2.4

2.6K 156 50
                                    



değişim.


Ders arasında kantine su almaları için gönderdiğimiz Jimin ve Chaeyoung'un ardından Do Hyun ve ben, bahçeye çıkmış ve bir bankta oturmaya başlamıştık. Bana komik köpek videoları izleteceğini söyleyerek telefonundaki uygulamaya giren Do Hyun'un bahsettiği videoları bulmasını beklerken etrafa bakınıyordum. Aklımda görüntüsü olan kişi ise Jungkook'tu. Jungkook beynimi kaplamıştı, sık sık onun hakkında düşünüyordum.

Gündemimde bana tuvalette yardımcı olduğu gün vardı. Her nedense abimle ona yardımcı olduğumuz günden sonra bir şeyler değişmişti içimde ve zaman zaman nefretim körüklense, sinirlensem bile Jungkook hakkında pozitif yönde de düşüncelerim oluyordu. Bizim evimizde kaldığı gün bir şeylerin kırıldığı gündü. İstesek bile, eskisi gibi çatışmıyorduk. İstesem bile, onun hakkında olumsuz düşüncelerle kaplı değildim.

Benden özür dilediği gün ona gerçekten sinirlendiğimi hissettim. Bana öyle davranması beni sinirlendirdi. Neden öyle davrandığı konusunda uzun uzun düşünsem de, anlayamamıştım. O gün onu orada bırakırken çok sinirlenmiştim fakat şimdi aramızdaki bu değişik havayı anlamaya çalışıyordum. Bizim aramızda neler oluyordu?

Bir gün benimle konuşmadığında diyordum tamam... Sanırım artık birbirimizi rahat bırakıyoruz.

Diğer gün ters bir harekette bulunduğunda devam ettiğimiz gerçeğini geçiriyordum içimden.

Sonra normal insanlar gibi anlaştığımızda çatışmanın bittiğini düşünüyordum.

Hep farklıydı. Hep değişiyordu. Ben hiç anlamıyordum.

Do Hyun videoyu bulduğunda Jungkook'u bir rafa kaldırarak gösterdiği videoyu izlemeye başladım. Sevimli bir köpek videosu beni yumuşacık yapmaya yeterken güldürmeyi de başarmıştı. Do Hyun sayfayı değiştirerek başka bir tanesini daha açtığında ikimiz de ekrana bakarak kahkahalarla gülmeye başlamıştık. Bahsettiği videoları izlemeye pek de hevesli değildim başta ama iyi geldiklerini söyleyebilirdim. Eğlendirmişlerdi.

Videolar bittiğinde telefondan gözlerimi çekerken Do Hyun'dan da biraz çekildim. Chaeyoung ve Jimin'in nerede kaldıkları sorusu aklıma düştüğünde arkama dönerek bakacaktım ki hemen karşı bankta oturan Jungkook çekti dikkatimi. Ne ara gelmişti o buraya?

Do Hyun da onu fark ettiğinde ikisi birkaç saniye bakıştı ancak Do Hyun da Jimin ve Chaeyoung'u kontrol etmek istemiş olacaktı ki göz temaslarını hızlıca bozarak arkasını döndü.

Jungkook, Do Hyun'un arkasından kısaca gülüp kafasını sağa sola salladığında elinde tuttuğu telefona çevirdi bakışlarını. Bir yanım yanına gitmek istiyordu, diğer yanım ise ne gereği olduğunu soruyordu. Gerçekten ne gerek vardı gitmemin? Neden istiyordum ki?

Aramızdaki atmosferi ve aramızın nasıl olduğunu anlamak istiyordum sadece. Fakat gerek var mıydı?

Düşünüp dururken yanımıza ulaştı Chaeyoung ve Jimin ikilisi. Chaeyoung yanıma geçmek için beni ittirdiğinde Jimin de aynı şeyi Do Hyun'a yaptığından birbirimize yapışmak zorunda kaldık. Geldikleri gibi sessiz ortamımızı küçük bir kaosa sürüklemeyi başarmıştı ikisi. Chaeyoung bana suyu uzattığında teşekkür ederek aldım ve direkt içtim.

"Ara bitiyordu az daha. Hiç gelmeseydiniz, ne yaptınız bu kadar?" diyerek söylendi Do Hyun da suyundan içerken.

Jimin anında cevap yetiştirdi. "Sıra vardı. Keyfimizden bekledik zaten biz de orada öyle."

Gözlerimi yeniden Jungkook'a çıkardığımda hissetmiş gibi bana baktı hemen. Daha sonra gözlerini Chaeyoung, Do Hyun ve Jimin'e çevirdi sırayla.

505 • jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin