HARRY P.O.V
Ik werd wakker van een klein meisje die aan mijn haren zat. ‘’Goede morgen lieverd’’ zei ik en ik gaf haar een kus. ze ging op mijn buik liggen en begon me te knuffelen. ‘’Papa, ik heb honger’’ zei Darcy ‘’Kom dan gaan we even wat eten’’ zei ik en ik stond op met Darcy in mijn armen en liep met haar naar beneden. Ik zette haar in haar stoel en maakte een broodje voor haar en voor mezelf. ‘’Darcy, papa gaat straks even snel douchen en dan ga jij even spelen in je kamer oke?’’ vroeg ik en ze knikte terwijl ze een hap van haar broodje nam. Ik gaf haar haar beker en toen ze haar eten had door geslikt nam ze een grote slok. Na het eten tilde ik haar op en liep naar boven. ik deed het trappenhek dicht zodat Darcy niet naar beneden kan vallen.
Na het douchen kleedde ik me om en Darcy ook en liepen we weer naar beneden. Ik deed Darcy haar schoenen aan en haar jas. Het zelfde deed ik voor mezelf en samen liepen we naar de auto. Darcy zat achterin allemaal rare geluiden te maken en ik grinnikte. Ik parkeerde de auto en samen met Darcy liep ik naar de Bart Smit. Darcy zegt al weken dat ze een nieuwe pop wil en omdat er de laatste tijd veel is gebeurt dacht ik, ik geef mijn kleine schatje een nieuwe pop. Darcy stond naar 1 pop te staren en ik zag aan haar gezichtje dat ze die erg graag wil. Ik betaalde de pop en liep samen met Darcy naar de i phone store voor een nieuw hoesje.
LOUIS P.O.V
Over een paar minuten ga ik Liv halen, meestal komt Eleanor haar brengen maar omdat ik haar wil vertellen over Harry is het makkelijker als mijn ouders er niet bij zijn. ‘’Ga je gelijk door naar Harry of kom je eerst nog terug?’’ vroeg mijn moeder ‘’We gaan meteen naar Harry’’ zei ik en mijn moeder knikte. Ik liep de deur uit en ging in de auto zitten, ik stuurde Harry dat het misschien iets later kon worden omdat ik met Eleanor moet praten.
Ik drukte op de bel en meteen deed Eleanor open. ‘’Pappie’’ zei Liv blij en ik tilde haar op en gaf haar een dikke kus en knuffel. ‘’El, kan ik even met je praten?’’ vroeg ik ‘’Tuurlijk, kom binnen’’ zei ze. Ik zette Liv weer neer en ik ging samen met Eleanor op de bank zitten. ‘’Oke, sinds twee dagen geleden ongeveer, ben ik weer in een relatie, maar dit keer met een man in plaats van een vrouw en ik ga over ongeveer een week met hem samen wonen.’’ zei ik, Eleanor keek me geschokt aan. ‘’Uh heeft Liv Hem al ontmoet?’’ vroeg ze ‘’Soort van, ze was toen meer met Liam bezig. Vandaag gaan we naar hem en zijn dochtertje toe’’ zei ik.
‘’Ik ben blij dat Liv nu geen andere moeder krijgt maar je gaat haar niet verwaarlozen nu je er een kind bij krijgt’’ zei ze ‘’Tuurlijk niet, Liv is alles voor me’’ zei ik ‘’Hoe heet hij?’’ vroeg ze ‘’Harry Styles, hij is diegene van dat kranten bericht. Hij is zijn vriend verloren’’ zei ik ‘’Louis, dat is heel erg voor hem maar ik wil niet dat hij zijn trauma overbrengt op Liv’’ zei ze. ‘’Dat zal hij nooit doen, ze is altijd bij mij als ik bij hem ben en ik zorg dat ze er niets van mee krijgt’’ zei ik. ‘’Ik ben blij voor je Louis, maar denk eraan Liv staat op nummer 1, ze gaat altijd voor’’ zei ze ‘’Ja i know, maar wij gaan nu anders komen we helemaal te laat bij Harry, ga je mee Liv?’’ vroeg ik. liv kwam naar ons toe rennen en gaf Eleanor een kus en knuffel en we liepen naar buiten.
Ik belde aan en Harry deed open met een klein meisje op zijn arm, Harry heeft Liv al wel eens gezien maar ik Darcy nog nooit. ‘’Hi schat’’ zei ik en ik gaf hem een kus. ‘’Papa, wie is dat en waarom geef je hem een kus?’’ vroeg Liv. ‘’Dat is Harry en ik gaf hem een kus omdat papa verliefd is op hem’’ zei ik ‘’Is Harry dan nu mijn nieuwe vader?’’ vroeg ze ‘’Ja, nu heb je twee vaders’’ zei ik ‘’Kom maar binnen want dan kunnen we het allemaal uitleggen’’ zei Harry en ik liep hand in hand met Liv naar binnen.
HARRY P.O.V
We zaten met z’n vieren op de bank en Liv keek vragend naar Louis. ‘’Maar wie is dat dan?’’ vroeg Liv kijkend naar Darcy, ‘’Dat is Darcy, jou nieuwe zusje’’ zei Louis en Liv kreeg meteen een lach op haar gezicht. Ze liep naar Darcy en gaf haar een knuffel. Snel maakte Louis en ik er een foto van. ‘’Maar Liv kom eens hier’’ zei Louis en Liv kwam naar hem toe en ging op zijn schoot zitten. ‘’Vanaf volgende week brengt mama je niet meer naar oma als je bij mij komt slapen, maar dan brengt mama je naar mijn nieuwe huis, en daar wonen Darcy en Harry ook’’ zei Louis en Liv kreeg een nog grotere lach op haar gezicht. ‘’Vind je het leuk dat je nu ook met Darcy en mij gaat wonen?’’ vroeg ik en ze knikte enthousiast en kwam naar me toe. Ze gaf me een knuffel en een kusje op mijn wang. ‘’Mooizo’’ zei ik en ik knuffelde haar terug.
Twee uur later waren de meisjes er helemaal aan gewent en ze vinden elkaar echt heel aardig. Darcy vind Louis geweldig en Liv vind dit alles heel erg leuk. ‘’Maar dames, willen jullie iets eten?’’ vroeg ik en ze knikte allebei. ‘’Jasjes aan schoenen aan en dan kunnen we gaan’’ zei Louis de meisjes rende naar de gang en deden hun schoenen aan. Liv hielp Darcy met haar schoenen wat er echt schattig uitzag. ‘’Ben je je zusje aan het helpen Liv?’’ vroeg Louis en Liv knikte. ‘’Liv kan dat goed en ik niet’’ zei Darcy en Liv gaf haar een kusje op haar voorhoofd. ‘’Dat moet je nog leren Darcy, maar ik kan het dus jij straks ook, zal ik het je leren?’’ vroeg Liv en Darcy knikte. ‘’Maar we gaan nu eerst eten en daarna gaan we leren veterstrikken’’ zei ik.
Ik tilde Darcy op, Louis tilde Liv op en we liepen naar de auto van Louis. Na het auto stoeltje van Darcy in Louis’ auto gezet te hebben en we de kinderen in de auto hadden gezet reden we naar de mac Donalds. Toen we er waren liepen Darcy en Liv hand in hand voor ons. Ik had Louis’ hand vast en samen liepen we naar binnen. Ik ging bestellen en Louis ging samen met de kinderen ergens zitten.
LOUIS P.O.V
Liv vind Harry super en ze is helemaal weg van Darcy, ze gingen naast elkaar zitten in een kinderstoeltje. ‘’Kijk eens meiden’’ zei Harry die weer aan kwam lopen en het dienblad op tafel zette. Hij gaf de meisjes hun happy meal en mij mijn eten. Meteen keek Liv wat voor speeltje erin zat en er zat een Olaf in die het liedje zomer zingt. Darcy had het zelfde en dat vonden ze super leuk. Harry en ik zaten genietend naar de twee meisjes te kijken, ze kennen elkaar net een paar uur en zijn nu al bijna beste vriendinnen. ‘’Papa gaan we bij papa slapen?’’ vroeg Liv ik zag dat Harry schrok van het feit dat Liv hem papa noemde. ‘’Als dat van papa mag’’ zei ik en ze keek Harry aan die nog steeds geschokt kijkt. ‘’Papa mogen wij bij jou slapen?’’ vroeg Liv aan hem. ‘’Tuurlijk mag dat’’ zei hij en Liv gaf Darcy een high five en ik gaf Harry een kus.
We waren weer thuis en ik ging mee met Harry om Darcy en Liv in bed te leggen, ‘’Nou slaap lekker liefjes, morgen mogen jullie weer met samen spelen en Louis spelen maar nu eerst lekker slapen’’ zei Harry toen hij de meisjes een knuffel gaf. ‘’Zullen we allemaal bij jou slapen papa?’’ vroeg Darcy aan Harry en Liv knikte blij. ‘’Okay vooruit’’ zei Harry en hij liep naar zijn kamer en legde Darcy tussen allemaal kussens neer naast Liv. Ik gaf ze een kus en liep met Harry naar beneden. Samen gingen we op de bank liggen en zeiden niets. We genoten van elkaars aandacht en aanwezigheid, verder hadden we ook niets anders nodig.
Hiii hier is weer een hoofdstuk ik ga nu snel Summer Love schrijven ik hoop dat hij er voor 00:00 uur op staat en anders sorry dat het zo laat pas is. please comment
xxDesiree
JE LEEST
Tomlinson-Styles dutch larry stylinson fanfic
FanfictionLouis en Eleanor zijn getouwd en hebben samen een dochter van 4: Liv. Louis en Eleanor hebben de laatste tijd alleen maar ruzie. ze besluiten uit elkaar te gaan, omdat dat het beste is voor hun zelf en voor Liv. Maar niet alles gaat zoals Louis had...