Arkadaşlar heves geldi on bin bölüm atmak istiyorum
Başlayalım.
__________________________________'İki buçuk aydır dur durak bilmeyen cinayetlere bugün iki yenisi daha eklendi. İkisinin de cinsiyeti, cinayet serisinin kalanı gibi, kadın ve yine herhangi bir ipucu veya bir delil yok.'
'Halk bu konuda hiçbir şey yapılmaması karşısında sinirli ve sosyal medya üzerinden adaleti arıyor. En popüler başlıklardan bazıları "Beautiful girls", "Hear screams", " Young bodys".'
'Cesetler 47 gibi devasa bir rakama ulaştı. Uzmanlar cinayetleri işleyen kişiye artık tamamen "Kan katili" lakabını takmış durumd-'
Millie sinirle televizyonu kapattı. Hiçbir şey yapamamak onu deli ediyordu.
Millie: Cidden yetti artık! Bıktım...
Sadie: Nasıl hiçbir şey bulamamış olabilirler ki?? Bir aptalın bile şimdiye bir şeyler bulmuş olması gerekirdi!
Michelle: Onu öldüreceğim, bulunduğu anda. Onu bulup öldüreceğim.
Ben sakince oturabilen tek kişiydim. Normalde kafayı yer ve etrafı dağıtırdım ama etrafınızda diğerlerini umursamayan ve duygusuz birine alıştıktan sonra, siz de ona dönüşüyorsunuz.
Kimden mi bahsediyorum? Louis Partridge.
Sadie: Eliza, seni boğazlamak istediğimi söylemiş miydim?
Millie: Tepki ver bir şeye artık.
Michelle: Seni kim değiştirdiyse ben onun ağzına sı-
Sesi telefonunun çalma sesiyle (Dın dının dın din, dın dı dındınını nı nı nı nı nı nı) kesildi. Ekrana bakıp gülümseyince arayanın Finn olduğunu anlamıştım. Pardon, anlamıştık.
Sinsice birbirimize bakıp gülümsediğimizde Micchie için çok geçti.
Michelle: Efendim sevgili-
Sadie: BEBEĞİM NEDEN YATAĞA DÖNMÜYORSUN?
Millie: HEY ELİZA UYUŞTURUCULAR NEREDE?
Eliza: YAŞLI ADAMDAN ÇALDIĞIMIZ PARANIN YANINA KOYDUM!
Michelle telefonu sessize alıp "Gelince belanızı sikeceğim" dedi ve Millie' nin odasından çıktı.
Evet Millie bizi evine çağırmıştı, sözde okul için proje yapacaktık. Ders dışında hemen hemen her şeyi yapmıştık.
Eliza: Son aralarda Micchie' yi sinir etmek daha zevkli bir hal aldı nedense.
Millie: Değil mi! Bence de öyle.
Sadie: Vay anasını, sen konuşabiliyor muydun?
Eliza: Biliyorsun Sads, ben mükemmel bir şarkıcıyım, sesim yorulmamalı.
Sadie: Yemin ediyorum bunun götünü biz kaldırdık ya.
Millie: Ne boş yaptınız he.
Eliza: Aynen ya az susun.
Susun çünkü günün en sevdiğim saati geldi, MESAJLAŞMAK! Odaklanmalıyım. Lütfen biraz saygı.
Prens Özentisi
Prens Özentisi: Dur.
Prens Özentisi: Düzgün bir giriş şekli bulamadım-
Eliza: Napabiliri-
Eliza: Dur sen tripli bir insandın unutmuşum.
Prens Özentisi: Ya bir sus ya.
Prens Özentisi: Neyse, olay şu, birkaç gün sonra bir partiye davet edildim.
Prens Özentisi: Gelmek ister misin?
Eliza: Ne zaman?
Prens Özentisi: Birkaç gün sonra işte.
Eliza: Ama ne zaman?
Prens Özentisi: Üç dört gün sonra işte.
Eliza: Ama ne zaman?
Prens Özentisi: GELECEK MİSİN GELMEYECEK MİSİN??
Eliza: Ama şimdi niye kızıyorsun ki?
Prens Özentisi: Boşver ya.
Prens Özentisi: Ciddiyim bak.
Prens Özentisi: Gelme sen.
Eliza: Ağlama gelirim.
__________________________________ARKLAR TAKTİK VERİN SIÇTIM ÇÜNKÜ. Göz doktoru randevum var ve en az 2 numara gözüm bozuk, ve babam muhtemelen bunu öğrenince evlatlıktan reddedilicem? ALLAH RIZASI İÇİN BİLDİĞİNİZ GÖZ EGZERSİZİ OLUR DUA OLUR SÜBLİMİNAL OLUR DÜZELTECEK NE OLURSA OLUR Bİ YARDIM PLS.
Eğer yazmıyosam bizimkiler kafayı yemiş ve her şeyi kapatmıştır hadi bb.
Öpüldünüz çikolatalı pötübör bisküvilerim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood/Louis Partridge
Fanfiction"Bana güvenebilecek misin?" Bunu yapmayı senden daha çok istiyorum, inan bana. Ama nasıl yapacağım?