Huszonharmadik fejezet

925 47 2
                                    

Nora lassuló léptekkel közeledett a ház felé, melyben hetek óta lakott a falkájával. Több tucat őr vette körül. A férfiak és nők utat nyitottak számukra, és enyhén meg is hajoltak Ryker előtt.

A mellette lépkedő alfába karolt a szokatlan helyzetben, hogy erőt merítsen belőle.

- Mi folyik itt? - nézett fel a zord tekintetű férfira, aki végig a környezetet tartotta szemmel, majd Ward felé fordult, hátha tőle előbb kap választ.

- Mia eltűnése riadókészültséget indikált. Egy helyre gyűjtik azokat, akik védelmet indokolnak. Így... - jelentőségteljesen kinyitotta a ház ajtaját.

Nora kicsit meglepődve lépte át a küszöböt.

A nappali fényárban úszott, a konyhából lágy dallam csendült, és ínycsiklandó illatok szálltak.

Egy apró, ám annál nagyobb pocakkal megáldott nő csoszogott ki a konyha ajtaján, arcán kedves mosollyal.

- Alfa! - hangja lágyan csengett. - Remélem nem baj. Drága társam erős ráhatására nem a gyerekekkel és idősekkel szállásoltak el, ahogy én szerettem volna, hanem nálad. Ezért szerettem volna valahogy meghálálni. Remélem, szeretitek a...

- Nem kellett volna fáradnod - enyhült meg Ryker arca, mely hatására Nora gyomra megremegett. Enyhe féltékenység mardosta belsejét, mikor Ryker lágyan megsimogatta a kerekedő pocakot. - Hogy van a pici?

Az apró nő nem volt egy világszépe, de a terhesség olyan különleges kisugárzást kölcsönzött neki, mely gyönyörűvé varázsolta.

Az apró nő mosolyogva nézett le a hasára, majd Norára emelte tekintetét. Tisztán látszott a felismerés pillanata az arcán. Elkerekedő szemmel hajolt meg Nora előtt is.

- Te vagy az Omega! Istenem, ez annyira megtisztelő! Remélem, megtisztelnél azzal, hogy a fiam tanítója leszel! - lelkesedését megtörte a lány megdöbbent tekintete. Zavartan felnevetett. - De modortalan vagyok! Kim vagyok. Béta. A társam az őrök egyike, így kicsit komolyabban veszi a születendő omega védelmét.

Nora elméjében világosság gyúlt. Tehát Kim a hím omegával várandós béta. Ő hordozza a Whakatau falka reményét.

Ahelyett, hogy megnyugodott volna, arra kellett rájönnie, hogy féltékeny a születendő omegára és az alfával később kialakuló kapcsolatára. Ryker így is sokkal kedvesebb volt már most Kimmel, a gyerek anyjával, mint bárki mással rajta kívül.

Ryker érezve a lányban beálló változást, visszalépett hozzá, és a jobb karját a derekára tette.

Apró köröket kezdett rajzolni a hüvelykujjával a ruhája alatt, míg Nora fejét az álla alá helyezte.

Erőltetett mosolyt ragasztott magára a lány, majd a tőle telhető legnagyobb kedvességgel beszélgetésbe elegyedett a nővel.

Az idő múlásával egyre jobban felengedett. Később el is vonultak a konyhába, hogy befejezhesse Kim a főzést.

Ryker eközben az őrzők parancsnokához csatlakozott Warddal, Fosterrel és Mattal, aki egész eddig a béta kuktája volt.

A közel egy órája eltűnt Miát mintha a föld nyelte volna el. Nem találták sehol.

Nora éppen az asztalt terítette, mikor a kívülről nyugodtnak tűnő, ám belül tomboló Ryker hátulról megölelte, és a vállgödrébe fúrta az orrát.

Kim keze a levegőben megállt, ahogyan az utolsó villát tette volna le az asztalra.

Ellágyuló tekintettel figyelte az erős Alfa gyengéd megnyilvánulását az Omega társaságában. A Whakatau falkában ehhez hasonló jelenetet már évek óta nem láttak. Sokan attól tartottak , hogy Ryker, aki kegyetlen vadász hírében állt, képtelen lesz ellátni az Alfa feladatát, melyhez hozzátartozott a fiatalok és gyengék védelme is. Látva a férfi érintés iránti vágyának megnyilvánulását az Omegával szemben, reménnyel töltötte el az asszony szívét. Ritkán engedi le a pajzsát egy Alfa, ha közönsége van, most mégis megtette. Talán a többiek tévednek, és nagyszerű Alfa válik a férfiból.

Lebegve (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin