Do I have hope?

838 42 41
                                    

LOUIS P.O.V

''Pap, wanneer gaan jij en papa trouwen?'' vroeg Liv ''Dat weten we nog niet, ik wil eerst dat jij beter bent en dan zien we het wel'' zei ik en ze knikte. ''Ik heb je heel erg gemist pap'' zei ze en ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd. ''Als ik naar huis mag, wil je me dan mee naar huis nemen?'' vroeg ze ''Dat mag ik niet Liv hoe graag ik het ook wil, het spijt me meisje'' zei ik en ze knikte. er werd op de deur geklopt en Jesse en Harry kwamen binnen, Darcy zit nu op school dus als ze klaar is met school komt zo ook hier heen. Jesse ging op Liv's bed zitten en Harry gaf mij en Liv een kus. ''Hoe voel je je Liv?'' vroeg Harry ''Gaat wel, ik ben vooral blij dat Max me nu al een week met rust laat en dat ik jullie nu weer een week heb gezien'' zei Liv en Jesse gaf haar een knuffel.

''Weg wezen jullie'' zei Max ineens ''Ga zelf weg'' zei Liv ''Ach mens je weet dat dit tegen de regels is, straks ben je weer thuis en denk je dan echt dat dit over is?'' vroeg Max ''Ja want als ik hier weg ben bel ik de politie en geef ik je aan, jij verdient mama niet, oh en ik weet trouwens waarom Jordy bij ons woont'' zei ze en Max schrok ''Dus als je me nog met een vinger aanraakt dan vertel ik alles aan de politie en dan zit je voor de rest van je leven vast'' zei ze

''Houd je bek, alsof ze een 15 jarig meisje gaan geloven'' zei hij, ''Je weet dat ze me gaan geloven, dus weg wezen'' zei Liv boos. ''Je moeder is hier en ze wou dat ik alvast naar je toe ging'' zei hij ''Je was hier toch nu kan je weer gaan want ik zie aan mijn dochter dat ze het niet leuk vind dat je hier bent dus flikker een eind op'' zei ik boos ''En jij heb al helemaal het recht niet om zo tegen me tekeer te gaan, jij mag hier niet eens zijn, weetje Liv als jij mij verlinkt verlink ik deze gek hier het is jou keuze'' zei Max

''Stoppen allemaal, zien jullie niet wat jullie doen? Max jij mag Liv niet eens, waarom is het dan zo belangrijk dat ze bij jullie blijft? Je slaat en schopt haar alleen maar waar the fuck is dat voor nodig, en Lou schatje ik weet dat je er voor je dochter wil zijn maar ruzie staan maken in de positie waar je nu in staat heeft geen zin. Liv schatje ik weet dat je weer bij papa en mij wil wonen maar op dit moment gaat dat niet, Max moet van je afblijven dat is een feit en daar ben ik het ook helemaal mee eens maar hij luistert er toch niet naar. We gaan er voor zorgen dat het goed komt maar daar moet dit geruzie voor stoppen, echt jongens dit geruzie helpt niemand'' zei Harry en hij heeft gelijk, dit helpt niemand en hier krijg ik mijn dochter niet van terug.

''Papa waarom kan Liv niet gewoon ook bij ons wonen?'' vroeg Jesse ''Omdat de moeder van Liv dat niet wil en ik niet meer voor Liv mag zorgen'' zei ik ''Dat slaat gewoon nergens op'' zei hij en ik knikte ''Weet je wat nergens op slaat, jou leven'' zei Max ''Doe normaal, zo praat je niet tegen mijn broertje. Hij heeft niets gedaan, laat hem met rust'' zei Liv en op dat moment kwam Eleanor binnen. ''Hey lieverd hoe gaat het met je?'' vroeg ze ''Kan niet beter'' zei Liv sarcastisch, er is iemand die met ons allemaal wil praten'' zei ze en ze keek me vals aan. Er kwam iemand de kamer in en ze ging zitten.

LIV P.O.V

''Meneer Tomlinson wat doet u hier?'' vroeg ze ''Ik ben hier voor mijn dochter'' zei papa ''U heeft niet het recht om hier te komen'' zei ze ''U anders ook niet'' zei hij ''Pap, laat maar. Waarom mag hij hier niet komen?'' vroeg ik ''Omdat hij het recht niet heeft je te zien'' zei de vrouw ''Oh bent u de rechter?'' vroeg ik ''Ja dat ben ik'' zei ze ''Maar u bent niet de gene van de vorige keer'' zei ik ''Klopt, maar ik neem de zaak over want de rechter van de vorige keer is ontslagen vanwege oneerlijke uitspraken, ze werd omgekocht wat bij mij dus niet gebeurt. De hele zaak word opnieuw gedaan, alles blijft zoals het nu is meneer Tomlinson mag zijn dochter niet zien, morgen gaan we de zaak openen, Liv zegt wat zij wil en dat neem ik mee in mijn beslissing. Ik verzoek meneer Tomlinson, en zijn vriend weg te gaan'' zei ze

''En wat nou als ik wil dat ze hier blijven?'' vroeg ik ''Morgen kunt u ze weer zien'' zei de vrouw en mijn vaders stonden op. ''Wacht, als zij weg moeten, moeten mijn moeder en Max ook weg'' zei ik ''Als je dat echt wil moet ik ook jullie vragen weg te gaan'' zei de rechter en Max keek me boos aan. ''Doei'' zei ik en mijn moeder keek me nu ook heel boos aan. ''Morgen allemaal hier om 12:00 zorg dat er advocaten zijn, broertjes en zusjes het liefst ook mee'' zei de rechter en iedereen knikte. mijn moeder en Max gingen weg en ik nam weer afscheid van mijn vaders en Jesse. ''Zou je me nu al iets willen vertellen voordat iemand je verbied het te zeggen?'' vroeg de rechter en ik knikte.

