část čtvrtá

295 20 7
                                    

V jeho očích byl strach, ale bylo v nich ještě něco. Možná byl stejně rozrušený jako já.

"Tak copak se děje? Mrzí tě, že se teď víc zajímám o něj" ukázal jsem bičíkem směrem k Andymu "než o tebe miláčku můj?" zeptal jsem se ho jemně.

Ashley jen zavrtěl hlavou na znamení, že to tak není.

"Tak copak se děje?" zeptal jsem se starostlivě. On se jen nadechl a otevřel pusu, jakoby chtěl něco říct. Ale nevyšla z něj ani hláska. Zavřel pusu a svěsil hlavu, aby mu jeho černé vlásky zakryly obličej.

Byl tak nevinný a roztomilý. Málem jsem se nad ním roztekl.

"Na tebe si ,lásko, necham víc času.",zašeptal jsem k němu a vrátil se zpět k Andymu. Rozepl jsem mu pásek a odhodil ho stranou. Podíval jsem se na něj. Rukama jsem ho tiskl k sobě za jeho zadek.

"Tak co fešáku jak to s tebou uděláme?"ptal jsem se sám sebe a v ruce jsem pořád tiskl tu jeho prdelku. Andy se mi podíval do očí (Wow... Taková krásná modř) a v nich se zrcadlil strach s opovržením a nechutí.

"Nech.. Můj.. Zadek.. Bejt!" křikl na mě.

"Ale ale... Koťátko si hraje na lva. Ty ses ještě nepoučil, že mně se neodporuje? To tě budu muset potrestat" mrkl jsem na něj a o krok odstoupil.

Opět jsem vzal do ruky nožík a jemně jsem mu čepelí přejel po tváři. Byl to mělký, ale cílený řez. Ze "škábnutíčka" se začaly objevovat malé kapičky rudé krve. Nespouštěl jsem oči z jeho obličeje a přešel jsem ke skříňce, která byla kousek za mnou. Vytáhl jsem malou slánku. Andy na mě vyjeveně koukal.

"Co jdeš dělat? Chceš mě osolit a pak strčit na gril?" uchechtl se. Hmm.. Humor ho ještě nepřešel. Ani ta drzost.

Vzal jsem černy saténovy šátek a nekompromisně ho Andymu uvázal kolem očí. Škubal sebou, když zjistil, že přrs něj opravdu nic nevidí. Vzal jsem svíčky a zapálil je. Počkal jsem, až se vytvoří vosk a potichu jsem přešel k Andymu. Jednu svíčku jsem mu dal ke krku a nechal vosk stékat od krku přes bradavky k pupíku až k jeho kalhotám. Mísnost se plnila Andyho "hrdinským" řevem.

"Už nejsi takový frajer co?" zasmál jsem se.

"Ty...čuráku" šeptl Andy a bylo na něm znát, že zadržuje slzy a vzlyky. Ach.. To přesně miluju. Byla slyšet i bezmoc v jeho hlase.  Vzal jsem opět svíčku a dal jsem jí k jeho druhému rameni. Pomaličku jsem na něj začal lít tu horkou tekutinu. Opět se místností rozlehl Andyho řev.

"Copak kočičko? Ty tohle nerad?" Zasmál jsem se škodolibě.

"Ty..ty hajzle...", tentokrát už se k zoufalému křiku objevili i slzičky. Ano, takhle to mám rád. Zaryl jsem mu nehty do rozdrážděné popálené kůže.

"Broučku, to není ještě to nejhorší. Kdyby si mi neodporoval..", nechal jsem větu vyznít do ztracena. Pohledem jsem loupnul k Ashleymu- ten si nás nevšímal, měl svěšenou hlavu a díval se do země- a potom jsem se vrátil zpět k Andymu. Andy, Ashley...obě jména na A...to je magie.

Obrátil jsem ho zády ke stěně, ruky mu těma svejma přišpendlil ke stěně. Jazykem jsem mu přejel po páteři a on se zachvěl.

"Pořád ti to je nepříjemný?" zeptal jsem se a rejdil jazykem kolem okraje džínu který jsem hodil na zem a zuby jsem mu boxerky stáhl až ke kotníkům. Místností se ozval jeho vyděšenej sten, že už je nahej.

Musel jsem se zasmát. Spíš zněl jako holka. Hmm.. Byl by sexy holka. S takovou by to stálo za hřích. Ne že by to s ním za hřích nestálo, ale.. Kruci, odbočuju. Přejel jsem jeho nahé tělo nejprve pohledem a následně jsem se o něj začínal otírat tělem svým. Andy se snažil koukat na stěnu před ním a nekoukat se na mě. Trochu se otřásl, když jsem svým rozkrokem přejel přes ten jeho. Jak roztomilé..

Taaak a je tu další část :) je trochu kratší, ale ani jedna nemáme pořádně čas psát :)
Takže se omlouváme

HunterKde žijí příběhy. Začni objevovat