Második fejezet

1.7K 71 1
                                    

Ryker egy elfojtott nyögés kíséretében ült le az étteremnek alig mondható hely egyik rozoga székére.

- Egyre több jelentés érkezik tőlünk nyugatabbról. A cikkek alapján akár egy Elvadult is lehet. Egy nagyon veszélyes Elvadult. Akarod, hogy elintézzem? - Ward hangja tárgyilagos volt, mintha csak azt kérdezné az alfájától, hogy véresen kéri-e a steak-et, vagy jól átsütve. Mélyen a laptopjába mélyedt, így nem láthatta Ryker gyilkos pillantását.

- Elintézem magam - válaszolt fanyar hangon, majd jelzett a pincérnek, hogy rendelni szeretne.

A fiatal éveiben járó nő sete-suta léptekkel közelítette meg az asztalukat. Mikor megállt mellettük, szemérmesen lehajtotta a fejét, és halkan felvette a rendelésüket.

- Nem kell mindenkit megfélemlítened magad körül. Így soha sem lesz barátnőd, és legfőképpen párod.

Ryker szikrázó szemekkel, meredten nézte a vele mit sem törődő falkatársára. Idegesítette, hogy Ward nem fél tőle. Ő volt az egyik gyerekkori barátja, de közülük is az egyetlen, aki megengedte magának azt a kiváltságot, hogy simán a szemébe mondja a dolgokat, és szükség esetén helyre is tegye a nem megfelelő viselkedése miatt.

-Nem kell barátnő.

- És mi lesz, ha megtalálod a társad? Csak egy pillantás a szemedbe, és máris árkon bokron túl lesz. Te meg állni fogsz ott lefagyva.

- Nem lesz társam - Ryker összeszorította az állkapcsát dühében. Miért kell ennyire minden lében kanálnak lennie a barátjának?

A beszélgetés során először nézett rá alfájára Ward. Kelletlenül elhúzta a száját. Tudta jól, hogy barátja töketlenségét neki kell majd egyszer helyre hoznia. Neki kell majd a társa lelkére beszélnie, hogy ne szaladjon világgá és adjon egy esélyt a mogorva Alfának.

- A részletek: eddig három túrázó tetemére találtak rá. - A laptopját úgy fordította, hogy Ryker is lássa a rajta megnyitott térképet. - Itt-itt és itt. Mindegyik kedvelt pihenő az út mellett. Három testet találtak meg eddig, de ki tudja, hogy mennyi van még ott elszórva? Úton lévő embereket nem kezdenek el azonnal keresni. Ha igen, akkor sem tudnak konkrét helyet. A tetemek elhelyezkedését és útvonalukat tekintve előfordulhat, hogy az egyik megállónál kiszemeli áldozatát, míg a következőnél elejti őket.

- Ha ez igaz, a megtett út alapján, egy volt alfával van dolgunk. Csak ők képesek ilyen gyorsan bejárni egy ekkora területet.

A pincérnő lesütött szemmel szolgálta fel nekik az ételt, így azzal sem törődtek, hogy lecsukják a laptopot. Miután hallótávolságon kívülre érkezett, folytatták.

- A fognyomok alapján én is ezt a következtetést vontam le - bólogatott immár tele szájjal Ward.

Ryker kért még egy kört, majd jóllakottan hátradőlt a székében. A kaja pocsék volt, de a célnak megfelelt.

- Akarod, hogy én intézzem? Te akkor végre haza mehetnél. Ismerek minden adatot.

Ryker megborzongott a gondolatra, hogy hazatérjen. Távolléte során őt nevezték ki a Whakatau falka alfájává, azaz az Alfává. Sajnos nem volt ebbe beleszólása. Ami pedig két dolgot jelentett: Ő lett minden falka Alfája. A másik pedig az, hogy az előző Alfa nőstényéről való gondoskodás is rámaradt. Mia aranyos lány volt, de problémás. Egyesek szerint csak azért fogadta el az előző alfa közeledését, hogy az öreg halálát követően Rykert a karmai közé kaparintsa. A problémás emberekből, vagy alakváltókból pedig már nagyon elege volt.

Ő nem az a fajta férfi, aki leül lelkizni egy nővel, vagy megnéz vele egy romantikus filmet. Ő inkább az a fajta, aki harcba vonul, és ezerszer szembenéz a halállal, minthogy egy nővel szót kelljen váltania.

Lebegve (Befejezett)Where stories live. Discover now