Namkook

496 11 7
                                    


Namkook

Куки беше на 17 учеше в частно училище и живееше с баща си, защото майка му беше починала преди 3 години. Той и баща му се разбираха много добре и си живееха спокойно. Господин Чжон беше заможен човек, защото притежаваше една от най – големите фирми в цяла Корея, но въпреки това не можеше да заличи липсата на жена си в голямата и сякаш празна къща, след смърта на любимата си.

Г.Т. Неутрален

-Мамка му Джимин спри да се тъпчеш със тези боклуце не се ли наяде вече- обърна се куки към най-добрия си приятел Джимин.

-Не не се наядох- отвърна ми Джимин като му се изплези.

-Ядеш за 10 път днес прасе такова-отвърна му Кики като му вкара един в рамото.

-Айшш глупак прасе, прасе, ама пак имам по хубаво тяло от твоето нали-изсмя се Джимин и заподскача от радост!

-Пфф голям глупак си- каза му Куки като го прегърна и му каза довиждане защото вече бяха пред неговата къща.

........

-Прибрах се- извика Кук когато влезе през вратата. Когато се запъти към стаята си бе спрян от гласа на баща си!

-Чонкук ако обичаш ела в всекидневната имаме гости- каза господин Чон.

Кук въобще не очакваше че след секунди щеше да се запоснае с новата си майка и новия си брат.

Г.Т. Куки

Тъкмо да се кача в стаята си и баща ми ме извика имали сме гости, кой знае кой дъртак е дошъл уж от приятелите на баща ми и сега трябва да стоя два часа и да го слушам как е било едно време и как всичко е било различно. Когато прекрачих прага на всекидневната останах стъписан срещу мен стоеше ниска жена с руса коса и красива усмивка и високо, красиво, русокосо момче.

-Здравей Чонкук нали, аз съм госпожа Ким и предполагам от днес и твоя майка а това до мен е синът ми Намджун каза ми тя като ме прегърна, аз естествено отвърнах на прегръдката но останах в шок.

-Здравей аз съм Намджун и съм на 19- каза ми високото момче и ми се усмихна.

-Е Куки от днес госпожа Ким и Намджун ще живеят при нас надявам се да си разбирате добре.-каза ми татко като ми се усмихна притеснено и се почеса по тила.

-Да разбира се-казах аз. Ами Намджун ако искаш мога да ти покажа стаята и да се поопазнаем ако няма проблем разбира се- добавих аз като се обърнах към Намджун.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 28, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BTS SMUTSWhere stories live. Discover now