השעה 7 רק קרבה והייתי מוכנה לזה,המכתב האחרון עם זר הורדים הלבנות היה כתוב שתי מילים - ׳תחפשי אותי.׳
הפעם,אני לא אצטרך רק לחפש אותו אלא גם למצוא אותו.
החלטתי לאסוף את השיער שלי לקוקו אבל בגלל שלא הלך לי טוב אז פשוט קלעתי את השיער שלי לצמה.
לבשתי חולצה לבנה רגילה וג׳ינס,כדי שיהיו לי תקוות שהכל יהיה בסדר הרגשתי שבסדר לקחת את הג׳קט של זאיין.
לבשתי אותו מעלי ונשמתי עמוק,בדיוק שיצאתי מהחדר שלי פגשתי את מייקל ואז אמא שלי.
״לאן את הולכת גברת צעירה?״ היא שאלה כשהיא חקרה אותי וסקרה את כל גופי.
״פגישה עם הבנות,אל תדאגי..אני,אני אחזור לפני חצות או שאני אחליט לישון אצל קיילי. נראה. אבל אל תדאגי.״ שיקרתי לה כתירוץ. לא היה לי נעים אבל לא יכולתי להעמיד אותה בסכנה ושתהיה פרנואידית לגבי. לא רציתי שהיא תדאג לי.
היא הנהנה בראשה ונכנסה לחדר שלה,כשהיא סגרה את הדלת מייקל סימן לי ׳לייק׳ עם האגודל.
״הכל יהיה בסדר,אנאבל,את יודעת מה את צריכה לעשות.״ הוא אמר והנהנן בראשו,״ג׳ני תבוא לשם בשבע וחצי,אם היא תראה אותך היא תודיע לנו,אנחנו ננסה לחפש מידע בינתיים ונשחרר אותך.״ הוא אמר ואז חיבק אותי.
״זה בסדר,מייקל. אני אהייה בסדר.״ אמרתי בחיוך קצת מזויף,ירדתי במורד מדרגות בתחושה מתוחה.
התקדמתי אל הדלת הראשית של הבית,נגעתי בידית ופתחתי את הדלת. חייכתי אילוץ מהיר למייקל ויצאתי מהבית.
כל צעד וצעד שקירב אותי למטרה גרם לי להלחץ עוד יותר אבל ניסיתי כמה שיותר להישאר רגועה כדי שהכל יעבוד.
נכנסתי לרכב של אשלי והיא להפתעתי חייכה אלי ושאלה. ״איך את מרגישה?״
״בסדר,אני מניחה. את?״
היא פשוט הנהנה בראשה בלי לומר מילים מיותרות,היא התחילה לנסוע ותהיתי אם צריך אולי לעצור למלאות גז אבל לא התאמצתי לשאול.
אשלי הדליקה את הרדיו והשמיעו שיר מרגיע שהצליח גם להרגיע אותי לכמה זמן עד שהתחלתי לחשוב על מה שיקרה שם.
״הכל טוב?״ אשלי שמה לב אלי,מיהרתי להנהנן בראשי ולחייך זיוף מהיר.
YOU ARE READING
Gravity - Z.M
Fanfictionאנאבל ליאנר אוורנסון היא נערה כמו כל נערה אחרת. אנאבל היא בחורה בדרך כלל שקטה ובודדה ובתיכון שלה היא תמיד לבד והיא מסתדרת עם זה טוב מאוד כי לאף אחד לא אכפת. אבל כשאמא שלה מתחתנת עם החבר שלה דן היא עוברת לעיר אחרת ובית חדש. את אח שלה החורג מייק...