HARRY P.O.V
''Harry harry harry'' zei Louis blij ''Louis louis louis'' ze ik op de zelfde manier en hij zuchtte. ''Wat is er babe?'' vroeg ik ''Liv komt vandaag eindelijk hier heen'' zei hij blij. ''Ja, maar je gaat straks toch samen met Eleanor overleggen voor de verjaardag van Liv?'' vroeg ik en hij knikte. ''Maar dan kan ik alsnog met haar knuffelen'' zei hij en ik knikte. De bel ging en Louis rende naar de deur. ''Darcy, je zus is er'' riep ik naar buiten omdat Darcy in de tuin aan het spelen was. Ze kwam naar me toe gewaggeld en ik tilde haar op en we liepen naar de voor deur waar we Louis knuffelend met Liv zagen staan. ''Was het leuk lieverd?'' vroeg Louis en ze schudde haar hoofd. ''Uh kom binnen'' zei Louis tegen Eleanor en Max. ''Waar is je zoon?'' vroeg Louis aan Max. ''Hij is bij zijn moeder'' zei hij en Louis knikte.
We zaten met z'n alle in de tuin en Liv zat bij mij op schoot. ''Papa gaan we iets lekkers eten vanavond?'' vroeg Liv aan mij ''Wat wil je eten dan?'' vroeg ik ''Taco's'' zei ze. ''Ja papa gaan we taco's eten?'' vroeg Darcy en ik knikte, ik keek naar Liv en ik zag een grote blauwe plek op haar arm zitten. ''Hoe kom je daar aan Liv?'' vroeg ik en Liv keek me bang aan. ''Wat heeft ze?'' vroeg Louis terwijl hij kwam kijken. ''Liv schatje hoe kom je aan die grote blauwe plek?'' vroeg Louis. ''Ze heeft zich gestoten op vakantie'' zei Eleanor. ''Gaan jullie maar even samen spelen'' zei ik en ik zette Liv op de grond en ze speelde samen in de zandbak.
LOUIS P.O.V
''Dus, Liv's verjaardag ik zat te denken, omdat ik haar in he weekend heb en dat voor jou onhandig is om een verjaardag te vieren, dacht ik dan gaat ze de zondag voor haar verjaardag naar jou, dan vier ik het de zaterdag erna'' zei ik ''Ja is goed'' zei Eleanor. ''Maar dan wil ik Liv wel al op de woensdag voor haar verjaardag woensdag want dan hebben we haar even lang gehad'' zei ik en ze zuchtte. ''Okay'' zei ze en ik keek blij naar Harry. ''Maar wat zijn jullie van plan om aan haar te geven?'' vroeg ze ''Geen idee, ik wil eerst weten wat jullie voor haar kopen zodat we niet het zelfde kopen'' zei ik en ze knikte.
''We gaan haar een step geven, dat wou ze graag dus dan krijgt ze dat'' zei Eleanor en ik knikte. ''Okay dan kunnen wij ook gaan kijken wat we voor haar willen kopen'' zei ik tegen Harry en hij knikte. ''Nou dan gaan wij maar weer naar huis'' zei Max en we stonden op. ''Liv, mama gaat naar huis'' zei Eleanor en Liv kwam naar mij toe lopen en ik tilde haar op. ''Wat is er Liv, geef mama maar gewoon een kusje'' zei ik en Eleanor gaf haar een kusje. ''Doei Liv'' zei Max maar Liv begon te trillen.
Toen Eleanor en Max weer weg waren stopte Liv met trillen en wou ze weer spelen met Darcy. ''Wat gebeurde er nou?'' vroeg Harry ''Geen idee, maar toen Max iets zei begon Liv te trillen, jij deed de deur dicht en ze stopte'' zei ik en hij keek me raar aan, zou ze bang voor hem zijn?'' vroeg hij ''Ik hoop het niet'' zei ik en Harry knikte. ''Maar wat gaan wij voor haar kopen?'' vroeg ik ''Liv kom eens?'' vroeg Harry en Liv en Darcy kwamen naar ons toe. ''Wat wil je graag hebben voor je verjaardag?'' vroeg ik.
''Een keuken'' zei ze blij ''Okay, en wat wil je eten op je verjaardag?'' vroeg Harry ''Weet ik niet'' zei ze ''We kunnen ook de barbecue aan doen en gaan barbecueën'' stelde ik voor en Harry knikte. De meisjes zijn weer in de tuin en Harry en ik schrijven uitnodigingen. ''Anders breng ik de meiden morgen even naar mijn moeder, Gemma komt ook met haar dochter, en dan kunnen wij even haar cadeautje kopen'' zei Harry en ik knikte. ''Goed idee'' zei ik en ik gaf hem een kus.
HARRY P.O.V
We hebben net gegeten en Louis ligt op de bak te knuffelen met Liv en Darcy. ''Harry'' schreeuwde hij ''Ja?'' vroeg ik ''Kom hier'' zei hij ''Yes sir'' zei ik en hij lachte. ''Babe, we willen met je knuffelen'' zei hij en ik gaf al mijn schatjes een knuffel. ''Wat heb je gedaan op vakantie Liv?'' vroeg ik ''gespeelt in mijn kamer'' zei ze ''Van het hotel?'' vroeg Louis verbaasd en ze knikte. ''Waar was mama dan?'' vroeg Louis. ''Gekke geluiden maken met Max'' zei ze en Louis keek me raar aan. ''Heb je ook gezwommen?'' vroeg Darcy en Liv knikte. ''Ja met Simone de oppas voor de kinderen'' zei Liv ''En ging je daar heen met je broer?'' vroeg Louis en ze keek hem raar aan.
''Ik heb geen broer, alleen Jordy was er, maar Jordy mocht met mama mee'' zei ze en ik keek verbaasd naar Louis. ''Maar dat vond ik niet erg want dan kon ik leuke dingen doen'' zei ze en Louis gaf haar een kus. ''Ben je blij dat je weer thuis bent?'' vroeg Darcy ''Ja, en als ik oud genoeg ben ga ik hier nooit meer weg'' zei Liv en ik keek met grote ogen naar Louis die verbaasd naar mij keek.
''Uh dat zien we dan wel schat'' zei ik en ze knikte en gaf Louis een knuffel. Ik trok Darcy op mijn schoot en ze gaf me een kusje op mijn wang. ''Ik wil niet weg papa'' zei Liv tegen Louis. ''We hebben tot zondag schat, en dan ga je lekker naar mama, en dan kom je woensdag al naar papa, en dan ga je zondag ze verjaardag bij mama vieren en de zaterdag na jou verjaardag vieren we het hier'' zei hij ''Okay, komen opa en oma ook?'' vroeg ze ''Ja tuurlijk'' zei Louis en ze gaf hem een kusje. ''Ik hou van je papa'' zei ze ''Ik hou ook van jou Liv'' zei hij en hij gaf haar een kus.
LOUIS P.O.V
''Alles komt goed Liv, ga maar lekker slapen. Morgen gaan jij en Darcy spelen bij oma, en dan komt tante Gemma met Lissa'' zei ik en ze kreeg een lach op haar gezicht. ''Welterusten papa'' zei ze ''Slaap lekker liefje'' zei ik en ik gaf haar een kus en gaf haar haar teddybeer en ik deed de deur dicht. Ik liep zachtjes naar beneden waar Harry op de bank lag. ''Ik kan niet geloven dat ze dat zei'' ze ik terwijl ik bij hem ging liggen. ''Wat zei ze dan?'' vroeg Harry ''Dat van dat ze later als ze oud genoeg is dat ze hier nooit meer weg wil'' zei ik ''Ja, ze is vier bijna vijf hoe kan ze dat nu al zeggen, en hoe weet ze eigenlijk dat ze mag kiezen als ze ouder is?'' vroeg Harry ''Geen idee, misschien wel van Eleanor ofzo'' zei ik en hij knikte.
''Maak je geen zorgen babe, alles komt goed, daar zorg ik wel voor'' zei hij en ik gaf hem een kusje. ''Als wij ooit uitelkaar zijn, zorg ik ervoor dat je Liv gewoon kan zien, maar we gaan niet uitelkaar'' zei ik en hij lachte. ''Jij mag Darcy dan ook gewoon zien, en nee we gaan nooit uitelkaar'' zei hij en ik zoende hem, man wat hou ik van hem. Ik weet nu pas wat echte liefde is en wat een liefdevol gezin is. En dat allemaal dankzij Harry, Liv en Darcy.
Hiii ik hoop dat jullie het hoofdstuk leuk vonden!! Ik moet straks voetballen dus vanavond komt er een hoofdstuk van een ander boek!! please comment
xxDesiree
JE LEEST
Tomlinson-Styles dutch larry stylinson fanfic
Fiksi PenggemarLouis en Eleanor zijn getouwd en hebben samen een dochter van 4: Liv. Louis en Eleanor hebben de laatste tijd alleen maar ruzie. ze besluiten uit elkaar te gaan, omdat dat het beste is voor hun zelf en voor Liv. Maar niet alles gaat zoals Louis had...