'Teklif

21.4K 667 450
                                    

Öncelikle merhaba.

Bu kitap yazdığım değil fakat yayınladığım ilk kitabım.

Yaklaşık 2 seneyi aşgın bir süre önce yazıyordum bu kitabı.

Yayınlamak düşüncesiyle tabii.

Sadece bir kaç şeyden ötürü yayınlamaktan vazgeçtim.

Ve bu sene yeni bir hesap açıp paylaşmaya karar verdim yani kısaca acemice aynı zamanda bolca cringe bölümler olucaktır.

Kitabı bitirdikten sonra ilk bölümden son bölüme kadar yazım hatalarını düzelteceğim.

Şimdiden söyleyeyim yazım hatası ,cringelik ve b. vardır şimdiden söyleyeyim.

Aynı zamanda küfür ,smut ve bdsm benzeri olaylarda yer edinmekte.

Aynı zamanda üyeler şu anda reşit rica ederim gelecek bölümlerde saçma sapan pedofili yorumları yazmayın.

Yazacaksanız okumayın!

Keyifli okumalar 💘

***

Saat sabah 8di.Ben ise işim gücüm yokmuş gibi arkadaşımı havaalanından almak için yola çıkmak üzereydim.Uçak saat 9 civarlarında havaalanına iniş yapıcaktı.Yani sanırım~

Elimi ters yumruk haline getirip gözlerimi ovduktan sonra hızlıca üzerimi değiştirdim ve ağzıma bir kaç lokma bir şeyler atıp evden hızlıca çıktım.Arkadaşım Jimin ile beraber kullandığımız ortak bir arabamız vardı.Şuan arabamızı ortak kullandığımız arkadaşımı ortak kullandığımız arabayla almak için havaalanına gidiyordum.Aishh cidden bu nasıl bir cümle? Her neyse her şey çok güzel ilerliyordu ve hayatımdan çok memnun bir biçimde arabayı kullanırken neden bir şarkı açmayayım dedim.Demez olsaydım...

Kenardaki arabaların işitme duyumu yitiridiğimi düşünderecek raddede sesi fullemiştim.Bağıra çağıra Sweather weather söylüyordum.Bilin bakalım ne oldu? Anın heyecanı ile gözlerimi kapadım ve şarkıya kendimi daha fazla kaptırmışdım ki zank diye önümde duran arabaya resmen girdim?!

Gözlerimi neredeyse yerinden fırlayacak kadar açarak şokdan kurtulmaya çalışıyordum.Bizim arabaya pek bir şey olmamıştı fakat öndeki araba hakkında aynı şeyleri düşünemeyecektim sanırım.Şoktan çıktıktan sonra hemen arabadan fırladım ve önümdeki arabanın yanına gitdim.Cama 2 3 kez tıklattım ve kapı aniden açıldı.Açılan şey yalnızca kapı değildi sanırım ,ağzımda kapıyla birlikte açılmıştı.

Yaklaşık 1.79-80 boylarında ,yani benden neredeyse 15cm uzun ,mor saçları ensesine kadar ,sağ kolu tamamen dövmelerle kaplı ve benden 5 kat daha iri ,kas yığını birisini görmek açıkcası planlarımın arasında yer edinmiyordu.Hoş zaten adamın arabasının götüne girmekte planlarımın arasında yer edinmiyordu ama her neyse işte.

Adamın siyah irislerini üzerimde hiss etdiğim zaman hayal dünyamdan sıyrıldım ve adama dünyaya gelişini sorgulatacak derecede yapmacık bir gülümseme yolladım.Ama adamın suratında tek bir mimik bile değişmedi.Gözlerinin önünde elimi sağa sola salladım ve "ımm ben şey ,ben çok özür dilerim.Gerçekten istemeyerek oldu" dedim.Ama araba o kadar lüks bir arabaydı ki sadece bir özürle bu işin hall olacağını pek sanmıyordum.

"Düz yolda arabamı ezebildiğine göre sen ya körsün ya da fazla şaşkın"dedi irislerini üst bedenimde gezdirirken.

"Bakın bayım size çarpma sebebimi açıklamayacağım ,sadece yanlışlıkla olduğunu bilmenizi isterim.Arabanızın masrafı her neyse karşılayacağım".

Gözleri 1 2 saniye daha bedenimde gezdikten sonra gözlerime baktı ve

"Gerek yok" dedi.

"Hayır ,buna ben sebep oldum ve asla masrafınızı karşılamadan buradan gitmem"dedim.

"Peki o halde gidelim bakalım masrafımız ne kadar tutacak"dedi ve resmen zaten götünü versen bile ödeyemeyeceksin der gibi bir bakış atdı.Tamir şirketini aradıktan 15-20 dakika sonra 2 adet çekici geldi ve adını bilmediğim adam işcilerle konuşmaya başladı.Bende salak gibi kenarda durup etrafı seyr ediyordum.Biraz sonra yanında 2 adamla birlikte yanıma geldi.

"Evet ,arabamızın masrafı tam olarak 124.500 won".

Sanırım kendimi öldüre bilirdim ,evet yapmalıydım.Aksi takdirde bu parayı ödemem imkansızdı.Ailemin gönderdiği parayla geçiniyordum ama onlar bana ayda 100.000 won ancak gönderiyorlardı.Düşüncelerimden sıyrıldıktan sonra adama baktım ve alaylı gözlerle bana baktığını gördüm.

"Şey ben ,ben sanırım bu parayı şuan ödeyemeyeceğim.Yani şey taksit gibi ödesem olur mu?" sona doğru sesimi tatlı çıkarmaya çalışarak adama masum köpek bakışlarımı atdım.

Bana baktı ve "sana bir teklifim var"dedi.

"Evet dinliyorum"dedim.

"Eğer bana kucak dansı yaparsan ,borcunu silerim".

***

Ficde Taehyungun 19 ,Jungkookun 29 yaşı var arkadaşlar.

Lap Dance / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin