פרק 54 - לרגע אחד

1.4K 119 9
                                    

היי בנות!

אוקיי, קודם כל נתחיל בזה שלמה איחרתי בהעלאה- השבוע נכנסתי מעט מאוד וגם חזרנו בחזרה ללימודים מהחופש אז זה קצת גזל ממני כמה זמן לערוך את הפרק! ממש מצטערת על זה, מבטיחה לעלות את הפרקים פעם בשבוע. אז באיחור קטן, מקווה שתהנו.

עוד דבר- ההקדשות חזרו! הגבה ראשונה מקבלת הקדשת פרק בפרק הבא (:

ושאלה, מה אתן חושבות שצריך לקרות? אני מאוד מעוניינת לשמוע את הדעות שלכן!

אוהבת ומאחלת שבוע טוב לכולנו, קים <3


----------------------

חצות הגיע והמתנות נפתחו. ג׳ולייה קיבלה מתנות יפייפיות וממני היא קיבלה את בובת ים הקטנה שברנדון סיפר לי שהיא אוהבת אז החלטתי לקנות לה אותה.

למישל קניתי שתי חולצות של מיני מאוס ושרשרת של סינדרלה. האמת, רייצ׳ל זאת שקנתה את המתנה בשבילי כי לגמרי שכחתי מתנה בשבילה והיא הייתה בדרכים.

זכרתי את הרגע שרייצ׳ל התווכחה איתי על מיני מאוס או דייזי אבל בסופו של דבר, החלטנו על מיני מאוס.

להורים של ברנדון קניתי משהו מגניב שמצאתי באינטרנט. זוג שרשראות שמתחברות בצורת לב.

הקטע המגניב שבנפרד זה נראה כמו יונה ואז כשזה מתחבר זה נראה כמו לב.

מאט זה שעזר לי למצוא את המתנה, הוא הזמין שניים. אחת בשבילי כמתנה להורים של ברנדון והשנייה, בשבילו ובשביל הבחורה המזליסטית.

ברנדון חשב שזה יותר מידי קיטשי ושאבא שלו ישנא את זה. למרות זאת, הוספתי לכל אחד חולצה לא מקורית למקרה שלא אהבו את המתנה עם השרשרת.

לברנדון קניתי את הנעליים של ג׳ורדן שהוא רצה הרבה זמן אבל אף פעם לא יצא לו לקנות כי הוא כל הזמן עסוק.

בהתחלה לא הייתי שלמה עם המתנה אבל אז הבנתי שבכל מקרה אני אתן לו ׳בונוסים׳ כל השנה אז לא דאגתי לזה שהוא יראה את המתנה ויתאכזב כי בסך הכל הוא גבר.

הם לא ממש מצפים לקבל מתנות מושקעות.

לויולט קניתי ספר ואני יודעת שהיא לא בחורה שאוהבת ספרים אבל הבאתי לה ספר שאולי במקרה היא תקרא ותלמד ממנו כי היא חתיכת גונבת שמלות. צחקתי על המחשבה הזאת.

ברנדון קנה לה טבעת מצופה בזהב אמיתי ומקושט עם פרחים. המתנה הכי לא מקורית לבחורה שיש לה מלא תכשיטים אבל לא האשמתי אותו, הוא רצה לקנות משהו שבטוח היא תאהב.

המתנה הכמעט קשה לבחירה הייתה לאמא של ויולט. לא ידעתי מה הסגנון שלה ולא ידעתי מה היא בדיוק תאהב. גם לא בדיוק יכלתי לשאול את ויולט כי לא ממש יצא לנו לדבר אבל אז פשוט החלטתי לקנות את המתנה שרייצ׳ל קנתה לאמא של נייל וזה נעלי פלטפורמה לבנות שהיו די יפות והיפיות.

Gravity - Z.MWhere stories live. Discover now