část šestá

288 18 9
                                    

Tahle část je speciálně pro Aydee :) snad se bude líbit ;)

Po chvíli jsem se od něj odtrhl, zaběhl nahoru a převlékl se. Potom jsem se vrátil zpátky dolů. Odpoutal jsem Ashleyho a podal jsem mu oblečení.

"Tady máš drahoušku. Já se musím jít nakrmit. Převleč se a dohlídni na Andyho, ať se taky převleče. Než se vrátím zkroť ho" políbil jsem Ashleyho na rozloučenou a odešel jsem. Zamkl jsem za sebou dveře a potom i ty vchodové a vyšel jsem. Na město  padala tma. Koupil jsem si horkou kávu a pomalu ji pil. Ohlížel jsem se, ale nikoho jsem neviděl. Vyhodil jsem prázdný kelímek a dal se do temné uličky. Tady vždycky někdo stojí. Minule tady stál Andy. Opřel jsem se o zeď a čekal jsem. Čekání mi nikdy nevadilo.  Po chvilince (asi 30 minut) jsem zaregistroval periferním videním jakýsi pohyb. Intuitivně jsem zvedl hlavu uviděl a jako predátor jsem začal lovit. Chňapl jsem tu osobu za loket, zakryl jí pusu a zatáhl ji do uličky. Po chvíli jsem zjistil, že je to dívka. A docela mladá. Vyděsené oči na mě půl vteřiny koukaly. Pak se ale jejich výraz změnil.Ta dívka mě kopla do rozkroku a začala utíkat. Bolelo to jak kráva, ale i navzdory bolesti jsem za ní vyrazil. Nemohl jsem si dovolit, aby utekla. Viděla můj obličej a určitě by to šla nahlásit na policii. Chytil jsem ji pod krkem a hodil s ní proti zdi. Hekla, ale za chvíli se vzpamatovala. Držel jsem ji za bok a druhou rukou jí držel pusu.

"Zaječ a ufiknu ti na míste hlavu" zasyčel jsem ledově. Pustil jsem její pusu. V očích už nebylo ani známky po strachu. Odhrnul jsem ji vlasy z krku a zakousl jsem se do něj. Okamžitě se mi do rtu vlévala její slaďoučká a velmi zvláštně chutnající krev. Po chvíli jsem z ní zuby vyndal a podíval jsem se jí do očí.

"Máš dvě možnosti broučku. Buď si tě vysaju a nebo půjdeš se mnou, a já ti zaručím nádherný zbytek života. Jak se jmenuješ broučku?" zeptal jsem se jí mile. Zaregistroval jsem že se jí na krku houpe obrácený pentagram. Hmmm satanistka. S ní si ještě užiju.

"Jmenuju se Aydee úchyle" prskla mi do obličeje. Vypadala velmi bojovně a nebojácně.

"Dobře Aydee tak jakou možnost jsi si vybrala?"

"Jdu s tebou." Usmál jsem se.

"Říkej mi Jinxxi. Teď pojď se mnou mladá Aydee." řekl jsem a chytil ji kolem pasu. Spolu jsme kráčeli k mému bytu.

"Ty jsi upír?"

"Jsi velmi chytrá. Ano jsem upír. A tam kam jdeme jsou dva chlapci a jeden z nich je taky upír. Jmenuje se Ashley je to moje koťátko, ale je ještě příliš mladý na samostatný lov. Nedokáže se ještě udržet" usmál jsem se při představě na toho mýho andílka.

*u Jinxxe v bytě*

"Vítej, mladá Aydee, v novém domově" usmál jsem se na moji novou.. svěřenkyni.. Ano, to je to správné slovo.

"Neříkal si náhodou, že tu sou ještě další dva?" zeptala se a v jejím hlase nebyla ani stopa po strachu. Byl to ten posměvačný tón, podobně jakým mluví Andy.

" Jsou tu. Ale jsou schovaní tam, kde jsou v bezpečí oni, a zároveň na místě, odkud nemohou napadnout žádného smrtelníka.. " vysvětlil jsem jí a gestem ruky jsem jí naznačil, aby mě následovala.

Přišli jsme ke kovovým vratům. Odemkl jsem je, otevřel a rozsvítil. Pomalu jsme scházeli po tmavých schodech dolů, za mým miláčkem..  Jsem zvědavý, co na ní řekne..

HunterKde žijí příběhy. Začni objevovat