''Max mishandeld me sinds ik 4 ben, hij is de reden dat ik hier lig en dat ik mijn vader niet kan zien'' zei ik en de ogen van de rechter werden groter. Nadat ik alles had uitgelegd en zij alles had opgeschreven ging ze naar huis zodat ik rust kon nemen. Misschien kan ik wel weer bij papa wonen na de rechtszaak, en op dat moment kwam Matthew binnen.

HARRY P.O.V

''Schatje rustig, heb je niet gezien dat Liv er nu alles aan gaat doen om weer hier te komen wonen, we kunnen nu niets doen we moeten afwachten. Maar we hebben nu hoop liefje, het is meer dan dat je afwacht tot er weer contact tussen jullie is'' zei ik ''Ja dat weet ik wel maar ik kan haar nu ook voor altijd verliezen'' zei hij ''Luister babe, jij gaat nu relaxen even al die zorgen vergeten, ik bestel wel pizza, ik wil gewoon dat je heel even rustig word en even nergens aan denkt'' zei ik ''Wat moet ik gaan doen dan?'' vroeg hij

''Ga in bad zitten, of ga slapen of kijk een film ik weet het niet'' zei ik ''Ik ga wel even in bad, maar dan moet je straks wel bij me liggen'' zei hij ''Lou de kinderen zijn thuis dus ik ga niet bij je in bad liggen'' zei ik ''Dan gaan we vanavond als de kinderen in bed liggen in bad'' zei Louis ''Okay, maar wat ga je nu doen dan?'' vroeg ik ''Met mijn verloofde knuffelen'' zei hij en ik lachte. Hij deed zijn armen om mijn nek en ik deed mijn handen om zijn middel. Louis stond op zijn tenen en ik ging een beetje door mijn knieën. Louis keek me aan en drukte zijn lippen op die van mij. Zijn handen gingen door mijn haar en ik drukte Louis dicht tegen me aan. ''Ik hou van je'' zei ik ''Ik hou ook van jou'' zei hij en hij drukte zijn lippen weer op die van mij.

We hebben net gegeten en Louis helpt Darcy met haar huiswerk, Jesse is nu trainen en ik ruim de keuken op. ''Oh trouwens Darc, morgen moeten we je even ziek melden want je moet mee naar het ziekenhuis'' zei ik ''Wat is er dan?'' vroeg ze ''Er komt een tweede rechtszaak en daar moeten jij en je broer bij zijn'' zei ik en ze knikte. ''Ik moet je broer nu gaan halen, als je nu even snal gaat douchen en je pyjama aan doet kunnen we daarna nog verder met je huiswerk'' zei Louis en Darcy knikte en ze stonden allebei op, Darcy ging naar boven en Louis gaf me een kus en ging naar de auto.

MATTHEW P.O.V

''Liv, ik hoop echt dat je naar je vader kan, maar ik ben bang dat Max je weer iets aan doet'' zei ik ''Mijn vader laat dat niet meer toe zeker niet nu hij weet dat Max me het ziekenhuis in kan slaan'' zei Liv ''Ik hoop het voor je schat'' zei hij ''Het spijt me dat je nu ook in deze situatie zit'' zei ze ''Als jij in zo'n situatie zit zit ik er ook in, ik ga zorgen dat die Max uit je buurt blijft desnoods kom je bij mij wonen'' zei ik ''Ja als ik dan niet naar mijn vader mag en ik bij mijn moeder moet blijven zeg ik gewoon dat ik bij jou wil wonen, ik hou van je ouders en je zusje'' zei ze en ik lachte. Mijn zusje is 6 en ze vind Liv geweldig, Liv doet vaak haar haar, Liv kan super goed dansen en Liv leert het mijn zusje ook.

''Ik ben bang dat dit de laatste kans is dat ik bij mijn vader kan wonen, ik ben bang dat ik mijn vader hierna nooit meer kan zien'' zei ze ineens en ze begon te huilen. ''Je moeder kan je niet voor eeuwig verbieden om je vader te zien, als je straks volwassen bent je hebt je eigen huis en misschien wel kinderen, dan kan je hem opzoeken en hem zijn kleinkinderen laten zien'' zei ik en ze kreeg weer een lach op haar gezicht. ''Je blijft me maar opvrolijken, waarom doe je dat? Ik bedoel ik ben het allemaal niet waard, ik ben jou niet waard, mijn vaders niet, mijn roertje en zusje niet, ik ben niemand waard'' zei ze.

''Liv stop, je bent geweldig, knap, lief, zorgzaam, slim, schattig, je hebt heel veel talent en ik ben trots dat ik je mijn vriendin mag noemen, je vaders zijn trots dat ze zich jou ouders kunnen noemen en je broertje en zusje zijn trots dat ze je hun grote zus kunnen noemen. Ik hou van je'' zei ik en ik drukte mijn lippen op die van Liv. ''Ik hou ook van jou'' zei ze en ze zoende me weer, er liepen tranen over haar wangen, ik trok terug en veegde haar tranen weg, ''Alles komt goed liefje'' zei ik ''Wees daar nog maar niet zo zeker van'' zei ze en ik gaf haar een knuffel.

Hiiii hier is weer een hoofdstukjee ik hoop dat jullie het leuk vonden!!! ik had vandaag het optreden en het was super leuk ik was wel heel zenuwachtig maar jah. morgen ga ik Summer love updaten btw!!

xxDesiree

Tomlinson-Styles dutch larry stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu