wedding planning

823 42 10
                                    

LOUIS P.O.V

.''Hazz, het word tijd dat we de trouwdag gaan regelen, nu Liv er nog bij kan zijn, en omdat ik gewoon heel graag wil dat je mijn man word'' zei ik en Harry grinnikte Liv is vandaag en morgen bij ons en daarna gaat ze weer naar mijn moeder. ''We kunnen dat vandaag wel doen Jesse gaat na school met een vriendje afspreken, Liv is waarschijnlijk bij Matthew en Darcy is waarschijnlijk met Katie afspreken, ik vraag het straks wel even aan Niall. Dus we zijn samen vandaag'' zei hij. Het is nog ochtend en de kinderen zijn net naar school, Harry is net wakker en heeft alleen een ochtendjas aan. Harry slaapt naakt en dat vind ik helemaal niet erg ik vind het wel sexy hoe hij naar me kijkt in alleen een ochtendjas.

''Ik ga snel even douchen en dan kunnen we het bespreken'' zei hij en ik knikte, hij rende naar boven en ik hoorde dat er een kraan aan stond. Ik liep naar de keuken en ik deed alle vieze borden en glazen in de vaatwasser. Ik ging op de bank zitten met mijn computer en ik bekeek even mijn mailtjes, binnen kort heb ik ouder gesprekken dus ik kreeg veel mailtjes van ouders van leerlingen. 5 minuten later hoorde ik de douche stoppen en ik zuchtte, ik hoorde Harry naar beneden komen ik ik keek hem aan, ''Waarom heb je geen broek en een shirt aan?'' vroeg ik alsof ik nergens iets vanaf wist. ''Omdat jij mijn shirt aan hebt, en de rest allemaal in een wasmand hier beneden ligt'' zei hij en hij kwam dichter bij. ''Mag ik mijn shirt?'' vroeg hij ''Nee, hij ruikt lekker nou jou zoek maar een ander shirt'' zei ik en hij zuchtte.

Nadat Harry zich had aan gekleed zaten we samen op de bank te kijken voor een wedding planner. ''Zij ziet er wel ervaren uit'' zei Harry ''We kunnen haar even bellen, haar nummer staat er onder'' zei ik. Nadat we gebeld hadden, en we wisten dat ze over ongeveer een uurtje naar ons toe zou komen, lagen Harry en ik op de bank. ''Dit shirt is veel te groot voor jou'' zei hij ''Nou en, het ruikt lekker en het zit lekker dus shut up'' zei ik en hij lachte en hij gaf me een kusje. Harry en ik houden echt heel veel van elkaar, we doen bijna alles samen en we genieten van elkaars aandacht. ''Het spijt me dat het zo lang duurde voordat ik je ten huwelijk vroeg'' zei ik ''Het is niet erg babe, je had wel iets beters aan je hoofd'' zei hij en ik gaf hem een kus. ''Je bent veel te lief voor me'' zei ik en hij lachte.

De bel ging en ik ging van Harry af. ''Louis, kom terug'' zei Harry dramatisch en ik grinnikte en ik liep naar de deur. ''Hi ik ben Annette de Koop, u had me een uur geleden gebeld om uw trouwdag te bespreken'' zei ze ''Ja, hi ik ben Louis Tomlinson, kom binnen'' zei ik en ik liet de vrouw binnen. ''Hi Annette de Koop'' zei ze tegen Harry toen ze hem een hand gaf ''Harry Styles'' zei hij ''Wilt u misschien iets drinken?'' vroeg ik ''Hebben jullie misschien thee in huis?'' vroeg ze ''Ja, Louis houd van thee dus ik koop altijd veel te veel thee, ik ga het even maken, wil je ook wat drinken Lou?'' vroeg ik ''Dat je dat nog moet vragen nadat we het over thee hebben gehad'' zei ik en Harry grinnikte.

HARRY P.O.V

.''Okay jongens, wat we eerst moeten weten is de datum, wanneer willen jullie het ja woord zeggen'' zei ze ''Het leek ons mooi om te trouwen op een datum met de leeftijden van onze kinderen er in. okay het is nu inmiddels 2015 Liv is 15 Darcy is 13 en Jesse is 11'' zei ik ''Ze schelen met Darcy alle twee 2 jaar, wat nou als we 2 maart 2016 trouwen, de twee van het leeftijdsverschil met Darcy ons tweede kind, en 3 omdat we 3 kinderen hebben en twee plus drie is 5 en we zijn met z'n vijven'' zei Louis ''Dat is geniaal 2-3-2016'' zei ik hard op. ''Ik denk dat het 2-3-2016 word?'' vroeg Annette lachend en wij knikte.

''Waar willen jullie trouwen?'' vroeg ze ''Op een groot grasveld met een vijvertje waar we het feest kunnen houden, en als back up dat als het regent dat er een soort huis is waar we kunnen dansen enzo'' zei ik Louis en ik hebben dit allemaal besproken als we 's avonds in bed lagen, of op de bank ofzo. ''En moet het afgesloten zijn dat alleen jullie en uw familie het kan zien, of net zoals op een strand dat er mensen die langs komen het ook kunnen zien?'' vroeg ze ''We willen het voor ons zelf houden dus het liefst niet waar voorbijgangers het kunnen zien'' zei Louis.

