22. Te end ✔

92 17 5
                                    

Nog steeds kijk ik vanaf boven naar beneden. Naar de aarde, de parel waar we eigenlijk zo zuinig op zouden moeten doen; maar we niet doen. Waarom niet? Omdat het om geld draait? Nee dat zou het niet moeten zijn, het zou om elkaar moeten gaan. We zouden naar elkaar moeten kijken, elkaar moeten helpen. Want we kunnen elkaars problemen toch zo goed oplossen? In plaats van geld kost geld, jij bent belangrijker als geld.

Het is veel beter nu ik hier ben. De monsters zijn verjaagd door de mensen die ervoor geboren zijn.

Iedereen is met een reden geboren. De reden waarom ik geboren ben is om andere te laten in zien om eerst na te denken voor ze wat doen, denk ik. Al was het niet op een goede manier.

Ik kijk om me heen. Alles is hier zoals het op aarde zou moeten zijn.

Aan de overkant stuikelt een kind en een man laat zijn jas in de modder vallen en helpt het kind overeind. Alles gaat voor elkaar. Dat is wat hier gebeurt elke dag weer. Het is hier rustig vrede zonder oorlog. Zoals het op aarde zou moeten zijn.

Warme adem stijkt langs mijn wang wat me een rilling geeft. Ik kijk om en kijk in de ogen van Roan. Hij slaat zijn armen om mijn middel en samen kijken we door het gouden raam naar de aarde. Een parel waar steeds meer vuil om heen komt. Ik hoop dat ze het op tijd ontdekken dat ze het anders moeten doen. Dat het de enige parel is dat ze hebben..

Dat was het dan. Het laatste hoofdstuk. Ik hoop dat het leuk was.

You will know her name  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu