HARRY P.O.V
''Liefje, wakker worden ik wil knuffelen'' zei Louis ineens ''Kom maar eens hier dan'' zei ik met mijn verschrikkelijke ochtend stem, ''Je stem is nu zo sexy'' zei hij en hij gaf me een kus ''Dat is het niet'' zei ik ''Wel, en waag het niet om niet te zeggen'' zei hij ''Niet'' zei ik ''Okay nu ga je er aan'' zei hij en hij begon als een klein kind op het bed te springen ''Wel, wel, wel, wel'' zei hij de hele tijd. Ik grinnikte en keek hem aan, ineens sprong hij op me maar hij kwam nogal hard aan op mijn vriend. ''Ahhh Lou'' zei ik ''Sorry baby, zei hij en hij aaide mijn vriend. ''Lou wat doe je?'' vroeg ik ''Het goed maken'' zei hij, ineens begon hij me kusjes te geven om mijn vriend. ''Lou je weet dat ik daar niet tegen kan'' zei ik en hij grinnikte. ''En dat is nou juist de bedoeling, dan moet je maar niet zeggen dat je geen sexy ochtend stem hebt'' zei hij en ik zuchtte. Ik ging onder hem vandaan en liep naar de meisjes toe.
Nadat iedereen was aangekleed was Louis even naar de lobby gegaan om te vragen naar een buggy. ''Wat voor lekkers gaan we mee nemen?'' vroeg ik aan de meisjes ''Papa mogen we bananen en wortels meenemen?'' vroeg Liv en ik knikte, ik pakte het en deed ze in de tas. Ik pakte ook wat te drinken, ''Ook koekies'' zei Darcy en ik deed wat koekjes in de tas. ''Kijk eens wat ik heb?'' vroeg Louis. ''Super, nou Liv moet ik je haar even doen?'' vroeg ik en ze knikte. Ik kamde haar haar en deed een speldje in haar haar. ''Ik ook'' zei Darcy, ''Kom maar dan'' zei ik Darcy ging voor me zitten en ik kamde haar haar, ze heeft veel korter haar dan Liv dus ik deed er geen speldje in.
''Meiden kom, we gaan naar het strand'' zei ik Liv greep naar Darcy's hand en ze liepen naar de deur. ''Kijk eens aan'' zei Louis die aan kwam lopen met een buggy voor twee personen. Ik zette de meisjes erin en ik gaf Louis een kus en samen liepen we naar buiten nadat ik het pasje van de deur had gepakt. Ik duwde de meisjes met een hand en met mijn andere had ik Louis' hand vast. De meisjes hadden een spijkerjurkje aan, die jurkjes hadden we twee weken gekocht en ze wilde allebei dat het ongeveer het zelfde was. We liepen naar de lift en Darcy zeurde dat ze uit de buggy wou. ''Luister Darc, straks als we op het strand zijn mag je eruit. Maar niet nu'' zei Louis en Darcy keek mij aan, ''Nee Darcy je blijft gewoon zitten'' zei ik en ze keek ons boos aan.
Toen we een goed plekje hadden op het strand haalde ik de meisjes uit de buggy en zette ze op een handdoek van Rapunzel neer. Louis smeerde de meisjes goed in en ik blies hun bandjes op. Louis deed zijn shirt uit en man wat heeft hij een lekker lichaam. ''Wil je mij insmeren Hazza?'' vroeg hij ''Tuurlijk Boo'' zei ik, ik ging naast hem zitten en smeerde zijn rug in, daarna zijn benen en armen en als laatst zijn torso. Louis heeft een heel klein buikje en dat is super schattig. Toen ik klaar was met zijn torso deed ik zijn gezicht. De meisjes keken ons lachend aan en ik gaf Louis een kusje toen ik klaar was.
Nadat we allemaal waren ingesmeerd ging Louis met de meisjes zwemmen en bleef ik bij de spullen. Ik vind dat totaal niet erg want nu kan ik lekker bruin worden. Na een tijdje voelde ik de zon niet meer en werd ik nat. Ik deed mijn ogen open en zag Louis boven me hangen, ''Hi handsome, waar zijn de meisjes?'' vroeg ik ''Die zitten daar even iets te drinken en met het zand te spelen'' zei Louis en hij begon me te zoenen. Ik zoende terug en louis ging nu echt op me liggen. ''Lou ik wil niet nat worden'' zei ik en hij lachte ''Te laat'' zei hij lachend en hij ging van me af.
''Papa?'' vroeg Darcy ''Ja schatje'' zei ik ''Ga je mee zwemmen?'' vroeg ze ''Ga maar, ik blijf wel bij de spullen'' zei Louis ''Nou vooruit dan'' zei ik en ik liep met de meisjes het water in. darcy ging op mijn rug zitten en ik tilde liv. ''Papa'' lachte Liv toen ik haar naar achter hield en haar haren nat waren. Darcy lachte ook en ik grinnikte. Toen ik weer goed ging staan knuffelde Liv mij en gaf me een kus. Ik zie Liv als mijn eigen dochter, zei mij als haar echte vader want ze zegt nooit Harry maar altijd papa en dat vind ik best fijn. Ik hou van Liv en ik kan me nu geen leven meer voorstellen zonder haar.
LOUIS P.O.V
Harry kwam weer terug met de meisjes en ging naast me zitten. ''Was het leuk meiden?'' vroeg ik en ze knikte. ''Willen jullie iets drinken?'' vroeg Harry en weer knikte ze. Ik gaf ze allebei een pakje drinken en ik liet ze het pakje aan de oortjes vast houden. ''Willen jullie ook iets lekkers?'' vroeg ik ''Mag ik een wortel?'' vroeg Liv en ik knikte ''Ik wil een koekie'' zei Darcy. Ik gaf ze hun eten ''En wat wil jij liefje?'' vroeg ik ''Ik wil wel een banaan'' zei hij en ik gaf hem een banaan.
De meisjes waren voor ons aan het spelen met zand en er kwam een ander meisje bij zitten. ''Hoi, ik ben Eva mag ik met jullie spelen?'' vroeg ze en Liv knikte. Harry grinnikte en hij keek mij aan. ''Kon het maar altijd zomer zijn'' zei hij ''Hoezo?'' vroeg ik ''Dan kan ik altijd naar je mooie lichaam kijken zonder dat je dat weet'' zei hij ''Hazz ten eerste ik heb geen mooi lichaam want ik heb een buikje en ten tweede ik weet echt wel wanneer je naar mijn lichaam kijkt'' zei ik en ik gaf hem een kus.
''Ik hou van je buikje, het is schattig'' zei hij ''Het is lelijk, ik wil net zo dun en gespierd zijn als jij'' zei ik ''Het is niet lelijk het is cute, en je gaat je zelf niet veranderen want ik vind je leuk zoals je nu bent dus je blijft ook zo'' zei hij. ''Zelfs al zou ik het kunnen, zo'n mooi lichaam als jou krijgen, dan zou ik daar te lui voor zijn dus jij wint, ik doe niets aan mijn lichaam'' zei ik ''Yes'' zei hij en hij gaf me een kus. ''Papa wil je een taartje van ons kopen?'' vroeg Darcy aan mij ''Ja tuurlijk schatje, hoeveel kost het?'' vroeg ik ''50 euro'' zei ze en Harry moest moeite doen om niet te lachen, ik gaf hem een kleine elleboogstoot. ''Alsjeblieft meisje'' zei ik ''Dankje wel papa'' zei ze en ze gaf me het 'taartje' ''Dankje lieverd'' zei ik en ze ging weer bij Liv en Eva zitten.
''Oh thank god'' zei een vrouw van ongeveer mijn leeftijd. ''Eva, zeg de volgende keer even waar je heen gaat, we hebben je overal gezocht'' zei ze ''Sorry mama, ik was spelen met Liv en Darcy'' zei ze en de vrouw tilde haar op. ''Hi ik ben Rosalie, sorry dat mijn dochter hier ineens ging zitten'' zei ze ''Hi ik ben Harry en dat is mijn vriend Louis, het maakt niet uit hoor, onze dochters Liv en Darcy vonden het wel leuk volgens mij'' zei Harry ''Okay fijn om te weten dat ze zich gedragen heeft, en het was leuk kennis te maken, misschien zien we elkaar nog wel een keer'' zei ze en wij knikte en Rosalie en Eva liepen weg.
''Papa ik ben moe'' zei Darcy tegen Harry en ze ging bij hem op schoot zitten. ''Gaan we weer erug naar het hotel, dan kunnen de meisjes even in bad en slapen'' zei Harry en ik knikte. ''Kom Liv'' zei ik en ze kwam naar me toe rennen en gaf me een knuffel en een kus. ''En waar heb ik dat aan verdient?'' vroeg ik ''Omdat je lief bent en omdat ik heel veel van je hou'' zei ze en ze gaf me weer een knuffel. Ik hielp Liv met haar jurkje en Harry hielp Darcy met haar jurkje en hij zette een slapende Darcy in de buggy. Ik zette Liv ernaast en hielp Harry met opruimen.
De meisjes lagen in bed want ze waren echt heel erg moe. Harry en zijn ook wezen douchen en nu zitten we op de bank. Harry is me aan het masseren omdat mijn rug de laatste tijd echt mijn doet. Hij zit op mijn kont en dat voelt heerlijk. ''Van wie heb je leren masseren?'' vroeg ik ''Niemand hoezo?'' ''Gewoon je doet het zo goed'' zei ik en hij grinnikte. Hij ging even goed zitten en dat voelde zo goed dat ik kreunde van genot. Ik hoorde Harry zacht grinniken en ik zuchtte. ''Doe dat nooit meer wil je'' zei ik en hij deed het nog een keer. ''Dat krijg je terug van vanochtend'' zei hij
''Okay sorry, please stop'' zei ik smekend, en hij deed het nog een keer en nog een keer en nog een keer, en toen stopte hij en ging hij van me af. ''Oh fijn, dan moet ik mezelf hier ook weer vanaf helpen'' zei ik wijzend naar mijn vriend. ''Ik wil je wel helpen'' zei hij met een grijns. ''Okay'' zei ik meteen en snel. En hij begon aan mijn vriend te zitten en kneep er zachtjes in, ik kreunde zacht en Harry deed mijn kleren uit en ik die van hem. Dit kan nog wel eens heel leuk worden.
Hiii ik heb dit boek heel lang niet meer geupdate dus ik hoop dat dit hoofdstuk lang genoeg was! ik hoop dat dit hoofdstuk leuk was dus please comment!!!
xx Desiree
JE LEEST
Tomlinson-Styles dutch larry stylinson fanfic
FanfictionLouis en Eleanor zijn getouwd en hebben samen een dochter van 4: Liv. Louis en Eleanor hebben de laatste tijd alleen maar ruzie. ze besluiten uit elkaar te gaan, omdat dat het beste is voor hun zelf en voor Liv. Maar niet alles gaat zoals Louis had...