Helloo ,aslında bugün bölüm atmayacaktım ama dayanamadım 🥲
Çok uykum var ve taslakta hazır olan bölüm nasıl olduysa silindi ve yeniden yazmak zorunda kaldım 😩
Her neyse umarım beğenirsiniz ,hadi muahh 💋***
"Ne yapıyorsun?"."Kendimi rahatlatıyorum malum sen uğraşamazsın".
"Gidip odanda rahatlatsana kendini.İlla gözümün önünde yapmak zorundamısın?".
"Düşündümde seninle ne zamandır eğlenmiyoruz ,gel benimle".
"Hiç bir yere gelmiyorum".
"Çok konuşuyorsun".
Dedi ve ben daha bir şey diyemeden beni kucağına alıp yukarı çıkmaya başladı.Odasına götüreceğini düşünüyordum fakat beni siyah kapılı odaya götürdü.
Şuan aşırı tırsıyordum.Kesin bu piçin aklında salak saçma şeyler vardı.
Beni odaya soktuktan sonra yatağın üstüne fırlatdı ve kendisi seks oyuncaklarını yerleştirdiği dolabın yanına adımladı.Merak duygusu içimi yiyordu.Acaba bu kez ne yapacaktı.Hiç bilmiyorum.Tahmin dahi edemiyordum.
Derken elinde siyah renkli bir kelepçe ile yanıma geldi.
"Uzan".
"N-neden".
"Salağa yatmayı kes.Sanki ne yapacağımı bilmiyorsun".
"İstemiyorum".
"İsteyip istemediğini sorduğumu hatırlamıyorum.Şimdi uzan".
Dediğini yaptım ve yatağa uzandım.Ellerimi başımın üstünde birleştirdi ve kelepçeni yatağın başlığına taktı.Sonra bedenimi süzdü ve odadan çıktı.
Nereye gitdiğini ďüşündüğüm vakit elinde şarap olduğunu tahmin etdiğim bir şişe ile döndü.Ne yapacağını çok merak ediyordum.
Yanıma geldi ve şarabı masaya bıraktı.Kırmızı şaraptı bu ,en sevdiğim.
"Üstündeki fazlalık bence onu yok edelim".
Üstümdeki tshortu ortadan ikiye ayırdı ve üst bedenimin tamamen açıkta kalmasını sağladı.Altımda zaten kısacık bir şort vardı ona dokunmadı.
Kendi üzerinde birşey yoktu.Sağ kolu tamamen dövmelerle kaplıydı.Sırtına kadar uzanıyordu bu dövmeler.Sıkı göğüsü cidden gel beni yala diyordu.Çok seksiydi bu adam.Bembeyaz ve pürüzsüz teni tapılası duruyordu.
Masanın üstünde duran şarabı aldı ve kapağını açarak bana daha fazla yaklaştı.Gözlerimin içine baka baka şarabı göğüs hizamdan göbek deliğime doğru dökmeye başladı.Hareketleri çok yavaş ve tahrik ediciydi.Bakışları ve şuan karşımda çıplak oluşu penisim için hiç iyi değildi.
Şarabı dökmeyi bıraktı ve gözlerimin içine bakarken diliyle göğüsümden göbeğime yol çizmeye başladı.Yaptığı cidden beni çileden çıkarıyordu.O kadar yavaş yapıyorduki şuan öle bilirdim.
Zevk alıyordum.Dilinin bedenimde çizdiği yollar bana zevk veriyordu.Sivri ve sıcak dili sanki bedenimi delip geçiyordu.Yavaş yavaş yukarılara doğru kalkmaya başladı ve dilini göğüs ucumla buluşturdu.Hem ısırıyor hem de emiyordu.
Zevkten başım dönüyordu.Penisim zonkluyordu ve ben hiç iyi değildim.Şuan ona beni becermesi için yalvara bilirdim.
Göğüs ucuma son kez öpücüğünü bıraktı ve boynuma doğru gelmeye başladı.Başımı yukarı kaldırdım ve ona daha fazla alan sundum.Derimi öpüyor sonrada aynı yeri emiyordu.Emdiği yerleri yeniden öpüyor ve yeniden emiyordu.Şuan boynum mosmordu ,emindim.
