تویِ آینه از میون پلک هایِ نیمه بازش نگاهی گذرا به خودش انداخت .
دست هایِ کشیده شدش رو گردوند و قوسی به بدنش داد . حرکات بدنش بدون هیچ کنترلی فقط با اون چیزی که پلیر پخش میکرد همراه میشد ، حرکاتی که شاید هارمونی خاصی نداشت اما کنار هم چشم نواز بود .
نمیدونست چند ساعتِ که بی وقفه تویِ اتاق تمرین داره کار میکنه ، فقط یک جمله تویِ ذهنش بود که بدون لحظه ای درنگ با صدایِ خودش تکرار میشد ، برنده شدن .
لی باید از خودش ، چیزی که هست ، حمایت میکرد و تویِ این رقابت برنده میشد .
با قطع شدن صدا پلک های خسته َش رو باز کرد و چشم هایِ روشنش رو از داخل آینه به کای داد اما هیچ وقت نتونست لبخند تصنعی پسر و نگاه تحسین برانگیز بقیه رو ببینه !
کای جلو اومد و بقیه سال پایینی ها هم وارد شدن .
-تو هم اینجایی لی ؟!
چشم های کای رویِ چهره ی دلنشین پسر چرخید . عرق های ریز درشتی که ترکیب شده بودن با خیسی موهایِ نقره ای رنگش به آرومی از لای اون تارهای نرم سُر میخوردن و روی سرشونه های عضلانی و سرخ شدش جا میگرفتن .
-اوهوم
دستش رو رویِ بازوی لی کشید :
-میشه با هم صحبت کنیم ؟!
و منتظر جواب لی نموند و دستش رو پایین کمرش گذاشت و سمت گوشه ای از سالن هدایتش کرد :
-یادته چند روز پیش درمورد دستیار مدل بهت گفتم برای یه عکاسی ... انجامش میدی دیگه ، نه ؟!
کای کمی مکث کرد و بعد به چشم های گنگ و گیج پسر خیره شد . باید جوری کلمات رو ادا میکرد که شینگ باور کنه !
-میدونم برای مسابقه پول و لباس لازم داری ، باید موهاتُ درست کنی و خیلی چیزای دیگه ...
و خنده ی آرومی کرد :
-میدونم که از من َم قرض نمیگیری و نمیخوام به غرورت صدمه بزنم
لی لبخند خسته ای زد و چال هاش فرو رفت .
با قرار گرفتن کارتی بین انگشت هاش نگاهش رو از کای گرفت و نوشته هایِ برجسته رو از نظر گذروند "استودیو اریک"
-ممنونم سونبه
و به کای ای که کاپشنش رو گوشه سالن میگذاشت ، نگاه کرد .
-ما میخوایم اینجا تمرین کنیم
و به بچه هایی که همراهش اومدن اشاره کرد
-اوه حتما ... من تمرینم تموم شده دیگه داشتم میرفتم !
چشم های ییشینگ هاله ای از غم گرفت ، ندیده گرفته شدنش آزاردهنده بود ...
"خودتُ جمع و جور کن شین ! "
به خودش تشر زد . سعی کرد افکار ناامیدش رو به اعماقِ تاریک ذهنش هل بده .
YOU ARE READING
𝐘𝐨𝐮 𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐌𝐞 𝐃𝐚𝐧𝐜𝐞
Fanfiction𝐍𝐚𝐦𝐞 : [𝐘𝐨𝐮 𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐌𝐞 𝐃𝐚𝐧𝐜𝐞]🩰 فیکشن: تو باعث میشی برقصم 𝐆𝐞𝐧𝐫𝐞 : 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 & 𝐃𝐫𝐚𝐦𝐚 & 𝐒𝐦𝐮𝐭 & 𝐀𝐧𝐠𝐬𝐭 ژانر: عاشقانه، اسمات، انگست 𝐂𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 : 𝐇𝐮𝐧𝐋𝐚𝐲 کاپل: هونلی 𝐖𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫 : 𝐀𝐲𝐭𝐞𝐫𝐋𝐚𝐧𝐝 (𝐑𝐨𝐬�...