Bazen öyle bir acı çıkar ki karşına
Dayanamayacak gibi hissedersin
Ama kim bilir ki belki de sonrasında
Bu çok işine yarayacaktır~~~~
Estelle'nin ağzından:
Bugün mayıs ayının ilk günüydü. Bir ay sonra akademiye gideceğim konusunda Ernon ile konuşmuştuk. Lita bunu beğenmemişti hala yaşımın küçük olduğunu normalde ailelerin çocuklarını 12-13 yaşlarında gönderdiğini söylemişti.
Ernon bunun için yeterince gelişmiş olduğumu söyleyerek Litayı ikna etmişti. Ernon her ne kadar bana kılıç öğrettiğini sansada bunu zaten birkaç yıl önce annemin antremanlarında öğrenmiştim.
Öğrettiklerinden en faydalı olan ruh özümü kılıç ile birleştirebilmemdi. Ernon ilk gördüğünde fazlasıyla şaşırmıştı kendisinin kılıç aurası dediği şeyi 26 yaşında öğrenmeyi başarmış 10 yıllık eğitim ile..
Sanırım iyi olduğum tek konu nasıl savaşacağımı iyi bilmem. Tabi en büyük katkı Eriondu gece olunca yine ne yaptığını söylemese de bedenimi iyi eğitmişe benziyordu. Ruh özümün taştığını hissediyorum.
Yine kaldığım oda da duvara yaslanmış bir şekilde oturuyordum. Üçüzler geceleri arasıra geliyorlardı. Çok konuşsalarda onlara alışmaya başladım diyebilirim.
Şuan olduğu gibi Anna her seferinde başımın üstüne oturuyor, Anel ve Any de omuzlarıma oturuyorları.
Anna "Hey! Estelle"
"Hı?"
Anna "Hadi bizim kutsamamızı al"
Anel ve Any hemen onaylayıp ayaklandılar.
"Ben zaten bir ruhun kutsamasını aldım üç tane daha alabilir miyim?"
Anel "Merak etme biz kutsama verdiğimizde tek bir kişi oluruz adımız Anely olur"
[Artık bedenin ikinci kutsamayı kaldıracak kadar güçlü merak etme . Yani istiyorsan alabilirsin.]
Any boynuma sarıldı "Yinede biraz acı çekeceksin ama merak etme biz sirius takım yıldızı ruhları hemen sana bağlanacağız"
Anel ve Anna da sarılmaya "Ah tamam.. Ama akademiye bitmeden önce ve gece olacak bağlanma"
[Gece olmaz!]
Anna, Anel ve Any "Evet gece olmaz"
"Neden?"
[Gece olunca tam potansiyelimiz ortaya çıkar. Yani istesem bile ben sana hala bağlı olduğum için güçlerim yeni bir ruhu reddecektir. Bu da devamın da sana acı verir bu yüzden gündüz olmalı]
"Gündüz olunca Ernon evde kalıyor. Bağlanma sırasında ortaya çıkacak enerjiyi hissedecektir"
Anna "Evet haklı dışarıdan alacağı herhangi bir müdahale Estelle'nin ölümü ile sonuçlanabilir"
Gözümü açıp sesli bir şekilde nefes verdim. Bu bağlanma Akademide de olamazdı çünkü eminim ki bir çok kişi bunu hissedecek düzeydedir.
"O zaman şafak vaktinde Ernon ayrıldıktan sonra bağlanmayı gerçekleştireceksiniz"
Üçüzler kaybolmadan önce "Anlaştık" dediler.
"Onları kabul etmem iyi bir sonuç getirecek mi?"
[Evet onlar sayesinde görüşün ve ezberleme düzeyin fazlasıyla artacak. Onlar gözdükleri her şeyi anında analiz edip değerlendirebilirler bu da savaş alanına girersen çok yararlı bir sonuç verecektir]
Hmm.. Baş parmağı ile şakağımı kaşıdım.
[Bunu alışkanlık haline getirdim]
"Evet fark etmeden yapıyorum."
Akşama kadar biraz kitap okumak iyi olacaktır.
[Bence akademiye gitmeden önce krallığın tarihi ve politikaları ile ilgili bir şeyler öğrenmelisin]
"Tamam. Peki sen hala geceleri nereye gittiğini bana söylememekte kararlı mısın?"
[Yolumuzdaki bazı gereksiz çöpleri temizliyorum]
"Kimden bahsediyorsun Erion?"
"Erion. Erion!"
Her ne kadar seslensemde o cevap vermedi huysuz şey.
****
Uşak Ron, Arşidük'ün çalışma odasının kapısını çaldı. 'Gel ' sesini duyunca içeri girdi.
Uşak Ron "Efendim Hayaletler yeni bir rapor gönderdi."
Arşidük Ferdinand "Ne yazmışlar?"
Uşak Ron "Bu saf mananın ortaya çıktığı zaman o çift bir kız evlerine getirmişler. Geceleri onu izlediklerinde normal görünüşünden farklı bir biçimdeymiş"
Arşidük kaşlarını çatıp "Nasıl bir farklılık?"
Uşak Ron "Normalde siyah perukla geziyormuş ama gerçek saçı beyazmış lakin gece olunca saçları koyulaşıp, mavi gözleri gri tonlarına bürünüyormuş. Dediklerine göre gece dışarı çıkınca takip etmeye çalışsalarda her seferinde ortadan yok oluyormuş"
Arşidük "Hmm daha genç olduğunu söylememiş miydin nasıl oluyorda manasını böyle ustaca kullanabilir?"
Uşak Ron "Evet efendim küçük olduğunu söyledim ama Hayaletlerin dediklerine göre bu özellikler genelde üçüncü aşamaya ulaşmış suikastçi tipi büyücülerde varmış"
Arşidük "Gerçekten ilginç böyle birinin olacağını düşünmek bu yaşlı kalbimi çarpıttı."
Uşak Ron "Son olarak onun akademiye katılacağına dair konuştuklarını duymuşlar"
Arşidük "Katıldığı zaman müdüre söyle gözü üstünde olsun. Saf mana kullanıcıların iyileştirme üzerine kolay ustalaştıkları bilinen bir şey eğer bu kadar güçlü ise belkide oğlumu iyileştirebilir"
Uşak Ron ufak bir tebessümle selam verip odadan ayrıldı. İçinden 'Umarım öyledir efendim' diye geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Dileği[Novel]
FantasíaBir çok krallığı olan bir kıtada Sappen kralının bir hayali vardı. 'Tüm kıtayı birleştirmek' Bunun için birçok savaş çıkardı. Neredeyse tüm kıtayı fethetti bir bölge hariç orada kara ağaçlar bulunması yüzünden Penumbra* ormanı dendi. Bu ormanı alama...