the honeymoon

1K 30 14
                                    

HARRY P.O.V

''Hazzie'' zei Louis toen we in de taxi naar het vliegveld zaten, ''Ja Babe?'' vroeg ik ''Wist je al dat ik van je hou?'' vroeg hij ''Ja maar ik vind het niet erg om het nog een keer te horen hoor'' zei ik en hij lachte, ''Ik hou van je Hazzie'' zei hij en ik lachte naar hem, ''Ik ben zo blij dat Liv er ook bij was'' zei ik ''Ik ook, ik ben blij met hoe alles is gegaan baby'' zei hij ''Wat bedoel je?'' vroeg ik.

''Je weet wel, de bruiloft, Liv was er bij, Darcy en Jesse ook. Jij hebt ja gezegd, ik heb ja gezegd, de kinderen hebben een speech gegeven, en ik kan nu voor de rest van mijn leven bij je zijn, ik krijg mijn dochter weer terug en ik heb het gevoel of het nu allemaal pas goed gaat'' zei hij en ik gaf hem een kusje. ''Liv word dit jaar 16'' zei ik en Louis knikte, ''Bijna 16 jaar geleden werd ik voor het eerst vader en ik heb er oprecht geen spijt van dat ik verliefd werd op Eleanor want zonder haar had ik Liv nooit gehad'' zei hij en ik knikte.

''Als ik nooit een relatie had gehad met Josh dan had ik Darcy niet gehad'' zei ik, Louis en ik kunnen heel goed met elkaar praten over onze oude relaties, beiden hebben we geen spijt van de relaties die we hadden met Josh en Eleanor en ik heb erg blij dat ik er gewoon met Louis over kan praten, hij weet dat ik Josh nog steeds mis soms maar hij weet ook dat ik meer van hem hou dan van Josh. ''You're my one and only'' zei ik en Louis gaf me een kus.

''Twee dagen na dat we onze huwelijksreis hebben is de rechtszaak ik hoop dat Eleanor hulp gaat zoeken'' zei ik en Louis knikte. ''Dat hoop ik ook, ze moet even een tijdje weg bij Max en de kinderen en even haar leven op een rijtje zetten'' zei hij en ik knikte. ''Maar genoeg over onze exen want...'' ''Wij gaan seksen'' zei hij zacht ''Louis'' riep ik geschrokken en hij lachte heel hard. ''Grapje baby'' zei hij en hij gaf me een kusje.

''Ik ben getrouwd met een klein kind'' zei ik en Louis lachte tot dat hij door had wat ik zei ''Hey ik ben geen klein kind'' zei hij en ik lachte ''Dat ben je wel babe'' zei ik en hij keek me nep boos aan, ''Aww ik hou alsnog van je hoor schatje'' zei ik en hij lachte. Toen we bij het vliegveld waren betaalde we de taxi en pakte we onze koffers en liepen we naar binnen, we checkte in en gingen nog even zitten voordat we het vliegtuig in konden.

Na 10 minuten konden we het vliegtuig in en gingen we bij het raam zitten. Ik hield Louis' hand vast en hij keek me met een glimlach aan. ''Je bent zo schattig'' zei ik en hij lachte, ''Jij bent gewoon super hot'' zei hij en ik lachte naar hem en ik wreef over zijn wang en ik gaf hem een klein kusje en daarna deed ik mijn arm om hem heen, ''Ik kan niet wachten tot we in het hotel zijn zei hij en ik lachte. We stegen op en langzaam viel ik tegen Louis' schouder inslaap.

LOUIS P.O.V

We kwamen aan in het hotel en Harry vroeg om de sleutel, en we liepen naar onze hotel kamer, Harry en ik zette onze koffers bij de bank en Harry ging op de bank liggen, ik sprong letterlijk op hem en ik zoende hem in zijn nek. ''Lou'' kreunde hij zachtjes toen ik zijn zwakke plekje had gevonden en daar een love bite zette. Zijn hand ging onder mijn shirt en hij ging met zijn hand van mijn borst naar mijn buik en weer terug, ik ging met mijn hand door zijn haar en ik zoende hem, ik trok mijn shirt uit met behulp van Harry en Harry gooide het ergens in de kamer, ''Je hebt zo'n mooi lichaam'' zei hij en ik lachte en ik zoende hem weer.

Smut

Ik trok Harry's shirt ook uit en ik gooide hem naar mijn shirt, Harry ging zitten en ik zat daardoor dus op zijn schoot, ik schuurde met mijn kont over zijn vriend en hij kreunde even, ik likte met mijn tong over zijn lip en waardoor hij meteen zijn mond opende, ik deed mijn tong in zijn mond en meteen kreeg ik de leiding van Harry, onze tongen draaide rondjes om elkaar heen en af en toe kreunde we even, Harry's hand lag op mijn rug en hij streelde die. Ik begon al aardig hard te worden en Harry ook, ik ging weer op hem liggen en ik deed zijn broek open terwijl hij in mijn vriend kneep. Seks met een man is zo veel fijner dan met een vrouw, ik kan me nu echt niet meer voor stellen dat ik het ooit fijn vond met Eleanor.

Tomlinson-Styles dutch larry stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu