Další částička je tu :P za tuhle bych se chtěla tak trochu omluvit Aydee :D uvidíš proč 3:) mmj: moc děkuju za víc jak 1,17K reads ^^ ♡ jste skvělý :* :3 ♡♡
Jake:
Probudil mě neuvěřitelný hluk... Hlava mě bolela.. To kvůli tomu, jak mě to mládě zřídilo.. Jinxx si ho ale dobře vychoval.
Pomalu jsem otevřel oči a rozhlédl se po místnosti. Můj pohled padl na bílý závěs, za kterým se rýsovala silueta lehátka, na kterém ležela nějaká osoba. Kam ale zmizel ten hajzl?
"Hej! Jinxxi! Pokud mě pustíš teď, tak tě hned nevykastruju a nedonutím tě sežrat tvoje vlastní koule!!" zařval jsem.
"Přestaň tu řvát, nebo se to stane tobě. ." ozvalo se zpoza závěsu a ta postava se zvedla z lehátka...
Odhrnula závěs a já uviděl bělovlasou dívku s krvavě červenýma očima. Byla mi nějak povědomá..
"Vyhrožuješ mi, zlatíčko?" zašklebil jsem se. Ona jen na mě vycenila zuby a zasyčela jako kočka. Ale hned se zašklebila tak děsivě, že jsem se jí lekl.
"Hm.. a co mi uděláš?" zasmála se "Ty si tady ten, kterej si nemá co otevírat hubu."
"Jak to myslíš?" zeptal jsem se zmateně. Jen kývla směrem k mým rukám. Až teď jsem si všiml, že je mám svázané..
"Jinxxi! To sis fakt myslel, že mě nějaký zasraný provazy můžou zastavit?" zařval jsem znovu a nedbal na to 'varování' od té maličké.
"Neříkala jsem ti... AŤ DRŽÍŠ HUBU?!?!" zavřeštěla a vrhla se na mě. Trochu jsem se lekl, ale nedal jsem to na sobě znát. Už už se napřahovala, ale něco ji zarazilo.. Zastavila se a trhla hlavou k malým dveřím.
"Co to kurva..." zašeptala jakoby v transu. Začínalo to bejt fakt divný.
"Co se děje?" zeptal jsem se nechápavě. Pomalu otočila hlavu zpět ke mně.
"Někdo tu je.. Ty to necítíš? Přítomnost někoho dalšího..." šeptla. Až teď jsem si to uvědomil.. Má pravdu.. Někdo další tu je.. ( to zní jako by to řekl Mistr Yoda :D) Opatrně přešla k těm dveřím. Jako by jí tam něco táhlo.
"Kam to deš?" vyhrkl jsem.
" Pššššt..." ona mě pští? Nějaká drzá. Stiskla kliku těch dveří a ty se se skřípěním otevřely.
"Jak jsem si myslela..." řekla tak potichu, že by to smrtelník neslyšel.
"Co je? Řekneš mi to, nebo mě odvážeš abych se mohl taky kouknout? "
"Ten kluk... Bude z něj upír.. Vypadá na to.. Bledší, než byl.. A žije.. V rámci možností" hlesla.
"Jakej kluk??" nechápal jsem.
"To seš až tak nechápavej? Nebo nevšímavej? Ten kluk tu ležel mrtvý na zemi, když si mě držel pod krkem.." zakroutila hlavou a zasmála se. Tak proto mi byla povědomá.. Já jí považoval za svůj dáreček.. Ach jo.. Jaku Jaku.. Jde to s tebou z kopce.. Si pitomější bež si býval...
Okay :) další kapitolka :P
Doufám, že mě nezabijete za tu nedopsanou..ehm.. věc (bravurní vyjadřovací schopnosti.. fakt že jo :D) mezi Jinxxem a Ashem, ale takový věci já prostě neumím :/ hue a Andy je zpět :P :D taaaakže :D příjemný večer, noc, odpoledne, poledne, dopoledne, nebo ráno podle toho, kdy to čtete :P :D