כשהוצאתי מהלוקר שלי את ספרי גיאומטריה הבחנתי בזאיין שבדיוק הסתכל עלי אבל מאוד מהר הוא הסיט את מבטו והגביר את הליכתו לכיוון הכיתה שלנו.
הייתי בטוחה שאולי הוא יחזור לעצמו,שאולי זה לתקופה אבל עכשיו הבנתי שהזאיין שאני הכרתי נעלם לנצח.
סגרתי את הלוקר במהירות וכששמתי לב שליאם קורא לי,התקדמתי במהירות אליו במקום להיכנס לכיתה כמו שתכננתי.
״מה קורה?״ שאלתי בחיוך קטן וקצת מזויף אבל לא כי לא חיבבתי אותו,פשוט באמת הימים כבר נמאסו עלי.
הוא שילב את זרעותיו השריריות זו בזו. ״אח שלך נראה לי לא בסדר,הוא בזמן האחרון קצת…משונה. דאגי לו.״ הוא אמר.
ידעתי שזה לא משהו חדש שמייקל לא בסדר כי אני בעצמי ראיתי את זה.
הנהנתי אל ליאם והודתי לו,הוא לחץ את ידי ונכנס לכיתה שלו.
המחשבות שלי רצו בראשי,משהו מוזר קרה…גם מייקל עזב את קיילי וגם ברנדון איך שהוא נטש את ג׳ני ורק הוא יודע איפה הוא נמצא עכשיו.
זה לא יכל להיות מקרי…משהו פה היה לי חשוד אבל לא היה לי כיוון לאן שהוא,לא הצלחתי למצוא את התשובה.
קפצתי במקומי כששמעתי את קולו של העמוק של הארי. ״מחפשת מישהו?״
״אותך לא.״ אמרתי במעט חוצפנות,הוא הרים את גבותיו אלי ואז גיחך.
״ראיתי אותך מדברת עם ליאם.״ הוא אמר נשמע קצת מופתע אבל זה לא חדש שאני מכירה אותו אז עדיין לא הבנתי למה הוא כל כך מופתע מזה והוא המשיך,״על מה דיברתם?״
״הארי.״ אמרתי במהירות לפני שהוא עמד לעצור אותי ולא לתת לי לדבר,״יש דברים שקוראים לה שיחות אישיות וזה חלק מזה,סליחה אבל אסור לי לשתף אותך.״ אמרתי הכי רצינית שיש עם קצת ציוניות.
הוא גיחך. ״חמודה שלי,אין כזה דבר משהו אישי בבית הספר.״ הוא אמר בקשיחות ולא נתן לי לעבור כשניסיתי לברוח ממנו.
״אתה לא רוצה שאני אדבר עם אמא שלך ושאני אספר לה שאתה עושה סמים,נכון?״ דיברתי אליו באיום למרות שידעתי שאני לא אעשה כזה דבר אף פעם למרות שהיו לי קשרים מקיילי.
״היא יודעת,מתוקה.״ הוא אמר וליטף את לחיי,תפסתי את ידו וזרקתי אותה ממני במהירות.
YOU ARE READING
Gravity - Z.M
Fanfictionאנאבל ליאנר אוורנסון היא נערה כמו כל נערה אחרת. אנאבל היא בחורה בדרך כלל שקטה ובודדה ובתיכון שלה היא תמיד לבד והיא מסתדרת עם זה טוב מאוד כי לאף אחד לא אכפת. אבל כשאמא שלה מתחתנת עם החבר שלה דן היא עוברת לעיר אחרת ובית חדש. את אח שלה החורג מייק...