Jej.. jsem tu zaseee ^^ stýskalo se vám? :D
Aydee
Woooou... jak.. co.. proč... heeeeeeee? Jak to, že zná moje jméno??? Vždyť ho vidím poprvý ve svým životě..
"Jak kurva víš, jak se jmenuju??"
Ten kluk na mě jen koukal a mě už to začalo srát.. a to dost srát..
Chtěla jsem se na něj vrhnout a zmlátit ho, ale vtom se otevřely dveře a v nich stáli ti dva.. Jinxx se hned ke mně vydal, Ashley mu byl v patách a kdyby se mohl červenat, byl by rudej až na prdeli.
"Aydee, jak ti je? " zeptal se mě Jinxx.
"Mám hlad, obrovskou chuť na kafe a tyhle dva mě už pěkně serou, ale jinak jsem úplně v poho" odpověděla jsem mu.
"Nečekal jsem, že ta přeměna bude trvat tak krátce.." zamyslel se Jinxx..
He? Krátce? Wuuuuut?
"Ehm.. jak dlouho by měla ta přeměna normálně trvat?" zeptala jsem se ho.
"Někdy den, někdy dva.. Někdy hodinu, někdy půl dne... Je to různý.. Jaku? Za jak dlouho se probrala?" otočil se na svázaného upíra Jinxx..
"Jak to k*rva mám vědět?" osopil se na něj.
"Protože... byl si tu s ní!" Zařval Jinxx..
'nějakej nabručenej' problesklo mi hlavou.
"Chvíli po mně.. akorát dohrávala od Rammsteinů Stein um stein.." řekl Jake a zamračil se..
Až teď mi došlo, že už to album jede od znova.. zase Reise Reise (ne že by mi to vadilo) vyplnilo ticho tohohle.. sklepení..
Vtom někdo začal bušit na dveře. Málem sem leknutím vyskočila z kůže..
Jinxx se podíval po všech v místnosti s otázkou v očích.. Ve vteřině ale stál u dveří a už bral za kliku.. Sotva však otevřel dveře, odletěl od nich a s obrovskou ránou narazil do zdi nad námi..Huhuhue :'D taaaak další díl je zas tu :D (je to krátký vím... ale příště už to bude lepší ;))
Takže votes a comments potěší (i ty negativní :D)
Kdo myslíte, že tam bude? :'D