פרק 71 - שלנו

924 67 30
                                    


כשחזרנו לחדר עם החברים, כולם תהו למה נעדרנו לכל כך הרבה.

״זאיין לא מצא את המקום שרצה.״ פלטתי מפי כשהתיישבתי בחזרה במקומי, ליד אליסה וכשחשבתי על מה שאמרתי זה היה נשמע כל כך לא נכון.

״מה זאת אומרת?״ אשלי שאלה והלב שלי התחיל לדפוק, לא ידעתי מה לענות לה.

זאיין נאנח. ״היא מתכוונת שהיו הרבה אנשים והיה קשה להגיע לאזור רגוע.״ הוא הצליח לתקן את המשפט שלי.

״אוקיי...״ אליסה ענתה וזה גרם לאווירה קצת מביכה.

תהיתי מה כולם חשבו באותו רגע. בטח חשבו שהתנשקנו או התמזמזנו ורציתי למות במקום.

״אז השלמתם?״ ג׳ני שאלה לאחר שתיקה לא קצרה ולא ארוכה והופתעתי לשמוע את התשובה של זאיין.

״כן,״ אמרתי באותו זמן שזאיין בעצם אמר ״לא.״

״וואו, משהו כאן לא עובד.״ הארי אמר ונשמע כיאילו הוא גנב קצת שתייה חריפה בזמן שאני וזאיין נעדרנו. ״או שאתם לא דיברתם בכלל.״ הארי קרץ וכן, בהחלט הבנתי שהוא שיכור.

לואי נתן לו מכה קטנה על הראש. ״אתה מביך אותם.״ לחש לאוזנו אבל זה היה מספיק חזק שכולם ישמעו.

אליסה נתנה לי מבט של ׳זה קרה?׳ והנדתי לה בראשי. ״מה יש לכם?״ שאלתי את כולם מסביבי.

אשלי קמה והכריזה, ״אני יוצאת, גם ככה עוד חמש דקות זה מתחיל.״ היא אמרה ויצאה.

אחריה, מאט קם ממקומו ואמר שיש לו שיחה דחופה. איך שהוא, היום הוא נראה הכי לא בעניין ואולי כי באמת היו לא בעיות שהשאיר בממלכה המאוחדת.

״אני אלך לעזור להארי לפני שיתנפל שם על כולם.״ לואי אמר והארי בא אחריו כשהוא חייך לכולם.

״אז?״ שאלה אליסה, ״בואו נצא, הולכים לאכול.״ היא אמרה וכל השאר שנשארו קמו וכולם יצאו אחד אחרי השני לכיוון השולחנות שלנו.

״מה זה היה עכשיו?״ שאלתי את אליסה והיא חייכה אבל לא אמרה דבר.

לא הפסקתי להסתכל על אליסה כדי שתאמר לי וזה בהחלט הצליח הנעיצת מבטים.

היא גיכחה. ״אני לא יודעת, ברצינות. זה אף פעם לא קרה לי.״ היא אמרה ואז המשיכה, ״אבל אני חושבת שכולם שתקו כי הבינו ששניכם הזדיינתם או משהו בזמן שהלכתם.״

״מה?״ צעקתי אבל למזלי המוזיקה קצת חיפתה עלי אז רק אליסה שמעה אותי באותו רגע כל כך חזק. ״לא, באמת אני רצינית...״ התחלתי למלמל דברים.

״בטוח?״ שאלה ולא האמנתי אפילו שהיא שאלה את זה.

נאנחתי, משכתי בכתפי. ״באמת דיברנו...״ אמרתי לה והיא הסתכלה עלי, ידעה שיש לי עוד מה להוסיף ולא הסתרתי זאת. ״ובסוף, קצת התקרבנו אבל לא קרה כלום. נשבעת.״ אמרתי לה והרמתי את שני ידיי.

Gravity - Z.MWhere stories live. Discover now