část dvanáctá

118 16 8
                                    

Už konečně jsem zpátky :) moc vám děkuju za pochopení :) Pro velkou.. jak to říct..oblibu? zájem? to je jedno.. jsem se rozhodla, že tu část DOPÍŠU (taky mě k tomu dokopala Aydee no :D).. takže.. sorry, jestli to bude extrémní debilita, ale samy jste to chtěly :'D

Ashley
Doufal jsem, že mě už nebude trápit, ale to jsem se mýlil...
On místo toho, aby se mě už konečně zmocnil, mi jen jemně přejížděl po páteři špičkou nosu..
Jeho havranní vlasy mě šimraly na nahých zádech. Takovou rozkoš a vzrušení jsem snad nikdy nezažil. Rukama mi mačkal zadek. 'Aaaah.. ta-ko-vá slast ' projelo mi hlavou.
Opět jsem se během chviličky ocitl na zádech. Kolikrát mě ještě otočí? Hleděl mi přímo do očí a mně přišlo, že se zastavil čas. Potom očima sklouzl níž na mého kamaráda, který už stál v pozoru (bože.. hůř jsem to fakt napsat nemohla :D) a skoro obdivně na něj koukal. Následně ho uchopil do ruky a začal přejíždět nahoru a dolů. Zaklonil jsem hlavu v obrovském návalu emocí a rozkoše. Už jsem cítil, že se za chvilku udělám, ale jakoby to on věděl a přestal. Z mých úst vyšel jen slabý sten.
Viděl jsem, že i jeho "malý kamarád" stojí. Tentokrát byla řada na mě. Klekl jsem si před něj, vzal jsem ho do pusy a začal sát, lízat a přejíždět od špičky po kořen. On mě chytil za vlasy a udával si tempo. Už jsem cítil (neptejte se jak sem to poznal), že už bude a provedl mu to samé, co on mně. Jsem to ale zákeřný kocour.
(A já taaaaakovej blb :'D)
On jen se slovy "Ty budeš potrestán" a s šibalským úsměvem mě opět hodil na postel a já opět skončil na břiše. Než jsem se nadál ucítil jsem ho v sobě. Bože!! Taková slast!! Trochu to bolelo samozřejmě, ale ta bolest po vteřině odezněla a namísto ní se dostavila slast a rozkoš... Začal tvrdě přirážet a místnosí se začaly rozléhat naše vzdychy. Udělali jsme se ve stejnou chvíli. Já vykřikl jeho jméno a on to moje. Padli jsme v objetí na postel a jen jsme se líbali. Pak mi jen problesklo hlavou 'asi si pár dní nesednu.'

Hiiiiih.. inu.. nwm co k tomu mám říct :'D

HunterKde žijí příběhy. Začni objevovat