The Kevin Carrot school

1K 45 19
                                    

HARRY P.O.V

''Gaan we alsjeblieft naar papa?'' vroeg Liv. Het is maandag en dat is een werkdag voor Louis dus ik ben alleen met de meiden. Liv blijkt vandaag ook niet naar school te hoeven dus gaan we straks Louis verrassen. ''Ja lieverd straks, papa heeft nu pauze dus we wachten nog even. Ik had de school van Louis gebeld om te vragen of ik wel langs mocht komen, ze zeiden dat dat wel mocht en ze zouden het niet tegen Louis zeggen. Darcy voelt zich al stukken beter en morgen gaan we naar de dokter om te kijken of alles echt wel beter gaat. ''Nou kom op meiden dan gaan we naar papa'' zei ik 10 minuten later, de meisjes rende naar me toe en deden snel hun jasjes aan.

Ik deed de deur voor Liv open en ze sprong meteen uit de auto. Liv liefje even wachten'' zei ik en Liv stond stil en keek naar mij, ik haalde snel Darcy uit de auto en lachend en hand in hand liepen ze naar de deur. ''Papa geeft hier les'' zei Liv blij ik keek op het naamplaatje bij de deur waarop stond:

Groep 4

Meester Louis

&

Meester Ed

''Klop maar op de deur meiden'' zei ik ze klopte op de deur en ik hoorde veel kinderen binnen zeggen. Ik deed de deur open voor de meisjes en Liv rende meteen naar Louis. ''Hey, wat doen jullie nou weer hier?'' vroeg hij terwijl hij Liv ondersteboven vast hield. ''Jou verrassen'' zei ze lachend. Louis tilde nu ook Darcy op alleen hielt hij haar vast op de normale manier. ''Papa, ik wil niet meer ondersteboven hangen'' zei Liv en de klas lachte. Louis hield Liv nu ook normaal vast. ''Wat zijn jullie aan het doen?'' vroeg Liv ''Wij zijn aan het rekenen'' zei Louis. Liv stond weer op de grond en ging bij een meisje op schoot zitten. ''Vind jij rekenen leuk?'' vroeg ze aan het meisje en het meisje schudde haar hoofd. ''Papa ze vind het niet leuk, waarom moet ze het dan toch doen?'' vroeg Liv.

LOUIS P.O.V

''Omdat dat moet liefje, ze moet leren rekenen en jij over een paar jaar ook'' zei ik ''Maar nu zijn wij er dus gaan we iets leuks doen'' zei Liv ''Ja meester Louis zullen we buiten spelen?'' vroeg Timo ''We zijn net buiten geweest, en Liv kom is hier?'' vroeg ik, ik gaf Darcy even aan Harry en ik knielde neer bij Liv, ''Wat wil je gaan doen dan?'' vroeg ik en ze keek naar Timo met zo'n blik van: ik regel wel dat we naar buiten kunnen. ''Naar buiten'' zei ze ''Nee Liv, we zijn net buiten geweest, we gaan nu iets binnen doen'' zei ik en ze zuchtte, ''Dan gaan we spelletjes doen en tekenen'' zei ze en ze liep weer naar Ilse en ging weer op haar schoot zitten.

''Nou okay dan mogen jullie een mooie tekening maken of een spelletje doen, Darcy ging bij Lisa op schoot zitten en samen begonnen ze met tekenen. Ik liep naar Harry en ik gaf hem een knuffel, ''Dankje Harry'' zei ik ''Graag gedaan Louis'' zei hij en ik gaf hem een kusje op zijn wang. ''Meester zijn jou kinderen er van middag ook?'' vroeg Bas ''Geen id..'' ''Jaaa papa mag dat alsjeblieft?'' vroeg Liv en Harry keek mij aan. ''Van mij mag het maar Liv ze moeten ook werken dus het zal niet de hele tijd feest zijn'' zei ik en ze knikte.

De bel ging en ik zei dat de kinderen mochten gaan, ik tilde Darcy op en ik gaf haar een kusje. Liv wou ook naar buiten lopen maar ik hield haar tegen. ''Liv geef Harry of mij een hand dan gaan we samen'' zei ik en ze greep Harry's hand vast. Met z'n vieren liepen we naar buiten en er kwamen meteen kinderen uit groep 8 die ik les gaf toen Liv net geboren was, ze kennen Liv al 4 jaar en Liv kent ze nog wel. Ze knuffelde Liv en maakte kennis met Darcy. ''Meester jij hebt de meest lieve kinderen ever'' zei Sarah. ''Weet ik'' zei ik en ze moesten lachen.

Liv en Darcy aten een banaan en ik en Harry aten een broodje. Mijn collega's zijn gek op Liv en Darcy, en ze mogen Harry ook wel. ''Papa, zullen we straks een film kijken?'' vroeg Liv ''Misschien wel maar ik moet eerst even gewoon les geven'' zei ik en Liv knuffelde me. ''Mag ik mama bellen?'' vroeg ze fluisterend en ik knikte, ik toetste het nummer in begon te bellen. ''Hi mama'' zei ze ''Goed, ik ben nu op papa's werk'' zei ze blij, ''Ik ben vrij vandaag, dat had de juf vrijdag verteld'' zei ze ''Ik hou ook van jou mama, dag tot volgende week'' zei ze en ze gaf de telefoon aan mij. Eleanor had al opgehangen en Liv keek me blij aan.

''Jullie hebben goed gewerkt dus wie wil er een film kijken?'' vroeg ik iedereen zei ja dus ik knikte. Harry wil je even op ze letten dan ga ik in groep 8 even de film halen'' zei ik en Harry knikte. ''Is dat de klas van Sarah?'' vroeg Liv en ik knikte, ''Mag ik mee?'' vroeg ze en weer knikte ik. ik tilde haar op en liep naar boven met Liv op mijn arm. ''Recht voor je is de klas van Sarah, klop daar maar aan en als ze dan zeggen: Kom maar of binnen, dan mag je naar binnen'' zei ik en ik liet haar los en ze rende naar de deur. Ze klopte en een paar seconden later deed ze met moeite de deur open.

Ik liep achter haar aan en Liv zat nu bij Justin op schoot. ''Hi hebben jullie hier de film de smurven?'' vroeg ik en Lisa knikte en pakte de film en gaf die aan mij. ''Kom je Liv of blijf je hier?'' vroeg ik ''Ik blijf hier'' zei ze ik zuchtte. ''Kijk Liv, ze zijn bezig met aardrijkskunde, en zij kunnen niet iets anders doen nu dus zeg maar tot de volgende keer'' zei ik en Liv knikte, ''Tot de volgende keer'' zei ze en ze lk kwam weer naar me toe, Liv zwaaide en ik liep weer naar mijn klas waar het behoorlijk stil was. ''Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?'' vroeg ik verbaasd ''Gewoon ze iets laten tekenen in stilte'' zei Harry en ik lachte, ''Okay goede die ga ik onthouden'' zei ik. ik deed de film in de dvd speler en de film werd geprojecteerd op het bord. Dit was de meest beste werk dag ever!

Hiii hier is mijn tweede hoofdstuk van vandaag! er komt misschien ook nog een hoofdstuk van The larry story op dus ik heb nog wat te doen!! please comment

xxDesiree

Tomlinson-Styles dutch larry stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu