Opět se hlásím s novou kapitolou :) enjoy ^^
Opět z CCho pohledu
Mě z tý holky jebne... Sice je to teprve asi půl hodina, ale... Arrrrrrrrgh..
Je strašně ukacaná.. To není ani možný.. To je pořád
"Pane CC.. Můžu vám tykat? Protože se mi oslovení pane CC zdá moc divné..", nebo "CC, proč jste chladný jako psí čumák?", CC tohle, CC tamto... Bože, prosím tě znovu, dej mi sílu..*o 20 minut později.. před klubem, kde se Andy a Jinxx poprvé setkali*
"Tak CC.. Tady asi mohl ten upír zajmout, popřípadě svést, tvého bratra.. Byl tvůj bratr kuřák?" zeptala se mě Melissa.
"Ano byl a hádám, že pořád je" odpověděl jsem stroze.
"Tak jsem to nemyslela.. Nekouří náhodou cigarety značky Camel?"
Tohle už je divný.. "Jo, proč?"
"Protože tady je spousta nedopalků cigaret Camel a říkal jsi mi, že chodí do klubů v zapadlých uličkách.."
Ta holka je dobrá.. "Jo, to je fakt" přitakal jsem hned.
"A máš podezření, kdo by tvého bratra.. Respektive, který upír.. By mohl tvého bratra unést?"
"Mno.. v tomhle městě jich je dost.. ale než bychom je všechny obešli by trvalo moc dlouho... ale jsou tu asi tři, kteří na mě mají docela spadeno..."
"Výborně, tím se nám zužuje výběr" pochválila si.
"A kteří to jsou?" čekal jsem tu otázku.
"První je Chris.. Víš který.. docela klidný, pasivní.. dokud ho nenase*eš.. a to jsem udělal.. nebudeme rozebírat.. vysoký, hubený, černovlasý s piercingy..
Další je Alan.. Ashby.. zrzoun s černou minulostí, ale poslední dobou jsem o něm skoro neslyšel..
A poslední je Jinxx.. takový černovlasý skrček, mistr hraní na schovávanou.. vždycky se mi ztratí.. a to mě štve"
"To chápu... jak dlouho už ho honíš?" řekla a já se na ní podíval, protože tohle znělo... dost divně.. začal jsem se smát
"Heheh.. honím ho dlouho.. a často" zasmál jsem se. Ona se začala strašně smát až se složila na zem. Možná není tak špatná..Omlouvám se, že to zase trvalo tak dlouho... ale dochází nápady..
Btw.. mám rozepsanou další takovou věc :D byla by to teď pro změnu taková romanťárna... tak se ptám.. četl by to někdo? pište do komentů ;)