Nadat we alles hadden besproken maakte we een nieuwe afspraak om naar locaties te gaan kijken en die zelfde dag zouden we dan ook de ringen gaan kopen. Louis en ik moeten ook nog iets over elkaar zeggen dus als ik pauze heb van mijn werk of Louis is niet thuis dan ga ik die maken. ''Hey ouders'' zei Jesse die binnen kwam ''Hey ik dacht dat je na school ging afspreken'' zei Louis ''Ja dat was het plan, maar hij moest naar zijn oma dus het kon niet'' zei Jesse ''Nou dan heb je geluk want je zussen zijn er niet'' zei ik ''Yes, nou ja Liv mag wel maar Darcy is irritant'' zei Jesse ''Wat bedoel je Jesse?'' vroeg Louis toen hij naast hem ging zitten.

''Nou, Darcy let de hele tijd op me, ik hou van haar want ze is mijn zus enzo maar ze wil altijd alles voor me regelen enzo en ik vind het gewoon irritant'' zei hij ''Luister lieverd, Darcy heeft het gevoel dat ze je moet beschermen omdat Liv dat niet kon, en geloof me als Liv hier weer echt woont dan is ze denk ik nog erger dan Darcy, Liv en Darcy vinden dat ze er moeten zijn voor hun kleine broertje, maar als je gewoon zegt dat je het niet leuk vind en dat ze moeten ophouden dan stoppen ze echt wel'' zei Louis.

''Dankje pap'' zei hij ''Okay en nu ben ik wel even genoeg serieus geweest vandaag, ik wil iets leuks gaan doen'' zei Louis en ik lachte. ''Ga met Jesse voetballen'' zei ik ''Ja dat hebben we al best lang niet meer gedaan pap'' zei Jesse ''Okay, Okay ik kom al, ik ga je inmaken'' zei Louis en ik lachte. ''Tuurlijk schatje als jij dat geloofd'' zei ik en ik liep weg maar Louis hield me tegen en drukte me dicht tegen hem aan. ''Pas op met wat je zegt Hazza'' zei hij ''Oeh nu word ik bang'' zei ik sarcastisch en ik trok me uit Louis greep en ik liep weg en ik kreeg een tik tegen mijn kont aan. ''Zijn jullie klaar met flirten en klef doen, want dan kunnen we gaan voetballen'' zei Jesse en ik lachte en Louis liep met hem naar buiten.

LIV P.O.V.''Morgen moet ik weer naar mijn oma maar ik wil bij pap blijven'' zei ik tegen Matthew ''Snap ik Liv maar hé je kan tenminste weer naar hem toe'' zei hij en ik knikte. Matthew en ik zaten op een bankje zonder rugleuning of zo. Ineens kreeg ik een trap in mijn rug waardoor mijn ribben erg veel pijn deden. ''Door jou, raak ik mijn vader kwijt jij Bitch'' riep Jordy in mijn gezicht. ''Doe normaal gast'' zei Matthew boos en voorzichtig hielp hij me overeind.

''Luister bitch, als ik mijn vader kwijt raak is het jou schuld begrepen?'' vroeg hij ''Dat heeft die loser aan zichzelf te danken, hij heeft je moeder vermoord en daar kan ik niets aan doen. Hij is geen goede vader misschien was hij dat ooit maar hij moet leren van wat hij heeft gedaan, hij kan niet weg komen met moord en als hij mijn moeder iets aan doet dan geef ik hem, jou en je stomme broertje aan'' zei ik boos en meteen liet Jordy boos weg.

''Gaat het?'' vroeg Matthew ''Nee, ik wil naar huis'' zei ik ''Ik breng je nu naar huis'' zei hij en hij bracht me naar mijn fiets. ''Denkje dat je kan fietsen?'' vroeg hij ''Ik zou wel moeten, ik probeer het wel, het komt wel goed'' zei ik. met moeite fietsen we naar mijn huis en deed ik de poort open waar pap en Jesse aan het voetballen waren. ''Hey Liv wat is er gebeurt?'' vroeg pap ''Jordy heeft haar in haar rug getrapt'' zei Matthew en meteen kwam Harry met water en ijs aan lopen. ''Wil je even je shirt omhoog doen lieverd?'' vroeg hij. Ik deed mijn shirt omhoog. ''Jezus, Liv dit kan gaan prikken'' zei Harry ''Okay'' zei ik en ik deed mijn ogen dicht en ik beet op mijn tanden.

''Au'' huilde ik ''Het is bijna over Liv, nog even door bijten'' zei louis. Toen Harry klaar was huilde ik en pap trok me in een knuffel. ''Over een tijdje is dit over lieverd, ik beloof het'' zei hij en langzaam knikte ik. ''Gaan maar even slapen lieverd, je ziet er erg moe uit'' zei ik ''Ik kom je morgen halen voor school, als je niet naar school gaat hoor ik het wel okay, sterkte lieverd. Ik kom morgen dan even langs als je niet naar school komt'' zei Matthew en ik knikte ik gaf hem een kusje en hij ging weg. ''Ik breng je wel even naar je kamer'' zei Harry en ik knikte. ik ging in mijn bed liggen en meteen viel ik inslaap het enige dat ik nog hoorde was hoe Harry de gordijnen sloot en de kamer verliet. Verder droomde ik over mijn leven hoe het zou zijn als ik weer gewoon kan zijn wie ik was, bij mijn vaders, zusje en broertje, hoe ik was toen ik nog 5 was.

Hiiii hier is weer een hoofdstukje!! ik hoop dat jullie het leuk vonden!! morgen ga ik speciaal voor femke I can't change my feelings for you updaten!!!

xxDesiree

Tomlinson-Styles dutch larry stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu