Vkook

2.7K 32 37
                                    


Г.Т.Ч

Здравейте, казвам се Чон Чонкук (напишете ми как е правилно, защото аз така му викам) на 19 съм и тъкмо завърших. Семейството ми не е много голямо имам брат който живее и учи в Америка и въобще не се интересува от мен и мама, а баща ми..... той почина преди 5 години в автомобилна катастрофа, някаква пияна свиня го повлякла с камиона си. От тогава двамата с мама живеем сами в Сеул. Забравих да добавя,че търся работа. Също така и, че съм гей. Ако ще ме пипате по добре да ви кажа от сега, мама знае и няма нищо против.

Г.Т

Аз се казвам Ким Таехьон (поправете ме ако греша) на 21 съм от Сеул. Шеф на най-голямата компания за недвижими имоти в Корея. Сигурно сега си мислите, че съм някое богаташко лигаве , или надут боклук с който не може да се говори, аз съм обратното на всичко това. Малко за семейството ми, общо взето нямам майка, баща ми е най-големия боклук на тоя шибан свят, и всеки ден се чудя защо точно аз трябваше да съм му син. Ще ме питате защо, защото копелето уби майка ми!!!!!!! О да и гей съм!

Г.Т.Ч

Събудих се от звука на шибаната аларма, защо по дяволите звъни толкова рано и то в Събота. Оууу да вярно ще ходя на интервю за работа. Едва си вдигнах задника от леглото, много ми се спи.... Та довлякох се до банята взех душ и извърших сутрешната си рутина и се запътих към гардероба. Реших да облека една черна риза и едни дънки . Когато погледнах часовника беше 8:00 а интервюто трябваше да започне в 8:30 не живея много далеч от компанията горе долу на около 10 минутки път, но реших да тръгвам, все пак не трябва да закъснея. Сложих от любимия си парфюм, сложих телефона си в задния джоб на дънките, обух се, заключих вратата, не пропуснах да се спъна и тръгнах към компанията.

SKIP TIME

Вече бях пред високата сграда.

-Чонкук още имаш време да избягаш- казах си наум,но нямаше смисъл. Пристъпих напред с не чак толкова сигурна крачка. Когато влязох се запътих към рецепцията.

-Здравейте с какво мога да ви помога- усмихна ми се любезно жената която стоеше зад гишето.

-Здравейте аз съм Чон Чонкук и съм тук за интервюто за работа.

- От тук направо,качвате се в асансьора и натискате копчето за последния 20 етаж след това като излезете по десния коридор третата врата в ляво- усмихна ми се и ми даде пропуск.

BTS SMUTSWhere stories live. Discover now