Ğ bu bölüm biraz şerefsiz ama çok sevdiğim birini hikayeye konuk oyuncu getirdim...PAYTON MOORMEİER! Ve ben-tek bölümlük olarak gerçek hayatta nasıl olduğumu ucundan göreceksiniz, bunu yazmayın lütfen her mükemmelini yapması gereken şeyler bunlar..ŞHFLDMDLS şaka bir yana umarım beni seversiniz.
Başlayalım.
_____________________Eliza: Parti evleri böyle miymiş?
Louis: Asosyal olduğunu bu kadar belli etmesen mi acaba ne dersin?
Eliza: Bahçesi de büyük gibiymiş.. Havuzu da katarsaak, hmm, 1 milyon gideri var gibi duruyor.
Louis: Maksimum Eliza beyni-
??: Yaklaştın gibi gibi, 1.200.000(bir milyon iki yüz bin) var.
Eliza: AĞH! EK KATLARI SAYMAYI UNUTTUM!
??: AHAHAHAHAHAHA! Louis bu kız kim bilmiyorum ama onu buraya getirerek hayatındaki ilk doğruyu yapmış bulunmaktasın!
Louis: Kes sesini El-
??: KES SESİNİ YAVŞAK PİÇ KENDİ İSMİMİ KENDİM SÖYLEYECEĞİM!
Ellie: Selam! Ben Ellie, ama arkadaşım olmasını istediğim kişilerin bana Lune demesini isterim.
Eliza: Bunu bana söylediğine göre arkadaşın olmamı istiyorsun-?
Ellie: Hayır sadece onlara bak ve kıskan diye söyledim.
Dedi ve saçlarını savurarak gidiyormuş gibi yaptı, sonra arkasını dönüp yeniden karşımda durdu.
Ellie: Bana Lune de.
Eliza: HAHAHAHAHAHAH!!
Eliza: Ben Elizabeth, kısaca Eliza.
Louis: Aynen aynen bla bla herneyse. Payton nerede?
Lune Louis' in saçlarından tutup kafasını aşağı doğru itti. Bense yanlarında sırıtıyordum, bunu birinin yapmasını hep istemişimdir.
Lune: Kibar ol pezeveng! ARKADAŞ YAPMAYA ÇALIŞIYORUM!!
Louis: YA KAÇ KERE SÖYLEDİM YAPMA ŞUNU!
Lune: Sana ne lan şebek.
Louis: Ya neden Payton ve diğerleriyle takılmıyorsun?
Lune: Yavşak Payton ve gevşek arkadaşlarıyla mı?
Eliza: ŞANXŞDJAPZŞNCLA (random kullanıyosam cidden çok gülüyorlar demek oluyo bu da bi not)
Lune: Ayda yılda bir Louis' im gelmiş karşılamayayım mı?
Sonra bir şey hatırlamış gibi yüzü aydınlandı ve Louis' e tekme attı.
Lune: NİYE ARAMIYON LAN BENİ ORNİTORENK SIRIK
Louis: Ah! KIR CANIM BULACAĞIMI NE GEREK VAR DİMİ!
Lune: Neyse hadi içeri geçelim.
Dedi ve önden yürümeye başladı. Birden duygusuzlaşmış gibiydi, depresif bozuklukları mı var acaba?
Eliza: Hey, diye fısıldadım kızın duyamayacağı şekilde, o iyi mi?
Louis: Evet iyi. Çocukluğumuzdan beri- yani ailesini kaybettiğinden beridir böyle. Duygularını çok belli etmez genelde, sanırım sana çabuk ısındığından biraz gülmenin zararsız olacağını düşündü, sonra yaşadıklarını hatırladı ve tekrardan kırılacağını düşünüp duygularını kapattı.
Eliza: Ailesi... Onlar öldü mü?
Lune: Hayır, reddedip bir çöp gibi sokağa bıraktılar sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood/Louis Partridge
Fanfic"Bana güvenebilecek misin?" Bunu yapmayı senden daha çok istiyorum, inan bana. Ama nasıl yapacağım?