20

30 5 0
                                    

Bölümden önce şunu söylemek istiyorum hevesle yazdığım bir seri bir çok yerinde yazım hatası yada anlam uyuşmazlığı görürseniz lütfen belirtin.

İyi okumalar

Beklenen durum

~~~

Profesör Saliman ve Conroy test bittikten sonra Estelle'yi yanında rehberlik etsin diye bir ile revire gönderdi.

Profesör Saliman gülümsemesini silip
"İşler bu sene kızışacağa benziyor. Ne kadar da yıkıcı bir güç"

Profesör Conroy "Evet Jewel ile karşılaştıracak kadar. Bu yeni neslin yetenekleri gerçekten de tüyler ürpertici"

Profesör Saliman kafasını sallayıp "Evet öyle önümüzdeki zamanda epey çekişmeler olacak gibi testten önce ki yaydığı aurayı bariyerin içinden hissettim. Ona kin besleyenler olacak"

Profesör Conroy "Bu her zaman olur zayıf olan güçlüyü kıskanır. Kişiliği sakin ve belki de sessiz  görünüyordu oysaki"

Profesör Saliman kolunu Conroy'un omzuna koyup "Sessiz olandan korkacaksın lafını hiç duymadın mı?"

Profesör Conroy, omzunda ki kolu elini itip uzaklaştırdı. "Artık arenaya gitsek iyi olacak fazlasıyla yorulduk bu işi bitirip artık dillenmek istiyorum"

Profesör Saliman gülümseyip düşünüyormuş gibi elini çenesinin altına koydu "Daha çok yorulacağız Roy daha çok"

Conroy iğrenir gibi bakıp "Bana öyle seslenmemeni söyledim sana"

Profesör Saliman "Peki Roy sen nasıl istersen"

Profesör Conroy kafasını iki yana sallayıp arenaya doğru yürüdü.

****

Estelle revire giderken ki bakışları ve fısıltıları görmezden geldi. Yanındaki kişi

"Ben Della. Gerçekten mükemmel bir güce sahipsin. Nasıl böyle olabildin? Gücünün sınırı o kadar mıyıdı? Peki söylenene göre bir soylu musun?"

Estelle durup ona baktı. Della saçını işaret parmağı ile kaşıyıp "Üzgünüm heycanlanınca çok konuşurum da gerçek adın Rigel mi yoksa takma ad olarak mı kullanacaksın? "

Estelle başını iki yana sallayıp "Lütfen beni bir an önce revire götür sadece"

Della somurtup "Tamam geldik koridorun sonunda soldaki oda"

Estelle bir şey söylemeden odaya girdi.

Della kendi kendine gülüp zıt yöndeki merdivenlerden aşağı inerek "Bence beni sevdi" diye mırıldanarak güldü.

****

Uşak Ron , yine elindeki mektup ile Arşidük'ün odasına geldi.

Uşak Ron "Efendim hem müdürden bir mektup geldi hem de hayaletlerden bir haberci geldi"

Arşidük Ferdinand "Önce müdürün gönderdiği mektubu ver."

Mektubun içeriğinde bugün olanlar yazıyordu. Takma ad olarak 'Rigel' i kullandığı. Yetenekleri davranışı ve test öncesi yaşanan olayla ilgili birkaç şey daha Arşidük elindeki kağıt mavi alevler ile küle dönüp uçtu.

'Ne kadar da ilginç bir kız' diye düşündü. Adını değiştirmesi kendisi ile ilgili olan hiçbir şey olmaması gerçekten dikkat çekiydi..

Arşidük "Hayaletler in gönderdiğini içeri al"

Kapının önde ki tüm vücudu tamamen kapalı biri içeri girdi. Tek dizinin üstüne çökerek başını eğdi.

"Arşidük Ferdinand'ı selamlıyorum. Benim numaram Sıfır size bir rapor vermek için geldim"

Arşidük Ferdinand elini kaldırıp "Ayağa kalkıp konuşabilirsin"

Sıfır ağa kalktı hiç ses çıkarmadan. "İzlememizi istediğiniz kişi dün akşam beni yakaladı. Aslında onu izlerken bazen olduğum yere bakıyordu sanki ben onu değilde o beni izlermiş gibi. Beni yakaladığında size bir mesaj iletmemi istedi"

Arşidük kaşlarını çatıp "Bir mesaj?"

Sıfır "Evet efendim. Dediği şey şuydu 'Seni gönderen kişiye söyle eğer bizi izlemeye devam ederse sevgili oğlunun durumu bir hayli kötüleşecek' beni bayıltmadan önce söyledikleri buydu."

Arşidük gür bir kahkaha attı "Küçük biri tarafından böylesi bir tehdit alacağım aklımın ucundan geçmezdi ne ilginç biri. Sıfır bu akşam akademide onun kalacağı odaya bir not bırak ona beni ziyaret etmesini söyle"

Sıfır "Emredersiniz efendim"

Sıfır bir baş selamı verip kayboldu.

Uşak Ron "Bu durumu ciddiye almamız gerektiğini düşünüyorum efendim. Onu hiç görmememize rağmen oğlunuzun hastalığını biliyor. Söyledikleri açık açık tehdit"

Arşidük Ferdinand "Ah merak etme oğlum o kadar güçsüz biri değildir. Hem hastalığı biliyor olması iyi geleceği zaman neyi konuşacağımızı biliyor en azından"

Uşak Ron endişeliydi "Eğer siz öyle düşünüyorasanız efendim. Ama yinede müdürden korumaları arttırmasını istemenizi tavsiye diyorum"

Arşidük Ferdinand "Tamam öyle bir mektup gönder ve müdüre şunu söyle oğlum ile özellikle aynı sınıfta olmalı"

Uşak Ron önüne eğilip "Emrinize itaat edip dediklerinizi ileteceğim efendim"

Gecenin Dileği[Novel] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin