LIV P.O.V
Ik werd wakker, van harde muziek, zo gaat het altijd sinds Max hier woont, iedere ochtend harde muziek, in de middag word hij boos op mij, en 's avonds maakt hij rare geluiden met mama. ''Gefeliciteerd Liv'' zei mama zacht, en omdat ze alleen was kreeg ik een lach op mijn gezicht. Zondag had ik mijn verjaardag bij mama en kreeg ik een step, dat was de enige dag dat Max zijn handen thuis hield en aardig tegen me was. Oma was er ook met opa en van hun heb ik een reuzen teddybeer gekregen, verder waren er alleen mensen die ik niet kende. ''Kom lieverd, we gaan je omkleden'' zei mama ''Okay'' zei ik en ik ging mijn bed uit.
''Lieverd, papa belt'' zei mama en ze gaf me de telefoon. ''Hallo met Liv Tomlinson'' zei ik ''Happy birthday to you, happy birthday to you happy birthday happy birthday, happy birthday to you, gefeliciteerd Liv'' zeiden Papa, papa en Darcy ''Dankje wel'' zei ik ''Voel je je een beetje jarig schat?'' vroeg papa (Louis) ''Nu wel'' zei ik ''Ga je nog iets leuks doen vandaag?'' vroeg papa (Harry) ''Weet ik niet'' zei ik, ''Mama, wat gaan we vandaag doen?'' vroeg ik ''Dat weet ik nog niet'' zei ze
''Zullen we naar het park gaan met papa, papa en Darcy?'' vroeg ik ''Als ze dat willen'' zei ze. ''Papa, willen jullie straks met ons in het park spelen?'' vroeg ik ''Jahoor maar mag dat ook van mama?'' vroeg hij ''Ja'' zei ik ''Geef de telefoon eens aan mama'' zei hij en ik gaf mama de telefoon. Mama begon met papa te praten en ik deed mijn kleren verder aan. ''Okay dan zien we jullie straks'' zei ze en hing op. ''We gaan over een uurtje naar het park'' zei ze en ik sprong blij op en neer.
''Oh en Liv, zeg papa maar niets over die blauwe plekken'' zei mama ''Waarom knijpt en slaat Max me eigenlijk?'' vroeg ik ''Kom we gaan naar beneden'' zei ze en ik liep hand in hand met haar naar beneden. ''Goede morgen Olivia gefeliciteerd'' zei Max ''Ik heet Liv, en dankje denk ik'' zei ik zacht Max stond boos op en haalde uit maar nog voor hij me kon raken hielt mama hem tegen.
''Lieverd stop, we gaan straks naar het park met Louis omdat Liv dat graag wil en ik heb geen zin in zijn reactie als hij nog een blauwe plek ziet, en ik kan Liv kwijt raken als hij er achter komt. Dan raak ik de voogdij kwijt, en dan woont ze bij Louis en dan zie ik haar niet meer'' zei ze maar wat het allemaal betekende wist ik niet. ''Okay okay, maar alleen omdat ik weet hoe het is om de voogdij niet meer te hebben'' zei hij boos. ''Kom Liv we gaan even wat eten'' zei ze en ik knikte.
LOUIS P.O.V
We liepen het park in en ik zag Liv al bij Eleanor en Max staan, Eleanor wees naar ons en Liv kwam naar ons toe gerent. Ik tilde haar op en gaf haar een kus. ''Gefeliciteerd schatje'' zei ik en ze knuffelde me. ''Dankje wel papa'' zei ze en ik gaf haar over aan Harry die ze ook knuffelde. Ik tilde Darcy op en Liv gaf haar ook een knuffel terwijl ze vast gehouden werd door Harry en Darcy werd vast gehouden door mij.
We liepen naar Eleanor en Max, die elkaar stonden te zoenen. ''Hi, gefeliciteerd met onze dochter'' zei ik en ik gaf Eleanor drie kussen op haar wang, Harry deed het zelfde en Max gaf ons een hand. We gingen met de meiden naar een groot klimrek, Liv en Darcy gingen meteen klimmen en wij liepen met ze mee zodat we ze konden op vangen als ze vielen.
''Had ze het leuk zaterdag?'' vroeg ik ''Ja, ze was heel blij om mijn ouders weer te zien, ze vond het alleen wel raar dat jou ouders er niet waren'' zei Eleanor. ''Dit is de eerste verjaardag dat we het niet samen vieren, daar moet ze gewoon even aan wennen'' zei ik en Eleanor knikte. ''Ik vind dat we dit nu iedere verjaardag moeten doen. Als haar verjaardag door de week is gaan we gewoon iets leuks met haar doen. En als ze in het weekend jarig is viert ze het gewoon bij mij maar dan doen we een andere keer iets leuks met haar, ik wil niet dat ze denkt dat we elkaar helemaal niet meer mogen'' zei ik ''Mee eens'' zei ze
We gingen ergens zitten en gaven de meisjes wat te drinken. ''Wil jij papa vertellen wat we jou gister hebben verteld?'' vroeg Eleanor aan Liv, en Liv knikte en kwam op mijn schoot zitten. ''Mama is zwanger'' fluisterde ze in mijn oor, ''Gefeliciteerd'' zei ik blij maar ik zag de tranen in Liv's ogen. Liv vertelde het ook aan Harry en de tranen stroomde over haar wangen. ''Hey meisje wat is er?'' vroeg ik ''Ik wil dat niet'' zei ze zacht, ''Ach meisje toch, straks krijg je er nog een broertje zoals Jordy of zusje zoals Darcy bij'' zei ik ''Jordy is niet mijn broer en Max is niet mijn vader'' zei ze huilend. ''Niet huilen Liv, het is je verjaardag'' zei ik en ze kalmeerde een beetje.
JE LEEST
Tomlinson-Styles dutch larry stylinson fanfic
FanficLouis en Eleanor zijn getouwd en hebben samen een dochter van 4: Liv. Louis en Eleanor hebben de laatste tijd alleen maar ruzie. ze besluiten uit elkaar te gaan, omdat dat het beste is voor hun zelf en voor Liv. Maar niet alles gaat zoals Louis had...