"J..j..j..je p..p..pěk..ný" odpověděl mi Ashley rozklepaně. Chudáček můj malinký. Hrozně se bojí. Andy nás jen nechápavě sledoval.
"O co tu kurva de?" zeptal se, sice trošku omámeně, ale byl o něco čilejší, než když jsem ho táhl po schodech.
"Hned to zjistíš miláčku" řekl jsem a skousl si spodní ret.
"Neříkej mi miláčku ty zkurvysyne" štěkl Andy.
Skvěle, už se z něj ta droga pomalu začíná dostávat. Ashley na něj vrhl nevěřícný pohled a trochu i nechápavý. Hmmm, když je vidím tak přivázané... Ach, jak úžasné věci by se dali dělat.
"Andy, není ti trošičku vedro?"
Andy omámeně zamrkal a když mu to po chvíli došlo, vypadal najednou zcela při smyslech.
"Ne, není."
"Ale notak, Ashley má taky jenom boxerky, a zima mu není, že drahý?", otočil jsem se na toho slaďouška. Ashley polkl.
"Ne, zima mi opravdu není." Otočil jsem se zpátky na Andyho. Přišel jsem k němu a zadíval se mu do očí. S tímto mazlíčkem si opravdu ještě pohraji...
"Vydržte zlatíčka, jen si zajdu pro věci a vhodně se obleču... Nikam mi neutečte" řekl jsem provokativně a poslal jsem jim vzdušnou pusinku. Otočil jsem se a se smíchem odcházel. U dveří jsem se ještě otočil a podíval se na ně. Ashley se na mě vyděšeně díval, protože věděl, co bude následovat. Andy na mě koukal jako na nějakýho vraha. Ale já přeci nejsem vrah. Jsem sběratel, lovec. Trochu jsem se zamračil. Nesnáším když si o mě lidi myslí, že jsem vrah. Já své miláčky přece nezabíjím... Hned.
Zavřel jsem za sebou dveře a zamkl je. Šel jsem nahoru do pokoje. Zavřel jsem za sebou a převlékl se. Na sobě jsem měl kožený černý džíny který byli z boku šněrovací. Nahoru jsem si vzal černou koženou vestu. Pak jsem sešel zpátky dolů, odemkl si a zavřel jsem za sebou-samozřejmě že jsem si je za sebou zamkl, nejsem přeci debil.
Klíč jsem vyndal ze zámku a strčil jsem ho do náprsní kapsy u vesty. Jistota je jistota. Pomaličku jsem šel směrem k těm dvěma cukrouškům. Havraní vlasy mi padaly do obličeje, ale byl vidět můj úsměv. Ashley mě zděšeně pozoroval, ale Andy na mě koukal s kamenným výrazem. Představoval jsem si, jak asi bude jeho tvář vypadat zkřivená bolestí. Přišel jsem k Ashleymu a vtiskl mu malinkou pusinku na rty. Zároveň jsem sedoval Andyho. Nyní se na mě díval, jako na toho nejhnusnějšího tvora na planetě Zemi. Zasáhlo mě to, ale nedal jsem na sobě nic znát. Pomalým tempem jsem přešel ke skříni. Otevřel jsem jí a vybíral si vhodnou pomůcku. Co takhle bičík? Ten by mohl být pro začátek dobrý ne? I když by si Andy za ten svůj kyselej výraz zasloužil něco drsnějšího...co třeba důtky? No, to si nechám na potom. Do ruky jsem vzal krásný, černý, latexový bičík a přešel jsem pomalu k Ashleymu. Bičíkem jsem mu přejel přes rty dolů a zastavil se u pásku jeho kalhot. Chytil jsem ho tvrdě-ale zároveň jemně-za bradu a políbil ho. Bože, jak moc jsem miloval tu jejich neschopnost a bezmoc.
"Tebe si nechám až na potom andílku", zašeptal jsem mu do toho jeho ouška a přešel jsem k Andymu. Ten se snažil si zachovat poker face ale moc mu to nešlo. Na metry daleko z něj čpěl strach.
"Chlape... To je zvrácený... Proč to děláš" začal mluvit Andy, když jsem mu bičíkem začal přejíždět po obličeji.
"Chceš to zdržovat Andílku, viď že jo? Ty se mě bojíš" řekl jsem.
"Dělám to, protože mě to baví. Je to můj koníček, má vášeň. Jako někdo miluje zpívání, nebo hraní na nějaký hudební nástroj. Taky tyhle lidi nesoudíš, tak proč soudíš mě?" s těmi slovy jsem se rozmáchl a švihl jsem ho bičíkem přes hruď, na které měl stále tričko. Tedy, teď už z něj zbyly jen cáry. Přál bych vám vidět ten strach v jeho modrých očích.
Tak neskutečně mě to vzrušovalo. Usmál jsem se.
"Ale, ale, ale. Srdíčko, užiješ si to, věř mi.", zašeptal jsem mu do ucha a přitom ho znovu švihl. Andy zasyčel. Strhl jsem z něj ty zbytky co zbyly z jeho trika.
"Otoč se.", poručil jsem mu. On neposlechl-jak jinak. Párkrá jsem ho švihl přes hurď. Už tam měl červené cestičky. To ještě nic není.
"Sám sis o to řekl.", zasmál jsem se.
"A teď se konečně otoč, nemám na to celej den ." Andy se konečně otočil.
"Tak je hodný chlapec.", zašeptal jsem mu do kůže na zádech. Tělem jsem se přitisknul na ten jeho pevnej zadek-ale co si budeme vykládat, na Ashleyho prdelku rozhodně nemá. Rukama jsem si ho přidržoval za boky a rty jsem mu loudil po páteři.
Štvalo mě, že ještě má ty rifle. Takhle si to nemůžu plně vychutnat. Ale co. Všechno jde když se chce a já rozhodně chci. Slíbával jsem mu ty svalnatý záda, až jsem se dostal k šíji a krku. On se jen slabě otřásl a trochu zaklonil hlavu.
"Hmm.. Tak tohle ty rád" zasmál jsem se pro sebe. Zabralo mi to tak 2 minutky než se mi Andy poddal. Tedy.. Čekal jsem od něj víc.
"Otoč se čelem ke mně" poručil jsem tím stejným tónem jako před tím. On jen zvedl prostředníčky se slovy "Naser si."
Přeci jen ještě bude vzdorovat. To se mi líbí. Opět jsem ho několikrát švihl bičíkem a Andy opět sykl bolestí. Na obnaženou a vlhkou kůži to pěkně bolí.
"Pořád ke mě chceš být otočený zády Andy? Čím dýl, tím hůř pro tebe" zašeptal jsem mu do ouška. On ale mlčel, jen koukal před sebe prázdným pohledem.