Vmin

827 19 2
                                    


Те и Джимин бяха съквартиранти от две години. Джимин се беше преместил при него, когато започна в колежа. Двете момчета не общуваха помежду си. Меко казано не се понасяха. Н о с течение на времето и двамата започнаха да изпитват сексуално влечение към другия. Миналата седмица Джимин завари Те във ваната, след това седя затворен два часа в стаята си единия го пропиля да оправя проблема в панталоните си а другия да мисли за секси тялото на Те и как искал да бъде изчукан. Нова седмица нови преживявания както са казали.

Г.Т.Т

Пореден тежък ден в колежа просто искам да си взема една вана и да си легна. Но явно и това не мога да правя в къщата си защото глупака Джимин ме гледа постоянно. Но нямаше много значение съблякох дрехите с взех си една хавлия и отидох в банята, направих водата по мо вкус и се потопих. Нямах намерение да излизам скоро, докато не забелязах Джимин който отново ме зяпаше явно събираше материал.

Г.Т.Д

Те отново влезе да се къпе, а аз имах проблем там долу. Трябваше да го видя за да събера материал да лъскам сещате се нали. Та зяпах малко и се прибрах в стаята ми, и тъкмо да започна и Те влезе в стаята......мамка му...дано не ме е видял.

Г.Т.Н

Те реши да му развали кефа. Излезе от ваната уви една кърпа около кръста си, и се запъти към неговата стая. Когато влезе явно прекъснах нещо.....

-Какво правиш бе-попита Те като се приближи до леглото на Чим.

-Ами аз такова нищо-Чим вече се бе изчервил...

-Нищо а?!-попита отново те като добави онази ехидна усмивка..., защото все пак изглеждаше, че правиш нещо.-продължи Те.

-Ами нищо просто си лежах и си почивах, да точно така-каза още по притеснено Джимин.

-Така от колко време сме съквартиранти, а Джимин една година?-попита Те....

-Две- отговори Чим...

-Две шибани години и ти не се научи, че банята е място за личното пространство а?-зададе поредния си въпрос Те..

Ето точно от това се страхуваше Чим. Те не каза нищо повече качи се на леглото до Чим свали кърпата си...

-Духай ми-каза заповеднически те.

-К-какво-Чим не знаеше на кой свт е от срам..

-Каквото чу духай ми-отново каза Те. Чим не отреагира затова Те реши да действа хвана главата му и вкара члена си в устата му като започна да натиска главата му все по на вътре. Чим се давеше но честно казано много му харесваше.

-Мхмм.. агхх... по хубаво е от както си го представяше нали Чимо...- едвам едвам каза Те дишайки учестено.

-Сега у мой ред малчо-каза те кадо се настани зад Чим и намести члена на входа му... Започна да г вкарва бавно, като накрая се заби в дупето на Чим. Двамата изстенаха от удоволствие. Те все забиваше в Чим като поставяше пеперудени целувчици по гръбчето му. И синьо-лилави петна по врата му.

-Мамка му Те.... Точно там-крещеше Чим с цяло гърло. Те послуша малчото и продължи да се забива там. След няколко тласъка. Те свърши на дълбоко в Чим, а Чимо на коремчето си за четвърти път.

-Втори път моля те не ми нарушавай личното пространство. Просто когато искаш да те изчукам ми кажи.- каза Те на Джимин като ги зави и заспа.

КРАЙ

HELLOOO!! Znam che tozi smut e boza, no ne me sudete, namam muza. Shte chakam vashite predlojeniq za smutove. Blagodarq vi che sledite bozichkata miii. Lovkam vii❤❤❤

BTS SMUTSWhere stories live. Discover now