Boynumada son kez öpücüğünü bıraktı ve dudaklarıma doğru nefesini verdi.Şuan onu öpmek için çıldırıyordum.Ama o beni öpmüyordu dudaklarını dudaklarıma değdiriyor ,nefesini üflüyordu.Onu öpmek için ben hamle yapsamda geri çekildi ve histerik bir gülüş sundu bana.
"Dayanamıyorsun değil mi? Şuan kucağımda zıplamak ,zevkten 4 köşe olmak istiyorsun".
"Sikeyim seni Jungkook öp artık beni.Dayanamıyorum".
Dediğimi ikiletmemişti bile.Sanırım kendiside zor durumdaydı bu yüzden hemen dudaklarıma kapaklanmıştı.Eğer öyle olmasaydı eminimki beni süründürmeye çalışırdı şuan.
Yumuşak dudakları dudaklarımı öyle güzel eziyorduki.Alt dudağımı dudaklarının arasına almış emiyordu.Ağzımdan bir inleme bıraktım havaya ve oda fırsatdan istifade sıcak dilini ağzıma yolladı.Dilini ağzımda hiss eder etmez dudaklarımın arasına aldım ve emmeye başladım.Odada öpüşme seslerimiz yankılanıyordu ve bu beni daha fazla azdırıyordu.
Jungkook ellerini belimde ve kalçamda gezdiriyordu.Kalçamı sıkıyor resmen hamur gibi yoğuruyordu.Dudaklarımdan ayrıldı ve altımdaki şortu bir anda altımdan çıkardı.Şortumun altından bir şey yoktu.Dolayısıyla şuan tamamen çıplaktım.
Kendi altınıda çıkardıktan sonra sadece boxerı ile göz önündeydi.Yanıma gelerek tam kafamın üstünde durdu ve boxerını indirip penisini çekmeye başladı.
"O güzel ağzın çok konuşuyor.Biraz sussun bakalım".
Dedi ve penisini ağzıma verdi.Şuan örümcek adam pozisyonundaydık ve ben onun penisini zevkle emiyordum.Ellerim bağlı olduğu için pek rahat değildim ama dünyanın en güzel tadan lolipopunu emer gibi emiyordum penisini.Altdan ve ters.bir biçimdede olsa Jungkook çok ateşli duruyordu.Uzun saçları yüzünün her yerindeydi.Kasları o kadar sık duruyorduki iğne sokup patlatmak istiyordu insan.
Bir kaç kez daha ağzıma gel git yaptıktan sonra ağzıma boşaldı ve bende menileri yutdum.Hiçbir iğrenme belirtisi göstermeden.
Diğer tarafıma geçti ve beni yatakta ters döndürdü.Şuan ellerim önümde bağlı ve kalçam dışarıya çıkık kafamda önde duruyordum.Jungkook iki parmağını ağzıma soktu ve ben yine lolipop gibi emmeye başladım.Yeterli olduktan sonra ağzımdan çıkardı ve daralıp genişleyen deliğime soktu.İçimde makas haraketleri yaparak beni hazırladı ve parmağını içimden çıkardı.Penisini deliğime konumlandırdı ve belimden tutarak içime girmeye başladı.Doggy pozisyonu ,ımm en sevdiğim.
"Sikeyim T-Taehyung çok darsın".
"Ahhh -hh orası J-Jungkook ,daha sert".
Sözlerimden sonra zevk noktama daha sert vuruşlar yapmaya başladı.Zevkten gözlerim kayıyordu ,bulutların üstünde hiss ediyordum kendimi.
Aynı yeri defalarca kez ezdikten sonra içimden çıktı ve zevkten seğiren penisimi tutup çekmeye başladı.
Beklemediğim anda yine içime girdi ve yine ezberlediği zevk noktama vuruş yapmaya başladı.
Hem önden hem arkadan aldığım ikili zevk artık beni öldürecekti.
Ağzım açık kalmıştı ve gözlerim kayıyordu.
Terden saçlarım alnıma yapışmıştı ama umrumda değildi.Bu anı hiç bir şey bozamazdı.
Derken dışardan gelen polis arabası sesleri zevkten kayan gözlerimi yerine getirmeyi başarmıştı...
***