Divorce

1.5K 66 20
                                    

HARRY P.O.V 

Het is inmiddels half 2 ’s middags, Josh ligt nog te slapen en ik zit met Darcy beneden naar Dora te kijken. ‘’Zwieber niet stelen, Zwieber niet stelen’’ riep Darcy door de kamer heen. Ik grinnikte en gaf Darcy haar beker. Ik hoorde iets naar beneden komen, waarschijnlijk Josh maar in hem heb ik totaal geen zin nu. ‘’Hallo papa’’ zei Darcy blij ‘’Hoi’’ zei Josh kort af waardoor Darcy heel verdrietig weg keek. ‘’Mee komen nu’’ zei ik tegen Josh en ik trok hem mee naar de keuken. ‘’Waar ben je mee bezig Josh?’’ vroeg ik

‘’Wat bedoel je?’’ vroeg hij ‘’Je komt iedere avond dronken thuis, je dwingt mij bijna om seks met je te hebben, en het aller ergste van alles vind ik nog wel dat onze dochter aan mij vraagt of je nog wel van haar houd’’ zei ik ‘’Jezus Harry chill, ik heb gewoon plezier laat me’’ zei hij ‘’Luister schat, ik hou van je maar je raakt ons kwijt op deze manier’’ zei ik en hij keek me aan met zo’n blik van: i don’t care. Ik zuchtte en liep naar Darcy, ‘’Kom lieverd wij gaan even naar Niall’’ zei ik en ik tilde haar op en liep de deur uit.

‘’Papa waarom laten we papa alleen?’’ vroeg Darcy ‘’Omdat papa even goed moet nadenken’’ zei ik en ik reed verder. Toen ik eindelijk bij Niall aan kwam haalde ik snel Darcy uit de auto en we liepen naar de deur. ‘’Hi? Kom er in, wat is er gebeurt?’’ vroeg Niall. ‘’Liefje ga jij maar even bij Katie kijken boven’’ zei Niall en Darcy liep voorzichtig de trap op. ‘’Wat is er gebeurt?’’ vroeg Niall bezorgt. Ik legde het allemaal uit en Niall keek me meelevend aan. ‘’Ga je bij hem weg?’’ vroeg Niall ‘’Ik weet het niet, ik hou van hem en als ik hem alleen laat ben ik bang dat hij zichzelf wat aan doet, maar ik weet niet of ik nog voor hem voel wat ik op school voor hem voelde’’ zei ik en Niall knikte. ‘’Hoe lang daten jullie nu al?’’ vroeg Niall ‘’uhh vanaf de 4e dus uhh toen waren we 17 nu 23 dus dat is 6 jaar’’ zei ik ‘’Jezus gast, uhhm hebben jullie nog nuchtere seks of niet?’’ vroeg hij ‘’Nee, alleen als hij dronken is en me dwingt’’ zei ik

‘’Wacht, heeft hij je verkracht?’’ vroeg hij geschrokken ‘’Ja’’ zei ik zacht ‘’Gast je gaat hier aan onderdoor, doe er iets aan nu het nog kan, denk aan Darcy, weet je nog hoe blij ze was toen ze geadopteerd werd door jullie?, weet je nog hoe blij jij was dat je eindelijk vader was, denk aan haar Harry, ze is misschien nog wel de enige houvast voordat je je hier aan onderdoor gaat, zo’n gast als Josh is geen goede vader en dat weet je net zo goed als ik, maar jij bent wel een goede vader, iemand waar ze naar kan op kijken, haar held, haar alles, doe wat het beste is voor haar Harry’’ zei Niall en ik knikte.

LOUIS P.O.V

Ik zat samen met mijn advocaat en Eleanor en haar advocaat aan de keuken tafel. ‘’Okay, jullie hebben een dochter van 4, ze is nog niet oud genoeg om te zeggen waar ze wil wonen dus dat gaan jullie voor haar doen’’ zei mijn advocaat. ‘’Ze is maandag tot vrijdag bij mij en dan is ze van vrijdag avond tot zondag avond bij Louis’’ zei Eleanor. ‘’Dacht het niet, ze is ook mijn dochter en ik heb het recht om haar vaker te zien’’ zei ik boos. ‘’Over een tijdje ben je haar vader niet meer, in ieder geval niet op papier’’ zei ze kwaad. Wat? Gaat ze Liv bij me weg halen?, ik keek haar bang aan. ‘’Dat kan je niet zomaar doen’’ zei ik kwaad ‘’Moet jij eens opletten’’ zei ze.

‘’Okay dit gaat niet, of we doen dit zonder rechter of we gaan een rechtszaak beginnen’’ zei Eleanor’s advocaat. ‘’Jezus, alles wat ik wil is dat Liv gelukkig is, en dat is met alle twee haar ouders en niet een. We moeten haar ook nog uitleggen dat we niet meer samen zijn, en stel dat ze dat heel slecht opneemt, hoe gaan we haar dan ooit uitleggen dat ze mij niet meer mag zien?, Liv is alles voor me en je kan haar niet zomaar bij me weg halen’’ zei ik boos. ‘’Dat kan ze alleen doen als de leef omstandigheden van jou slecht zijn, anders kan ze dat niet doen’’ zei mijn advocaat. Ik haalde opgelucht adem en keek weer naar Eleanor.

‘’Laten we die rechtszaak maar doen want zo gaat het ook niet langer’’ zei Eleanor onze advocaten stonden op en mijn mobiel ging af. ‘’Met Louis Tomlinson’’ zei ik, ‘’Hi Lou, hoe gaat het?’’ vroeg Zayn ‘’Ze gaan een rechtszaak regelen’’ zei ik ‘’Wat waarom?’’ vroeg Zayn geschrokken. ‘’Ze wil Liv bij me weg halen en ze wil dat ik Liv alleen zie in het weekend, van vrijdag avond tot zondag avond’’ zei ik ‘’Dat kan ze toch niet zomaar doen?’’ vroeg hij ‘’Nee, ze kan er niet voor zorgen dat ik liv niet meer kan zien, maar wel dat ik haar alleen in het weekend mag zien’’ zei ik zuchtend. ‘’Sterkte gast, ik ga nu met de meiden naar het park dus ik spreek je later’’ zei hij ‘’Okay, geef Liv een kus van me’’ zei ik ‘’Doe ik’’ zei hij en hij hing op.

‘’Morgen is de rechtszaak, zorg dat je er om half 1 bent. De scheidingspapieren kunnen jullie morgen onder tekenen’’ zei mijn advocaat en wij knikte. We gaven onze advocaten een hand en ze liepen ons huis uit. ‘’Kan je aan Zayn vragen of Liv daar morgen ook nog kan blijven? Ik heb nu niet zoveel zin om het haar uit te gaan leggen’’ zei Eleanor en ik knikte. Ik stuurde Zayn een appje, en ging op de bank zitten. ‘’Zal ik spaghetti maken?’’ vroeg Eleanor en ik knikte.

HARRY P.O.V

Darcy speelt met haar popen en ik sta te koken. ‘’Sorry Harry’’ zei iemand achter me. Ik voelde twee sterke armen om me heen. Het waren de zelfde armen waar ik me altijd veilig in had gevoeld, maar nu niet meer, ik weet niet wat het is maar ik voel me niet meer veilig bij hem. ‘’Josh luister, als je niet eens een dag zonder gedronken te hebben naast me kan liggen, of met Darcy kan spelen hoe moet dat dan later? Darcy denkt dat je niet meer van haar houd, ik ben te bang om je alleen te laten, mdat ik niet wil dat je iets over komt, en het ergste is nog wel dat het je allemaal niets uitmaakt’’ zei ik

‘’Het maakt me wel uit Harry, jullie zijn alles voor me, maar ik hou er gewoon van om alles te vergeten door te drinken. Ik wil jullie niet kwijt maar ik kan het niet veranderen’’ zei Josh ‘’Ik hou van je’’ zei hij huilend. ‘’Ik hou ook van jou’’ zei ik gemeend. Dit is mijn vriendje, de Josh die rustig is, die van me houd, die gevoel heeft, de Josh waar ik verliefd op werd. Ik trok terug uit onze knuffel en ik zoende hem. Ik draaide me snel weer om omdat mijn eten anders aanbrandde. Ik zag Josh naar Darcy lopen. Hij ging bij haar zitten en gaf haar een knuffel en een kus.

Hiiii heel erg bedankt voor alle positive berichtjes en votes. Ik schrijf nu al 4 boeken en ze worden allemaal veel gelezen, ik wil jullie even bedanken voor het lezen van dit boek, en voor als jullie mijn andere boeken lezen. love you guys xx Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden. Please comment

xx Desiree

Tomlinson-Styles dutch larry stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu