine neden oluyordu.
****
Estelle'nin ağzından :
Sabah vakitleri..
Lita "Estelle her şeyi valize koyduğuna emin misin?"
Ernon "Akşamdan beri kaç kez sordun Lita kızı rahat bırak artık"
Lita'nın gözlerinin dolduğu belliydi burnunu çekip bana sarıldı. "Bana mektup yazmazsan seni pişman ederim"
Konuşurken sesi titriyordu. Bende ona sarılınca daha sıkı sarıldı.
Ernon"Tamam hadi Lita. Geç kalacağız"
Lita benden ayrılıp gözlerini sildi. "Kapa çeneni Ernon ona çok alıştım yaklaşık 5 aydır bizimle tamam mı?"
Ernon ellerini havaya kaldırıp arkasını döndü valizle beraber dışarı çıktı.
Lita "Estelle bize kendinle ilgili anlattıklarının bazılarının yalan olduğunun farkındayız. Ama unutma seninle çok fazla kalmasakta seni kendi kızım olarak görüyorum. Lütfen bizi kendinden uzaklaştırma. Orada olacağın 6 yıl boyunca belkide birkaç kez görüşebileceğiz bunları kaçırma "
"Tamam merak etme ve her şey için çok teşekkür ederim"
Gerçekten içten bir gülümsedim. Onları özleyeceğim.
[Ah bende çok duygulandım] (Anely)
[Saçma onlara bağlanmamanı söylemiştim zaten]
[Çok duygusuzsun Erion] (Anely)
[Hayır siz olaya fazla duygusal bakıyorsunuz ölüme gitmiyor ya]
[Imm mantıklı] (Anely)
Lita beni arabaya kadar takip etti. Binmeden önce bir kez daha sarıldı. Ernon arabanın içinde iç çekti.
Hareket etmeye başlayınca Ernon konuşmaya başladı.
"Alazka şehrinde ki geçit ile başkente geçiş yapacağız. Seni akademiye kadar götüreceğim gerisini senin halletmen gerek. Öğrenciler harici giriş yasak. Testi geçeceğinden emin olsamda test süresince - Yani üç gün boyunca- başkentte kalacağım eğer oldu da geçemez isen seneye tekrar gelebiliriz "
"Benden pekte hoşlanmıyorsun öyle değil mi?"
Ernon "Açık konuşayım hoşlanmamaktan çok sana güvenmiyorum. Yalan söylüyorsun. Benim bir yeteneğim var. İnsanların kaç kişiyi öldürdüklerini hissedebiliyorum. Her ne kadar seninle ilk karşılaştığımızda bir kişiyi öldürmüş olsanda. Son zamanlarda bunun sayısı artıyor "
[Eh yolumuza çıkanları temizlediğimi söylemiştim. Senin vücudunda olduğum için senin öldürdüğünü sanıyor]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Dileği[Novel]
FantasyBir çok krallığı olan bir kıtada Sappen kralının bir hayali vardı. 'Tüm kıtayı birleştirmek' Bunun için birçok savaş çıkardı. Neredeyse tüm kıtayı fethetti bir bölge hariç orada kara ağaçlar bulunması yüzünden Penumbra* ormanı dendi. Bu ormanı alama...