פרק 68 - מצטער

961 77 9
                                    


לא אשקר. הרגשתי מעט אכזבה, מין צביטה בלב כשגיליתי שהוא לא האב אבל גם נשמתי לרווחה כי ידעתי שאם הוא היה, זה היה מאתגר.

עם זאיין לא דיברתי מאז המקרה, הוא גם לא בדיוק הסביר את עצמו בזה שהוא לקח את הבדיקות לעצמו. לא רציתי לדבר איתו כלל וברגע שהדבר הזה נגמר, הבדיקות - אז אנחנו סיימנו.

סיפרתי לברנדון והיה אפשר לראות בפניו שהוא שמח אבל לא אמר דבר חוץ מ״אני אוהב אותך.״

ושהוא איתי.

קמילה כבר הספיקה לחזור לברצלונה להתכונן לחתונה שלה שבעוד שבועיים וברנדון בדיוק סיים את השנה הראשונה שלו.

רוב החברים כבר סיימו וקיילי בשלבי לחץ, היא בחודש האחרון מה שאומר שהוא יכול להיוולד כל רגע.

קיילי ומייקל כבר הספיקו לעצב את החדר של הילד שלהם שעדיין לא החליטו על שם וקיבלתי הרבה השראה מהעיצוב שלהם.

הלכתי לבית החולים לפני כמה זמן עם ברנדון כדי לדעת את המין, כל כך שמחתי שזאת הולכת להיות ילדה. כבר הספקתי לספר לרוב החברים אבל עדיין לא למשפחה, תיכננתי לספר להם בחתונה.

האמת, תמיד במשפחה שלי היו בנות, אך ורק בנות.

סבתא הולידה את אמא שלי ואת דודה שלי, אמו של גייב והיא הייתה היחידה שהצליחה להוציא בן.

אחר כך, אמא שלי ילדה אותי ואת קמילה ואני הולכת להוליד תינוקת.

זה מרגש אותי לדעת שבאמת יש לי בבטן תינוקת מהממת שהולכת לבוא לעולם הזה אבל הדבר הכי קשה בזה שאני לא יודעת מי האב האמיתי.

העובדה שעשיתי משהו שאני לא זוכרת ועם מישהי שאני לא יודעת מציקה לי אבל אני מדחיקה את זה בתוך הלב ובתוך הראש.

הימים עברו מהר יותר ממה שחשבתי, והטיסה שלי התקרבה.

ברנדון לא בא איתי כי יש לו מפגש משפחתי עם המשפחה שלו באוסטרליה, כל כך רחוק מספרד.

בהתחלה, ממש לא רציתי בזה אבל ידעתי שאין לו ברירה ושאני לא אמנע ממנו לפגוש את משפחתו מחדש אחרי הרבה זמן שהוא לא פגש אותם.

אז קיבלתי את זה שאני הולכת להיות במטוס לבד בלי ברנדון.

אבל בנוסף לכל זה, קיילי ומייקל גם החליטו לא לנסוע בגלל שקיילי בחודש האחרון והיא לא יכולה לעזוב את הארץ ומייקל כמובן נשאר איתה.

שמעתי שגם נייל לא יבוא וזה די ברור, ההיסטוריה בינו לבין אחותי קשה והוא לא רצה לבוא להשתתף.

ולגבי השאר, לא באמת דיברתי עם כל אחד אבל מניחה שכולם יבואו, כמובן שגם זאיין.

יום הטיסה הגיע מהר מאוד וזה היה קצת עצוב להשאיר את ברנדון מאחור, למזלי, רוב החברים היו באותה טיסה ככה שלפחות הכרתי מישהו.

Gravity - Z.MWhere stories live. Discover now