***
Selam öncelikle.Bölümü geç yayınladım farkındayım sebebi ise sinirlerimin gerçekten ama gerçekten alt üst olmasıydı.
Son zamanlarda bu kitapla alakalı cidden canımı sıkan yorumlar alıyorum.
Hatta bu durum canımı o kadar sıktı ki bir ara kitabı silmeyi düşündüm.
Bu yüzden taslağa attım ve silip silmemek arasında git gel yaşadım.
Sonra ise saçma sapan bir iki yorum yüzünden emeğimi silmenin anlamsız olduğunda karar kıldım.
Bu konuyla ilgili son kez konuşuyorum zaten.
Gereksiz yorum yapıp can sıkmayın.
Ya okumayın ya da herşeyin en mükemmelini siz biliyormuş gibi yorum yapmayın.
Zaten yakında final yapacağım.
Her neyse yanımda olan ve bana destek çıkan herkese teşekkürlerimi iletiyorum.
İyi okumalar.
***
Jeongguk'la kahvaltımızı etmişdik.Jeon işinin olduğunu söylemiş ve benimle biraz daha vakit geçirip gitmişdi.
Ev pek fazla dağınık değildi fakat ben yinede dağılmış yerleri toparlamış ardından kendime çay yapıp oturmuştum.
Jimin beni aramış ve eve geldiğini söylemişti.
Onunla konuşmamın üzerinden neredeyse 1 saat geçiyordu ve neredeyse gelmek üzeredir diye düşünüyordum.
Düşündüğüm gibi oldu ve anahtarın sesini duyduğumda Jimin'in geldiğini anlamıştım.
"Aşkım ben geldim"
"Hoşgeldin" dedim ve koşarak ona sarıldım.
Onunla eskisi kadar sık vakit geçiremiyorduk.
Bunun ikimizde farkındaydık.
Bugün birşeyler yapabilirdik aslında.
Sarılmamızı kısa tutdum ve omuzlarından tutarak kafamızı aynı hizaya getirdim.
"Bugün birşeyler yapmaya ne dersin jiminah?"
"Harika olur derimde şimdi olmaz duş almam gerek"
"Zaten bende şimdi demedim.Akşam gidebiliriz"
"Olur.Sen nereye gideceğimize karar ver bende ona göre hazırlanırım"
"Tamamdır"
Jimin yanağıma sulu bir öpücük kondurdu ve odasına doğru adımladı.
Bende bu sırada nereye gideceğimize karar verecek ve ne giyeceğimi seçecektim.
***
Jimin duşdan çıkmış ,saçlarını kurutuyordu.Bende L şeklindeki koltuğa oturmuş mekan belirliyordum.
"Baksana jiminah burası gayet güzel gözüküyor ne dersin?"
Kafasını hafif eğerek kucağımdaki bilgisayarın ekranına baktı ve beğenmez ifadeyle yüzünü buruşturdu.
"Buraya Yoongi ile birlikte gitmiştik gösterildiği gibi bir yer değil.Sapık dolu"
"Anladım o halde siktir olsun"
"Peki burası nasıl?"
"Burasıda eğlence merkezi adıyla gösterilen fakat gece yarısından sonra gay bara çevrilen bir mekan"