část devatenáctá

87 9 2
                                    

CCho pohled
Netušil jsem, že mám až takovou sílu. Ten zmetek odletěl po jedné mojí ráně... Trochu mě to překvapilo, ale asi jen na zlomek vteřiny..

S Mel jsme seběhli za ním. "A Jinxx leží na zemi!! Jaké to zklamání. A jeho krotitel a přemožitel, jehož jméno je mi fakt u prdele, se na mě kouká jako na magora! Co si o tom myslí publikum?" začala řvát nějaká bělovlasá upírka, kterou jsem nikdy neviděl. A vedle ní byl... "ANDY" vydechl jsem úlevou.

On na mě koukal, jako by vůbec nevěděl, kdo jsem. Pro jistotu jsem řekl: "To jsem já, CC. Tvůj brácha"
"Brácha?" zeptal se a dal hlavu na stranu, jakoby nevěděl, co to slovo znamená.
"Jo, vyrůstali jsme spolu. Nebo si nevzpomínáš?" zeptal jsem se udiveně.. Něco s ním bylo.. To mu vymyli mozek nebo co?

"Tak.. podoba by tu nějaká byla" zamyslel se nějaký upír, připoutaný ke zdi.

"Jo.. máte podobně tvarovanou čelist.." přidal se ten druhý upír.. "A oba máte stejně malou prdel" nadhodila ta bělovlasá upírka. Mel za mnou se uchechtla a přisvědčila. Hodili jsme po ní s Andym trochu vykolejený pohled.

"Proč si tě teda nepamatuju?" zeptal se Andy.

"Protože tvůj mozek dost utrpěl tou nechtěnou přeměnou.." zachraptěl Jinxx, který se už pomalu zvedal ze země.

"Počkat.. nechtěnou? Ty se mi snažíš namluvit, že si ho přeměnit v tuhle.. věc.. nechtěl?!" nevěřícně jsem na něj zíral.

"Ne.. nechtěl.. Byla to nehoda. Na chvíli jsem odešel a nechal tady tohohle kocourka," podíval se směrem k tomu upírovi s vytetovaným OUTLAW na břiše "společně s tvým bráchou. No a když jsem se vrátil, tak mu Ashley skoro vysál krev.." řekl mi Jinxx.

"Proč ti to nějak nemůžu uvěřit Jinxxi?" zeptal jsem se.

"Chápu, že se ti tomu nechce věřit, ale pokus se o to.." podíval se na mě ten zmetek tak lítostivě, že jsem mu skoro věřit začal.

A tímto bych ráda ukončila tento příběh (taky z důvodu, že už fakt nemám nápady :'D). Jsem ráda, že jste tuhle.. ehm.. slátaninu četli a že jste přetrpěli i ty moje mrtvý a krizový období, kterých nebylo úplně málo. No.. sice nesnáším otevřené konce, ale pokud byste třeba někdo stál o pokračování.. Možná bych byla schopná něco dát dohromady

HunterKde žijí příběhy. Začni objevovat